volgens zijn we nu zelfs onder de 40quote:
huh.. okquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
volgens zijn we nu zelfs onder de 40
Nee hoor saai programma ..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:46 schreef Straatverlichting het volgende:
wat een programma... je zou bijna Utopia weer gaan kijken..
Op zijn billen toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:48 schreef Najieto het volgende:
Boy krijgt een pets. Volgens mij houdt hij daar wel van
Brrr smerig wijfquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:54 schreef BlackNero het volgende:
http://www.secretcircle.c(...)mer/hot-summer-afl-2
Voor de Tessa fans. Blijkbaar is dit haar tweede keer dat ze op de eerste dag van een reality show iemand aftrekt, en dat alles in drie maanden
En wie ligt eruit? Marcelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 01:18 schreef Kerftminister het volgende:
Marcel gaat toch niet eruit, is een acteur.
Oeiquote:
Ok wist ik niet, wat dom van ze.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Marcel niet, dat schreeuwmokkel niet, Tessa wel.
Summerbase van TMF mss? Waar Dennis Storm ook aan meedeed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft die Jessica niet ook meegedaan aan dat programma op Curacao? Waar een groep jongens en meisjes daar in een villa zaten en wat op een neukfesfijn uitdraaide (of zelfs moest draaien, omdat ze anders weg moesten?)? Hoe heette dat geweldige format ook alweer?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft die Jessica niet ook meegedaan aan dat programma op Curacao? Waar een groep jongens en meisjes daar in een villa zaten en wat op een neukfesfijn uitdraaide (of zelfs moest draaien, omdat ze anders weg moesten?)? Hoe heette dat geweldige format ook alweer?
Dat accent is welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik snap werkelijk de appeal van Boy niet. Wat een hypocriete flapdrol is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |