De knock out rondes zijn wel vermakelijk , gebeuren altijd gekke dingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit toernooi n keer bekeken. Nooit weer. Wt een verschrikking.
Is juist prachtig man, topentertainmentquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Zambiaantjes moet je kort houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:05 schreef Idisrom het volgende:
Vroeger was het altijd Egypte. Maar het interessante is nu dat ook landen als Zambia Afrikaans kampioen kunnen worden. Zambia dan weer niet in 2017.
Eigenlijk is Nederland het Zambia van Europa.
Die hebben ze ooit al gekort.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zambiaantjes moet je kort houden
Marokko speelt tergend slecht, snap niet waar daar leuk aan isquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De knock out rondes zijn wel vermakelijk , gebeuren altijd gekke dingen.
De groepsronde kan je als neutrale kijker beter overslaan idd...
Alleen Marokko - Ivoorkust( die loten we altijd) is een leuke pot
Ken je het huidige Marokkaanse elftal ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marokko speelt tergend slecht, snap niet waar daar leuk aan is
Omdat het niveau zo slecht is of wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ken een aantal spelers ja?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het huidige Marokkaanse elftal ?
Blijft raar dat ze Afellay niet oproepen, toch wel de persoon die ze naar de volgende ronde kan brengenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:40 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Moeten we daar antwoord op geven?
Ik ben voor ZImbabwe ja?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijft raar dat ze Afellay niet oproepen, toch wel de persoon die ze naar de volgende ronde kan brengen
Beter dan Servi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marokko speelt tergend slecht, snap niet waar daar leuk aan is
Mogen de vrouwen ongesluierd voetballen ?quote:
http://ghanasoccernet.com(...)emente-as-head-coachquote:AFCON 2017 hosts Gabon appoint Javier Clemente as head coach
Africa Cup of Nations hosts Gabon have appointed former Spain manager Jose Antonio Camacho as head coach.
The Gabon Football federation said in a statement on Friday and replaces former Portugal international Jorge Costa, who was sacked last month.
Clemente takes charge of the Panthers with just 43 days before the tournament kicks off.
The 61-year-old signed a two-year contract in Libreville.
Gabon play Guinea Bissau in the opening match of the Nations Cup on 14 January.
Camacho has not worked since he was fired as China coach in 2013.
He won 81 caps and played more than 400 games for Real Madrid in a glittering playing career before coaching at several top Spanish clubs, including Sevilla, Espanyol and Real. Camacho has also had two stints as coach of Benfica in Portugal.
Ja, laten we het echte voetbal om deze onzin heen plannen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:37 schreef Idisrom het volgende:
Wij mogen in Europa best wel eens meer rekening houden met de Afrika-cup.
Door bijvoorbeeld onze Europese interlands ook in januari te houden.
Dan kunnen we in februari weer fris en fruitig met onze competities verder, zonder dan steeds onderbroken te worden door (oefen)interlands.
Er is nog maar 1 interland in de 2e seizoenshelft.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:37 schreef Idisrom het volgende:
Wij mogen in Europa best wel eens meer rekening houden met de Afrika-cup.
Door bijvoorbeeld onze Europese interlands ook in januari te houden.
Dan kunnen we in februari weer fris en fruitig met onze competities verder, zonder dan steeds onderbroken te worden door (oefen)interlands.
Graag gedaan makker.quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere analyse Rickertman.
Precies dit!quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef Caland het volgende:
Altijd genot dit toernooi, 22 aanvallers op het veld, tactische onbenullen op de bank, alleen maar slechte keepers, vliegende tackles en om het af te maken Frank Kramer die ons van commentaar voorziet.
Puur genot.
En dat op een zender waar je toch niet zo 1-2-3- naar kijkt en wel:quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef Caland het volgende:
Altijd genot dit toernooi, 22 aanvallers op het veld, tactische onbenullen op de bank, alleen maar slechte keepers, vliegende tackles en om het af te maken Frank Kramer die ons van commentaar voorziet.
Puur genot.
Blijkbaar dus niet op Eurosport.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat op een zender waar je toch niet zo 1-2-3- naar kijkt en wel:
[ afbeelding ]
Stadions worden dus niet verbouwd voor een evenement. Heel verstandigquote:Op zondag 11 december 2016 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
Eindtoernooi in stadions met 20.000 plaatsen. Nuff said.
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2016 10:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Stadions worden dus niet verbouwd voor een evenement. Heel verstandig![]()
Beter dan de WK-2022 waanzin.
Watquote:
tong80 is een racistquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mogen de vrouwen ongesluierd voetballen ?
Dan moet je niet kijkenquote:Op donderdag 15 december 2016 17:53 schreef MrSalazar het volgende:
Dus dit kun je alleen zien als je foksports hebt? Zal ze wel veel gekost hebben. Een tientje ofzo. Belachelijk kuttoernooi dit altijd.
Was ik ook niet van plan en kan dus blijkbaar ook niet.quote:
Ziyech en El Ahmadi sowieso neem ik aan?quote:Op maandag 12 december 2016 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
Niet meer op Eurosport
Welke Eredivisiespelers doen er allemaal mee?
Hoezo nuff said? Als je het mij vraagt is dat hele toernooi gewoon 'sad'. Niveau ontstijgt amateurs zelden voor de finalequote:Op zondag 11 december 2016 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
Eindtoernooi in stadions met 20.000 plaatsen. Nuff said.
Nog altijd een beter niveau dan in Azi en Oceaniquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoezo nuff said? Als je het mij vraagt is dat hele toernooi gewoon 'sad'. Niveau ontstijgt amateurs zelden voor de finale
Weet ik niet. Bestaat er een aziatische cup?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog altijd een beter niveau dan in Azi en Oceani
https://nl.m.wikipedia.or(...)enschap_voetbal_2015quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Bestaat er een aziatische cup?
Wil ik zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)enschap_voetbal_2015
Kijk naar de namen , en je weet genoeg.quote:
Misschien is het Aziatisch voetbal tactisch wel beterquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:45 schreef PSVCL het volgende:
Misschien is het Aziatisch voetbal tactisch wel beter
In (zwart)Afrika hebben ze nooit gehoord van tactiek daarom is de afrika cup leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Misschien is het Aziatisch voetbal tactisch wel beter![]()
Het topvoetbal is wat het is. Dat zoek je niet in dubai.
Meestal is niet-zwart afrika ook kut. Marokkkoquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In (zwart)Afrika hebben ze nooit gehoord van tactiek daarom is de afrika cup leuk om naar te kijken.
Ze doen meestal maar wat
Azie is groter dan alleen Dubai. (Japan,Korea,China)
Marokko pakt de cupquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Meestal is niet-zwart afrika ook kut. Marokkko
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:25 schreef Bolasie het volgende:
Ga zeker wat potjes kijken. Erg vermakelijk.
quote:Op maandag 12 december 2016 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
Niet meer op Eurosport
Welke Eredivisiespelers doen er allemaal mee?
Neequote:Op maandag 19 december 2016 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
Wordt het op ziggo sport uitgezonden?
Fox 2quote:Op maandag 19 december 2016 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
Wordt het op ziggo sport uitgezonden?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is toch een eindtoernooi? Waarom dan niet op Fox 1?
Racisme zeker?
Bein? Is dat de staatszender van het Kalifaat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Bein sport zend het op verschillende zenders uit
nee van qatar ,hebben 16 zenders en alle rechten van de top competities in handen.(eredivisie,belgische,portugese,etc)quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bein? Is dat de staatszender van het Kalifaat?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee van qatar ,hebben 16 zenders en alle rechten van de top competities in handen.(eredivisie,belgische,portugese,etc)
Ook engelse/spaanse/italiaanse analisten en commentatoren .
Qatar, Kalifaat... Same difference. Haal de oliemiljarden weg uit Qatar en het wordt er net zo'n zooitje als in Syri.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee van qatar ,hebben 16 zenders en alle rechten van de top competities in handen.(eredivisie,belgische,portugese,etc)
Ook engelse/spaanse/italiaanse analisten en commentatoren .
Jij weet ook helemaal niks he
Haal al het geld weg uit NL en we leven weer in de middeleeuwenquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Qatar, Kalifaat... Same difference. Haal de oliemiljarden weg uit Qatar en het wordt er net zo'n zooitje als in Syri.
Ftfyquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haal al het geld weg uit NL en we leven in Marokko
Nu weer ontopic..
Nog niets te melden over de Afrika cup?
Schattig, je gelooft de propaganda.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben je weer ontzettend vermoeiend.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Schattig, je gelooft de propaganda.
Propaganda? ik zie het zelf toch...ben namelijk bijna jaarlijks in Marokko.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Blijft afrika ,niet alles is top maar het word steeds beter en zulke plekken zie je gelukkig steeds minder.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterin Benatiaquote:Op woensdag 21 december 2016 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie heeft Marokko lopen die zoveel beter is dan Ziyech?
Is spelen met 1 verdediger niet een beetje riskant?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Achterin Benatia
Middenveld heb je Belhanda en Al Amhadi,en ik hoop dat Ayoub word opgeroepen maar dat zal wel niet
Voorin Boufal en Amrabat
Alleen hebben we geen spits, talentje van Malaga maar die is er nog niet klaar voor.
Dirar als rechtsback waarschijnlijk , Costa (oud PSVer) en Benatia centraal en Lazaar denk ik linksquote:Op woensdag 21 december 2016 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Is spelen met 1 verdediger niet een beetje riskant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |