Dat is als hij uberhaupt eens vrij staat in de opbouwquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Toch grappig dat ze Gudelj weigeren aan te spelen hoe vrij die ook staat
Gogme > Fysiek, Lengte, Krachtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Raar dat Sinkgraven zo goed door komt in het strafschopgebied van Celta. Dit is volgens de wetten van Fysiek, Lengte en Kracht onmogelijk.
Het gelijk van de trainer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Raar dat Sinkgraven zo goed door komt in het strafschopgebied van Celta. Dit is volgens de wetten van Fysiek, Lengte en Kracht onmogelijk.
Achter de laatste liniequote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is als hij uberhaupt eens vrij staat in de opbouw
Vreselijk zo'n ritmequote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog bezig met die test
Pfff vandaag ook weer om 16:00 wakker
Net op dit moment onderschept hij en houdt hij balbezitquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj doet een onderschepping.
Gudelj maakt een faalactie in balbezit.
En zo gaat het maar door.
Bij jou heb ik soms het idee dat je niet zo'n fan bent van Gudelj.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
En zo gaat het maar door.
Ties02 is gek als hij dit aanbod afslaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen gaan slapen, dan kan ik je 's ochtends wakker maken
Hmm ik zal hier eens over nadenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit schrijven we even op.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Van deze ploeg spelen alleen Roncaglia, Pablo, Radoja en Sisto regelmatig.
Ik wist niet dat Ties homo wasquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een pedante user als het op la liga aankomtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet je doen, leer je wellicht nog eens wat.
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:15 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind het nog niet echt een vermakelijke wedstrijd.
Ik kijk dan ook vrijwel elke wedstrijd die er in die competitie gespeeld wordt, dus ik denk wel redelijke kennis van zaken te hebben, ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een pedante user als het op la liga aankomt
Bayern-PSV was leukerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:15 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind het nog niet echt een vermakelijke wedstrijd.
Je verdient wel de la-liga kenner seal of approval.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook vrijwel elke wedstrijd die er in die competitie gespeeld wordt, dus ik denk wel redelijke kennis van zaken te hebben, ja.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je verdient wel de la-liga kenner seal of approval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |