1 goal in Spanje.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:44 schreef Coco98 het volgende:
Jullie hebben er vertrouwen in.
[ afbeelding ]
Dat b-elftal wordt hier lachend kampioenquote:
Haha ja, met Guidetti in de spitsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat b-elftal wordt hier lachend kampioen
Oh ik dacht ze boos zouden zijn als ze kampioen wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha, reageren op sunrise. Wat een debiel ben je dan..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
??????????????quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja er zijn in Nederland ook kampioenskandidaten waarvan de spits nog geen pingel erin kan leggen. Dus waarom niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha ja, met Guidetti in de spits
haha oké manquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Komt goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Ajax het goede begin niet kon doortrekken.
Zet Haller erin en het kan wel opeens realistisch worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De spits die er vorig seizoen 26 maakte? Die bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja er zijn in Nederland ook kampioenskandidaten waarvan de spits nog geen pingel erin kan leggen. Dus waarom niet?
Ik reageer op wie ik wil ja. Pedant mannetje.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haha, reageren op sunrise. Wat een debiel ben je dan..
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Of dit de goede helft of slechte helft was.quote:
Ik heb 1-1 gezegd dus stiekem ook goed voor mij. Ik moet mijn reputatie wel hoog houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk dat Celta nog een keer gelukkig scoort en dan verliezen antigenot.
Ik had vooraf ook een gelijkgespel gezegd, maar toen Gudelj speelde verwachtte ik een nederlaag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb 1-1 gezegd dus stiekem ook goed voor mij. Ik moet mijn reputatie wel hoog houden
Tom je bent een leuk mannetjequote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De spits die er vorig seizoen 26 maakte? Die bedoel je?
Dat kan ik van jou niet zeggenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tom je bent een leuk mannetje
Jammer dat ik heb gemist wat je gaat koken. Misschien lees ik het nog terug, maar ik wens je veel succes.quote:
ME kwam het vak op en drong ze over de boardingquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat was er met die supporters ja?
Waarom niet? Ik voel altijd wel een wederzijdse waardering in je reacties.quote:
UEFA MAFFIAquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
ME kwam het vak op en drong ze over de boarding
Ik vind je altijd bijzonder weinig toevoegen, beetje niveau Bronson. Oke, iets beter dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik voel altijd wel een wederzijdse waardering in je reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |