Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.quote:
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.
Verder heb ik net HEERLIJK gebrunched met een vriendin.
Verder is het weer matig.
Al met al 7/10.
Cześć kochanie, ja nie zapomniałeś, oczywiście.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo krijg ik geen kusje
en geen begroeting
ja leuke grapquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.
dispuut klinkt als een anglicismequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuke grap
gewoon dispuut
maar als ik rwina had gezegd was er ook weer schijtlollig over gedaan
hmmquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb namelijk net opgezocht of het een nederlands woord is
als ik dispute had willen zeggen had ik dispute gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.
Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.
opper denkt dat ik hier in engeland alleen pools spreekquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzo
Opper had gister ook al zon grote fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Inso zegt dat het een Nederlands woord is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het ook halvequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso zegt dat het een Nederlands woord is.
Is het ook. Ik post net een quote van van dalequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso zegt dat het een Nederlands woord is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |