Nee, hij bedoelt jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:37 schreef Baconbus het volgende:
TS bedoelt voetbalfans die een beetje radicaal zijn.
Je gaat het pas zien als je het door hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:42 schreef Drieklank het volgende:
Ik snap het 'identificeren met' niet. Ik snap niet hoe het kan dat 'wij' hebben gewonnen of verloren. Ik snap niet dat 'wij' wel of niet meedoen met het WK.
Ik begrijp wel dat er een groep is met mensen die allemaal de Nederlandse identiteit hebben, dezelfde kleding dragen, zichzelf het Nederlands elftal noemen. Die groep voetbalt, wint en verliest. Dat heeft helemaal niets met mij te maken. Ik behoor ook tot dat team. Er kan daarom nooit sprake zijn van 'wij'.
Dat gezegd hebbende vind ik voetbal weleens leuk om te kijken, maar ik identificeer me er niet mee.
Ik ben fan van de club, niet van de spelers.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:34 schreef Bananenpap het volgende:
Helemaal fan zijn van een bepaald groepje mensen omdat ze heel getalenteerd zijn in het schoppen van een bal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ben fan van de club, niet van de spelers.
Meteen ook over de zeik wanneer hun clubje wordt aangevallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat over jouw boeiende interesses.
Oh wacht..
Ok Hans.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Meteen ook over de zeik wanneer hun clubje wordt aangevallen.
Waar val je een club aan dan? Je valt hier mensen aan die zich ergens verbonden mee voelen. Nu is dat toevallig een voetbalclub, maar je had er net zo goed politieke partij of stamkroeg neer kunnen zetten. Mensen voelen zich ergens mee verbonden. Dat kan bijvoorbeeld komen door afkomst, visie, doelstelling, andere mensen die er heen gaan etc. Dus kan je ook bij een voetbalclub vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
ssst, je moet je aangevallen of beledigd voelen. Nu mislukt zijn poging.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar val je een club aan dan? Je valt hier mensen aan die zich ergens verbonden mee voelen. Nu is dat toevallig een voetbalclub, maar je had er net zo goed politieke partij of stamkroeg neer kunnen zetten. Mensen voelen zich ergens mee verbonden. Dat kan bijvoorbeeld komen door afkomst, visie, doelstelling, andere mensen die er heen gaan etc. Dus kan je ook bij een voetbalclub vinden.
Ik snap best dat hier wat autisten zitten, maar je nergens mee verbonden kunnen voelen is wel heel erg.
dit dus. Helemaal moord en brand schreeuwen als iemand iets verkeerd zegt over "hun cluppie"quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:34 schreef Bananenpap het volgende:
Dat heb ik dus nooit gesnapt he, van die mensen die heel hun leven toewijden aan één bepaalde voetbalclub. Die dan ook zo'n voetbalshirt van Ajax of Feyenoord gaan dragen zodat men kan zien waar ze voor zijn. Dat hun gemoedstoestand afhankelijk is of 'hun ploeg' gewonnen heeft of verloren. Helemaal over de rooie wanneer ze eens verliezen. Nog erger zijn de extremisten die de 'tegenstanders' haten.
Helemaal fan zijn van een bepaald groepje mensen omdat ze heel getalenteerd zijn in het schoppen van een bal.
Deze man. TS is autistquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja he, ik snap het ook niet ... maar ja, volgens mij is het een soort plaatsvervangende religie, ga maar na;quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Landen zijn religies. Met hun logo's, paspoorten, staatshoofden, vlaggen, volksliederen en grenzen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:13 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Ja he, ik snap het ook niet ... maar ja, volgens mij is het een soort plaatsvervangende religie, ga maar na;
- voetbalclubs en religies hebben een symbool
- het is in voetbalstadions en kerken vooral op zondag druk
- Jezus en z'n 12 discipelen lijkt op een clubvoorzitter met z'n coach en elftal
- vooral erg domme mensen geloven er in en geven er hun zuurverdiende geld voor uit
Achterstevoren komt ook voor; van die mensen die (bijvoorbeeld) al hun kleding van Nike willen hebben (de Swoosh als heilig symbool) of al hun gadgets van Apple (zou dat met de hof van Eden samenhangen wellicht, dat aangevreten stuk fruit?).
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar val je een club aan dan? Je valt hier mensen aan die zich ergens verbonden mee voelen. Nu is dat toevallig een voetbalclub, maar je had er net zo goed politieke partij of stamkroeg neer kunnen zetten. Mensen voelen zich ergens mee verbonden. Dat kan bijvoorbeeld komen door afkomst, visie, doelstelling, andere mensen die er heen gaan etc. Dus kan je ook bij een voetbalclub vinden.
Ik snap best dat hier wat autisten zitten, maar je nergens mee verbonden kunnen voelen is wel heel erg.
Zoals ik zeg, er zitten hier wat autisten. Is niet erg, je bent ook welkom.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:32 schreef Sosa het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
ik voel mij helemaal nergens aan verbonden.
ja misschien aan een groep mensen die zich ook nergens aan verbonden voelen
oh wacht
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, er zitten hier wat autisten. Is niet erg, je bent ook welkom.
Dit. Mensen die geen Feyenoorder zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Niet Feyenoord als eerste en laatste liefde in je leven hebben
I feel pity for all of you
Ik mag jou welquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:22 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dit. Mensen die geen Feyenoorder zijn..
Moslimsquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:52 schreef kdricklamar het volgende:
En dan nog haten op moslims!!! White people
Deze actquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:52 schreef kdricklamar het volgende:
En dan nog haten op moslims!!! White people
Als jij had gezegd dat je levenslang fan was van Ajax dan weet ik niet hoe ik had moeten reageren. We zijn broeders, generatie genoten maar vooral lotgenoten. Om dan te lezen dat je bij het laagste volk zou horen binnen Nederland zou niet alleen heel veel pijn doen, maar ook de doodsteek zijn in mijn geloof in de mensheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geboren Amsterdammer, woonachtig ib Utrecht en supporter van de HAFC!!!
Haters gaan haten.
Gingers hebben echt wel een zielquote:
Dit snap ik ook totaal niet, waarom niet gewoon een Real Madrid shirtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:34 schreef Bananenpap het volgende:
Die dan ook zo'n voetbalshirt van Ajax of Feyenoord gaan dragen
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:18 schreef Mojo.jojo het volgende:
Maken de voetbalsupporters het TS een beetje te moeilijk om met iedereen te willen meelopen?
Uhu.quote:Je zou toch maar voor iets of iemand zijn en geconfronteerd worden met wat iemand anders daarvan vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |