Is ook weer zo, hij zuigtquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:40 schreef zoem het volgende:
John is wel een naar mannetje. Moet altijd eigenzinnig en apart doen.
Ik vind zo'n Boy of John enger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
BoyJezus, de productie heeft die beelden toch live?
Angeliqueeng ding
Boy heeft z'n looks meequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind zo'n Boy of John enger.
Of zo'n schreeuw tokkie..
Daarom is hij nooit gepromoveerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:40 schreef zoem het volgende:
John is wel een naar mannetje. Moet altijd eigenzinnig en apart doen.
Dat is het enger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:17 schreef Beaudelaire het volgende:
Kan nog even duren, dit is opname week 5 hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zelf nooit (als roker) zo'n huis ingaan, dat wéét je toch van te voren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:27 schreef mtchel112 het volgende:
Wat ben ik blij dat die Angelique er uit is, wat een drama over roken
Ik rook ook, maar als je zo dramatisch reageert op een keer geen peuken ben je toch wel de schaamte voorbij.
Hahaha dat is waar. Als ex roker begrijp ik dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit (als roker) zo'n huis ingaan, dat wéét je toch van te voren?
Waarom flikkert Rob niet gewoon alle 36 er nu uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:42 schreef Luco het volgende:
Zou mooi zijn als Rob ze gewoon beide eruit kan flikkeren
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:57 schreef SLP_ het volgende:
Was wel een bazenactie van Angelique hahaha.
Gewoon weer Rob.quote:Wie denken jullie wie er huisbaas wordt?
Ben het eens over Boy, lokt uit. Maar John deed dat ook hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
Heerlijke aflevering zeg.Veel gebeurd, weinig filler.
Enge streek wel van Boy, beetje zo'n oude vent lopen uitlokken, opmerkingen over zn vrouw gingen echt veel te ver man, vond ik echt enorm laag. Ook hypocriet dat hij zelf wel een trapje mag uitdelen maar dat het met een klapje meteen over is.
En Rob blijft geen huisbaas meer, die is helemaal burned out, denk dat Anouar de nieuwe huisbaas wordt, die ligt volgens mij echt enorm goed in de groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |