SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die team jeweettog.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef Prisha het volgende:
Eigenlijk vind ik die team op afvallerseiland interessanter...
als daar maar 1 van door gaat dan vrees ik het ergstequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef Prisha het volgende:
Eigenlijk vind ik die team op afvallerseiland interessanter...
vind ik echt jammerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
als daar maar 1 van door gaat dan vrees ik het ergste
wat is er mis met de TT?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:12 schreef 44rdbei het volgende:
Mag ik 'Sprietestokje' als TT? Dit kan echt niet.
jah hoorquote:
klopt je mauwt net als Cloequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Saai en inspiratieloos.
Ja ik klaag ook veel, ik weet
wil je erover pratenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Saai en inspiratieloos.
Ja ik klaag ook veel, ik weet
Nu klaag je zelfs ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef Nizno het volgende:
pulled pork is heul niet zo lekker als ze het steeds voor doen komen.
Ik heb het zelf een aantal keer gemaakt. Lekker hoor op een simpel wit broodje.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef Nizno het volgende:
pulled pork is heul niet zo lekker als ze het steeds voor doen komen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef Nizno het volgende:
En als je slim bent nok je met die k*treclame
zelf gemaakt kan idd nog wel een optie zijn. Misschien is het dan wel lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb het zelf een aantal keer gemaakt. Lekker hoor op een simpel wit broodje.
Irritante reclames blijven de mensen beter bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]wat een irritant reclame..manmanman..
dat is wel zo....maar ik hou er niet vanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Irritante reclames blijven de mensen beter bij.
Winkel is al dicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef Nizno het volgende:
Maar die griekse yoghurt is dan wel weer lekker. Dus als je slim bent...
haal je morgenquote:
Ik snap niet wat saus er mee te maken heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:19 schreef Nizno het volgende:
vaste wijven die ik saus........... jeeeeeeeeeeeeezus dat is nog erger dan Djeez
dan ben jij geen Djeezquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat saus er mee te maken heeft.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:21 schreef Prisha het volgende:
Chloe geeft ritme aan eeeeeen tweeeeeee
eeeen tweeee eeeen tweeeeeequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
misschien wil het helpen als je door het water pendelt, chloe.
lange mouwen is ze ondertussen wel kwijtquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:24 schreef zoem het volgende:
De overwinning is nog niet in kannen en kruiken
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:24 schreef LLgetikt het volgende:
ik zou wel een x een expeditie met alleen maar mannen willen zien
jummie![]()
![]()
![]()
![]()
probeer het morgen eensquote:
me likequote:
omdat ze blijkbaar zin hebben om cloe er uit te zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:25 schreef Moira. het volgende:
Waarom laten ze Jalou de hele tijd gooien dan als blijkt dat dat duidelijk niet werkt
jij bent voor Zuid dusquote:
JJ zou 1 poging nodig hebben gehad en dan zou koos klagen dat JJ zich teveel als macho gedraagd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had noord nu nog maar wat spierbundels.
Dat zou mooi zijn ja, hoewel ik ook vrees dat Yalou gewoon niet het helderste licht isquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze blijkbaar zin hebben om cloe er uit te zetten
Dio is eigenlijk de enige nog die ik ken.quote:
Of gewoon peddelen in plaats van pendelen. Scheelt ook een stuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
misschien wil het helpen als je door het water pendelt, chloe.
Mevrouw wijdbeens...zeer sexy 😂😂😂quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die suus roeien
Dat kan toch niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gewoon peddelen in plaats van pendelen. Scheelt ook een stuk.
wat vind je van Anna?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:27 schreef LLgetikt het volgende:
ik vind geen enkele vrouw daar leuk behalve bertie![]()
![]()
ja wel ok maar alsnog.. ik weet niet in combinatie zijn vrouwen verschrikkelijkquote:
Keuze te over.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:28 schreef Moira. het volgende:
Hoezo zouden ze Jessie eruit sturen als ze Chloé hebben?Ohja en Suzanne zit daar ook nog
Wiequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:28 schreef Moira. het volgende:
Hoezo zouden ze Jessie eruit sturen als ze Chloé hebben?Ohja en Suzanne zit daar ook nog
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja wel ok maar alsnog.. ik weet niet in combinatie zijn vrouwen verschrikkelijk
zijn nieuwe tactiek? of is ie echt dat ie wilt leren....quote:
ik geloof er dus niks vanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
zijn nieuwe tactiek? of is ie echt dat ie wilt leren....
Ik ga uit van het positieve in hem. Misschien naïef.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
zijn nieuwe tactiek? of is ie echt dat ie wilt leren....
wel vlooienquote:
lastig....ik denk wel dat ie echt geschrokken is van de opmerkingen...maar...ahh ik weet het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik geloof er dus niks vanjij wel?
Berties schaarkalender bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:31 schreef Nizno het volgende:
Berties scheurkalender.... daar krijg ik hele andere ideeen bij.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Berties schaarkalender bedoel je?
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Berties schaarkalender bedoel je?
je maakt steeds leuke woordgrapjesquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet geKoosen wordt.
Er zal wel gretig aftrek zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:31 schreef Nizno het volgende:
Berties scheurkalender.... daar krijg ik hele andere ideeen bij.
quote:
Eindelijk erkenningquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
je maakt steeds leuke woordgrapjes
maar debiel dat er maar 1 mag blijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
jongens....afvallerseiland: Bertie, Jayjay, Bartho, Lex en Koos.....prachtig![]()
jij wel jaquote:
Van dat team?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
vind je de andere dames niet hot?
oeh wat daxcht je van: afvallerseiland gaat door naar de samensmelting en maar eentje van die andere twee kampen mag meequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar debiel dat er maar 1 mag blijven
hopen op een plottwist
nog nooit was er zo'n plottwist he!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh wat daxcht je van: afvallerseiland gaat door naar de samensmelting en maar eentje van die andere twee kampen maar mee
jaaaaaaa doe eens gek....nog nooit vertoondquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nog nooit was er zo'n plottwist he!
DAT ZOU GEWELDIG ZIJN![]()
![]()
Ato was je er ookquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:38 schreef ato het volgende:
Ik vind Jay Jay wel leuk hoor.
Afvallerseiland zitten best leuke mensen met name Bertie, Bartho en Jay Jay.
Ach die Koossie, ik ga hem wel meer waarderen hoor.
Vind Koos wel leuk is tenminste niet zo'n relnichtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:38 schreef ato het volgende:
Ik vind Jay Jay wel leuk hoor.
Afvallerseiland zitten best leuke mensen met name Bertie, Bartho en Jay Jay.
Ach die Koossie, ik ga hem wel meer waarderen hoor.
is Koos van de mannen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:39 schreef Inca het volgende:
[..]
Vind Koos wel leuk is tenminste niet zo'n relnicht
nee eerder verwijfdquote:
nee toch?quote:
quote:
quote:
ja? ik heb dat nooit doorquote:
Jawel..quote:
"is Koos homo"quote:
wut! ok danquote:
sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:44 schreef Inca het volgende:
[..]
Was te zien al in de eerste aflevering
Jullie letten ook niet op
ben druk met typenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:44 schreef Inca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Huwelijk voor serieuze moslims :s
Goeie smoesquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ben druk met typenmaar jij let gelukkig goed op
joh t was toch leesbaar in verwijfd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:44 schreef Inca het volgende:
[..]
quote:
Dat zou enorm kut zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:45 schreef Prisha het volgende:
Het kan toch niet dat een Chloe doorgaat en Jessie eruit ligt??
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh t was toch leesbaar in verwijfd zijn.
Duh.
Ik krijg echt iedereen hier op de kast he
Dan voel je het al aankomen dat Chloe de eerstvolgende uitvaller is. Dan liever dat ze nu al weggaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:45 schreef Prisha het volgende:
ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan voel je het al aankomen dat Chloe de eerstvolgende uitvaller is. Dan liever dat ze nu al weggaat.
Het kanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:45 schreef Prisha het volgende:
Als je gaat trollen moet je je blauw wel inleverenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh t was toch leesbaar in verwijfd zijn.
Duh.
Ik krijg echt iedereen hier op de kast he
Maar de samensmelting haal je juist niet met een zwak teamlidquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het kan
Volgens mij deden ze paar seizoenen terug ook al. Een zwakke speler (dat geen energie) in het spel laten om de kans van het halen van de samensmelting te vergroten.
ik vind dat zoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het kan
Volgens mij deden ze paar seizoenen terug ook al. Een zwakke speler (dat geen energie) in het spel laten om de kans van het halen van de samensmelting te vergroten.
Dan is er samensmeltingproef, waarbij ieder voor zich is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar de samensmelting haal je juist niet met een zwak teamlid
Zo vlak voor de samensmelting kan je wel een sterkere wegsturen en een slappie houden. Vorige week was echt te vroeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het kan
wel apart als je van die neptieters hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:47 schreef F1gamer het volgende:
Het leek net of Nicolette hangtieten had
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:47 schreef Vlicious87 het volgende:
Ja Koos zit wel goed.. al weken niks meer van achter binnen gehad..
Zij draagt toch geen bh, of was dat die andere?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:47 schreef F1gamer het volgende:
Het leek net of Nicolette hangtieten had
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:47 schreef Vlicious87 het volgende:
Ja Koos zit wel goed.. al weken niks meer van achter binnen gehad..
niet als het over de GTBL gemeenschap gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je gaat trollen moet je je blauw wel inleveren![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:50 schreef Angelyna het volgende:
Wanneer komt er een nudisten expeditie?
wat heb jijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
met alleen maar mannen
omg JA!!!!!
Dit iddquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:50 schreef tralalala het volgende:
Dit gelul boeit mij nooit, ga stemmen.
Dat programma met dat nudistendating, het is niet eens leuk. Met kleding is er toch wat meer om over te fantaseren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:50 schreef Angelyna het volgende:
Wanneer komt er een nudisten expeditie?
Hnnngquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
met alleen maar mannen
omg JA!!!!!
Nee joh boys and girlsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
met alleen maar mannen
omg JA!!!!!
De manipulatie van de presentators kan ik me wel aan storen tijdens de eilandraad. Vroeger was dat toch minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:49 schreef LLgetikt het volgende:
dit is gewoon manipuleren want ze is in paniek
Alleen als ze gaan ruziën is het leukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:50 schreef tralalala het volgende:
Dit gelul boeit mij nooit, ga stemmen.
quote:
Ook mooi om de reactie van Suzan dan te zienquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:51 schreef Prisha het volgende:
laat het aub Chloe zijn please please please...ik trek dat mens niet langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |