Bij mij werkt het gewoon?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:20 schreef just me het volgende:
De webpagina op https://www.facebook.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadre
Ik kan ook niet op google komenquote:
Vanmiddag bij de kabouters nergens last vanquote:
Zeer herkenbare sound, ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort gelijk wanneer deze band speelt, no exceptions.
maar ei, bij problemen kan ik dus bij jou terechtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort gelijk wanneer deze band speelt, no exceptions.
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
maar ei, bij problemen kan ik dus bij jou terecht
ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met alles, ik vertel je alles wat je nodig hebt, ik leg werelden voor je uit, ik ken 9 dimensies in m'n onderbewustzijn en ben een pro in psychedelische perspectieven. Dus stel je levensvraag maar.
En de jongste kon het hele oeuvre van Shakespeare al opdreunen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:35 schreef just me het volgende:
Kleinkinderen zijn leuk vermoeiend, vooral de oudste kabouter, die kende alleen het woord oma
bijna, kwestie van oefenenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En de jongste kon het hele oeuvre van Shakespeare al opdreunen?
ja wat denk je als je stoned ben...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij dit nummer heb ik altijd heel sterke visuals!Bij de volgende ook!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja wat denk je als je stoned ben...
daar gaan we
JOnge... tot draait als een fucking eindbaasquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
En anders kom ik er nu pas achter dat er een show is...
Dat doet ie altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JOnge... tot draait als een fucking eindbaas
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
En anders kom ik er nu pas achter dat er een show is...
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JOnge... tot draait als een fucking eindbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |