SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2016 10:59:55 ]
hier welquote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
this video is not available
Maar ken hem wel, Lacrimgod
Zelfs ik kan 'm bekijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij ook. De computer van Doublepain is naar de klote, dus.
Vandaag niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten er geen baardmannetjes internetverbindingen af te kappen?
Dit nummer lang niet gehoordquote:
Moet je wel je paspoort bij je hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt pas gewonnen als je weer op weg naar huis bent.
Niet geluisterd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit nummer lang niet gehoord
Kaarisgod heb je ook:
Niet echt, de Thalys is ook al doelwit geweest. Ik heb pas gewonnen als ik thuis ben.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt pas gewonnen als je weer op weg naar huis bent.
Thuis ben je ook niet meer veilig.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, de Thalys is ook al doelwit geweest. Ik heb pas gewonnen als ik thuis ben.
Waar dan nog wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thuis ben je ook niet meer veilig.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit nummer lang niet gehoord
Kaarisgod heb je ook:
Toch wel, in ons dorp zijn wij de knuffelallochtonen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thuis ben je ook niet meer veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |