Ik moet nog aan Se02 beginnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar 1 aflevering seizoen 2 Gomorra te gaan
Shit is hard
Is die al op Netflix?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar 1 aflevering seizoen 2 Gomorra te gaan
Shit is hard
Tuurlijk. Ik sta nu niet echt bekend als iemand die altijd achter de feiten aanloopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh het was een 'you go girl' opmerking.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik sta nu niet echt bekend als iemand die altijd achter de feiten aanloopt.
Dan wacht ik nog even. Ik ben bezig met Stranger Things. Kan me bekoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh.
Vond het te lang duren, staat wel 1080P met engelse subtitles op de internet nu
Jip.quote:
Ik vond het heel kut klinken, stranger things. Maar mensen zijn er echt leip vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even. Ik ben bezig met Stranger Things. Kan me bekoren.
En dan is het afwachten naar Peaky Blinders SE03.
Echt jaren 80. Stephen King meets Steven Spielberg. ET meets X-files. Ik vind het echt goed gedaan. Ook al ben ik hier normaal niet zo van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond het heel kut klinken, stranger things. Maar mensen zijn er echt leip van
Serie met kinderen in de hoofdrol en monsters ofzo was het toch? Klinkt echt
Vandaag komt het pakket met de Fou binnen. Bij jou ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb gisteren wel flink wat Jup op. Zoveel verschil is er toch niet tussen de meeste pilsen.
Behalve Corona dat is echt bocht
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:02 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen kleiduivenschieten, zal ik een dom jagershoedje opzetten of niet
Heb ook al geen tweed
Geen idee. Kreeg woensdagnacht een mailtje dat het allemaal wat langer duurdequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag komt het pakket met de Fou binnen. Bij jou ook?
Corona en desperadosgodquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb gisteren wel flink wat Jup op. Zoveel verschil is er toch niet tussen de meeste pilsen.
Behalve Corona dat is echt bocht
Nee, kan inloggen en verder niks. Heb wel een mail met de dingen die ik besteld heb. Kreeg woensdagavond een mail dat hij gisteren zou worden verzonden en met een DHL tracking code.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
Opper kun jij op die site ergens je bestelling vinden? Zie het niet
Ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, kan inloggen en verder niks. Heb wel een mail met de dingen die ik besteld heb. Kreeg woensdagavond een mail dat hij gisteren zou worden verzonden en met een DHL tracking code.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |