Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd dat die Hari eens flink in elkaar getrapt wordt, arrogante kwal.
Geruchten....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:41 schreef LLgetikt het volgende:
de ironie
over badr zijn zelfs geruchten over ''maffiamaatje'' ''maffia loopjongen'' (dus dat hij knokploeg hoorde om mensen te intimideren).
geruchten komen niet zomaar uit de lucht vallen vooral niet als het om deze man gaatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geruchten....
Daar kunnen we helemaal niks mee.
Volgens geruchten zou ie ook achter de moord zitten van die ene gast (ben zijn naam ff kwijt)quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
geruchten komen niet zomaar uit de lucht vallen vooral niet als het om deze man gaat
Typisch...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.
Die geruchten hoorde ik vorig seizoen ook , alleen was Bryan Smeets het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:44 schreef Timlan het volgende:
Ik hoor geruchten over PSV, ze worden dit jaar geen kampioen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens geruchten zou ie ook achter de moord zitten van die ene gast (ben zijn naam ff kwijt)
Ik heb trouwens ook geruchten gehoord over jou.
Ik snap je.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
Je snapt toch wel wat ik bedoel met dat geruchten bij Badr Hari niet uit de lucht komen vallen als je zoveel geweldsdelicten op je naam hebt (dat kan je toch wel voorstellen)?
Je bedoelt Koen Everink.
Het is gewoon een etterbak, tijd dat iemand hem eens flink op zijn nummer zet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:41 schreef LLgetikt het volgende:
de ironie
over badr zijn zelfs geruchten over ''maffiamaatje'' ''maffia loopjongen'' (dus dat hij bij een knokploeg hoorde om mensen te intimideren).
Ja klopt wel. Er was weinig over te lezen ja dat die coach er iets mee te maken had. Maar opzich was het niet zo vreemd dat hij van iets verdacht werd na het incident wat ze hebben gehad in het verleden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik snap je.
Ja die man ja , iedereen wist zeker dat Badr er achter zat .
Toen bekend werd dat het om een blanke Nederlandse tennis coach ging was het niet meer interessant genoeg voor nieuwssites,forums etc
status vs eer dus ben wel benieuwdquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is gewoon een etterbak, tijd dat iemand hem eens flink op zijn nummer zet.
Kardasch,,waarom jij doen zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:24 schreef keci_siken het volgende:
Ik hoop dat Rico zijn neus naar binnen slaat.
Nog niet bekend volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wie is de favoriet volgrns de bookmakers en kenners?
Je mag meekomen feesten in Rotterdam, ik nodig je uit voor een gezellig feestje. xoxoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die geruchten hoorde ik vorig seizoen ook , alleen was Bryan Smeets het daar niet mee eens.
Gaan ze de 2e plek weer vieren?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Timlan het volgende:
[..]
Je mag meekomen feesten in Rotterdam, ik nodig je uit voor een gezellig feestje. xoxo
Ik hoop wel dat badr hari wint voor de Marokkanen. Anders presteren ze op elk vlak slechter dan de Nederlanders. Maar zelfs met vechten valt het dus mee: Wij hebben sem, rico, overeem.quote:
Nederlanders.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:31 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat badr hari wint voor de Marokkanen. Anders presteren ze op elk vlak slechter dan de Nederlanders. Maar zelfs met vechten valt het dus mee: Wij hebben sem, rico, overeem.
sowquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:24 schreef keci_siken het volgende:
Ik hoop dat Rico zijn neus naar binnen slaat.
Hahahahaha prachtig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe Badr even compleet af gaat.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_een_grote_bek.html
Plaatsvervangende schaamte. Blij dat ik geen Marokkaan ben want deze schande zou ik niet aankunnen
Zijn kaak was gebroken op twee plaatsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hahahahaha prachtig.
Zelfs afgevoerd moeten worden per ambulance. Genot
Standaard Marokkanengedrag, wat een mongooltjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Blij dat ik geen Marokkaan ben want deze schande zou ik niet aankunnen
Heel mooi dat die respectloze debiel afgaat, sowieso het vechten niet binnen de ring kunnen houden...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
We zulle zien abiquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:36 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Ewa, zo recht op zijn Marokkaanse rotkop.
[ afbeelding ]
Zoals een echte Mocro.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.
Verdiend ie wel na die grote bek in de media.quote:
Badr hoor je alleen als die weer eens is betrokken bij een geweldsdelict.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdiend ie wel na die grote bek in de media.
Badr hoor je niet in tegenstelling tot Rico die bij elk programma praatjes heeft.
Check zn laatste foto op instagram. Hij lijkt wel aan de steroiden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdiend ie wel na die grote bek in de media.
Badr hoor je niet in tegenstelling tot Rico die bij elk programma praatjes heeft.
Da was ook mijn 1e gedachten toen ik die foto zag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Check zn laatste foto op instagram. Hij lijkt wel aan de steroiden.
Een top atleet met een goede verlichting, wil niet zeggen dat die naturel is maar zou wel kunnen denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Check zn laatste foto op instagram. Hij lijkt wel aan de steroiden.
Ik bedoel de foto van Hari.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Da was ook mijn 1e gedachten toen ik die foto zag.
Wordt tijd? Dat is al 100 keer gebeurd man.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Door wie dan? (ben geen kenner)quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt tijd? Dat is al 100 keer gebeurd man.
Ja ik ook ,die op instaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik bedoel de foto van Hari.
Ja die indd. Maarja daar zal hij toch op gecontroleerd worden dus zo dom zal hij en zn team niet zijn.quote:
Wat leuk. Kkr sukkeltjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
ADR HARI : “RICO VERHOVEN BIEDT ME GELD NIET TE KOMEN OPDAGEN”
Rico Verhoevenzijn trainers Jos Verhoeven en Dennis Krauweel zouden Badr hari geld geboden hebben niet te komen opdagen voor de match tussen de twee die binnekort gepland staat Ook heeft Badr Rico verhoeven uitgemaakt voor een “lange paal vol steroïden.” En hij spreekt wel meer uitdagende taal: “Rico is gewoon een lange, magere vechter die onder de steroïden zit. Laat hem maar komen en ik bevecht hem. Geen man die geboren is uit een vrouw kan mij verslaan. Ik ben de badboy “baddest man on the planet”. Ik zal Rico breken. Waar wacht je nog op? Jullie hebben het allemaal gehoord… Kom vechten als je de ballen ervoor hebt!”en ga nou niet als een mietje met geld aankomen om het gevecht niet door te laten gaan nadat je op tv stoere praat hebt gehad
De reden dat Rico zich terug trekt is dat er een groot evenement in de maak is in Duitsland , . Het moge duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement dat in Oberhausen wordt Georganiseerd is dan ook een droom van hem en zullen de verwachten erg groot zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwacht bezoekersaantal van 45.000 a 50.000.bekijk hieronder het filmpje waarin Rico badr uitdaagde voor een gevecht
WHAHAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Rico Verhoevenzijn trainers Jos Verhoeven en Dennis Krauweel zouden Badr hari geld geboden hebben niet te komen opdagen voor de match tussen de twee die binnekort gepland staat Ook heeft Badr Rico verhoeven uitgemaakt voor een “lange paal vol steroïden.” En hij spreekt wel meer uitdagende taal: “Rico is gewoon een lange, magere vechter die onder de steroïden zit. Laat hem maar komen en ik bevecht hem. Geen man die geboren is uit een vrouw kan mij verslaan. Ik ben de badboy “baddest man on the planet”. Ik zal Rico breken. Waar wacht je nog op? Jullie hebben het allemaal gehoord… Kom vechten als je de ballen ervoor hebt!”en ga nou niet als een mietje met geld aankomen om het gevecht niet door te laten gaan nadat je op tv stoere praat hebt gehad
De reden dat Rico zich terug trekt is dat er een groot evenement in de maak is in Duitsland , . Het moge duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement dat in Oberhausen wordt Georganiseerd is dan ook een droom van hem en zullen de verwachten erg groot zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwacht bezoekersaantal van 45.000 a 50.000.bekijk hieronder het filmpje waarin Rico badr uitdaagde voor een gevecht
WHAHAHAHAHAHA
Volgens mij is badr daar helemaal niet vies van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipen
madquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipen
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.quote:
De eckte fan ziet dezelfde KO als tegen JDSquote:
nu zijn net Nederlanders hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.
En dan peter aerts en ernesto hoost niet noemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.
Als een echte Marokkaan. Eerst vuil tegen de grond werken en dan nog een paar keer naschoppen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En daarna afscheid nemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als een echte Marokkaan. Eerst vuil tegen de grond werken en dan nog een paar keer naschoppen.
Van de 10 keer dat Hari tegen Schilt zou vechten wint Schilt er 8 keer.quote:
Dus als die Verhoeven praatjes heeft is het een misselijk mannetje waar een KLB-topic over geopend moet worden, maar als Badr Hari praatjes heeft is het leuk en grappig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
WHAHAHAHAHAHA
hypocrieten manquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef ZinInPizza het volgende:
wel grappig dat overeem, bonjasky en ernesto hoost nu als nederlanders worden bestempeld.
was dat ook zo geweest als ze bekend waren door opsporing verzocht?
Eigen volk eerst!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als die Verhoeven praatjes heeft is het een misselijk mannetje waar een KLB-topic over geopend moet worden, maar als Badr Hari praatjes heeft is het leuk en grappig?
De dubbele moraal en loyaliteit van PSVCL, perfect blootgelegd.
Marokkanen in jouw geval dus. Je woont in het verkeerde land joh... En je zit in het verkeerde land op fora rond te snuffelen.quote:
Nee ik ben ook een Nederlandse burger, hier geboren getogen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Marokkanen in jouw geval dus. Je woont in het verkeerde land joh... En je zit in het verkeerde land op fora rond te snuffelen.
Je hebt een Nederlandse nationaliteit. Verder ligt je loyaliteit volledig bij Marokko en bij de islam. Bij "eigen volk eerst" bedoel je geen Nederlanders, maar Marokkanen. Dat is namelijk jouw volk. Zo werkt dat bij jou en honderdduizenden andere mensen die in dit land wonen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee ik ben ook een Nederlandse burger, hier geboren getogen.
Als er iemand hypocriet is ben jij het wel, dat is zelfs in dit topic al meerdere malen aangetoond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hypocrieten man
Als ze zwarte piet een racistisch feestje zouden vinden moesten ze maar oprotten naar hun eigen land.
Dit dus. Types als hij zouden het verschil kunnen maken, als ze wat minder holbewoner zouden zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan een persoon als Badr Hari.
Heeft zo'n goede positie om een verandering te brengen in de mentaliteit van de Marokkaanse jeugd etc. in Nederland, maar waarom zou je iets positiefs in de maatschappij teweeg brengen als je ook haat kan zaaien?
Badr Hariquote:
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
Heeft zo'n goede positie om een verandering te brengen in de mentaliteit van de Marokkaanse jeugd etc. in Nederland, maar waarom zou je iets positiefs in de maatschappij teweeg brengen als je ook haat kan zaaien?
Uiteraard.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.
Krijg je alleen niet te horen in de Nederlandse media..quote:
Maar hij is een Marokkaan uit Nederland?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.
Een Marokkaanquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Maar hij is een Marokkaan uit Nederland?
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Krijg je alleen niet te horen in de Nederlandse media..
Een klein voorbeeldje:
http://nieuws.marokko.nl/(...)an-armen-in-marokko/
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.
Hij heeft een dubbele nationaliteit, dus het is geen Marokkaan an sich. Hij is een Nederlandse-Marokkaan.quote:
Hij is vaak in Marokko, minder, minder, minder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Noem eens een aantal 'grote' voorbeelden dan.
Ik hoop dat Badr weer het ziekenhuis wordt ingeslagenquote:
PSVCL is een angry whiteman die alleen probeert de polarisatie een extra zetje te geven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 06:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik volg niets van kickboksen, maar de instelling van psvcl is precies de reden waarom ik geen hoge pet op heb van veel medelanders.
Xxx
Alleen maar vragen voor Badr hahaquote:
Komt omdat Badr de afgelopen 5 jaar als een fattie onder een steen heeft gelegen en al ongeveer 10 jaar over zijn prime is. Rico is al die tijd wezen bazen terwijl Badr in de armen van zijn lover CR7 lag. Rico veegt binnen de eerste ronde de vloer aan met deze blaaskaakquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen maar vragen voor Badr haha
Zelfs de journalisten geven geen fuck om Rico
We zullen zienquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Komt omdat Badr de afgelopen 5 jaar als een fattie onder een steen heeft gelegen en al ongeveer 10 jaar over zijn prime is. Rico is al die tijd wezen bazen terwijl Badr in de armen van zijn lover CR7 lag. Rico veegt binnen de eerste ronde de vloer aan met deze blaaskaak
Vind het walgelijk gedrag van die omhooggevallen boksbalquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Haha Badr liep weg als een pussy voor de staredown.
Wat een eindeloze jankbal, die Badr.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Haha Badr liep weg als een pussy voor de staredown.
Jou woorden zijn niks waard. Hallal stront??? Heb je ze wel allemaal op een rijtje jongen. Stront is niet iets waar ik aan denk bij kickbox westrijd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een eindeloze jankbal, die Badr.
Marc my words, Badr gaat die match nog afzeggen met een blessure of andere waardeloze smoes. Hij schijt 7 kleuren halalstront.
Bij een kickboxwedstrijd niet. Bij Badr Hari wel. Bakken met stront. Voornamelijk varkensmest.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:10 schreef p078 het volgende:
[..]
Jou woorden zijn niks waard. Hallal stront??? Heb je ze wel allemaal op een rijtje jongen. Stront is niet iets waar ik aan denk bij kickbox westrijd.
*Badrquote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er doet helemaal geen Bard mee man.
Bovendien schrijf je die naam met een 't' op het einde.
Tijdens de persconferentie bleek wel duidelijk dat hij respect heeft voor Rico's kwaliteiten, maar hij probeerde wel overdreven hard om stoer over te komenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij een kickboxwedstrijd niet. Bij Badr Hari wel. Bakken met stront. Voornamelijk varkensmest.
Ook jij als moslim moet het toch met me eens zijn da hij een schande is voor zijn geloof en de sport die hij beoefent? Of ben jij ook zo'n waardeloos stuk vreten dat dit respectloze gedrag goedkeurt?
Moet je nagaan hoe laag Marokkanen in de pikorde staan. Er zijn waarschijnlijk ongewervelde diersoorten die meer respect krijgen in Nederlandquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef ZinInPizza het volgende:
wel grappig dat overeem, bonjasky en ernesto hoost nu als nederlanders worden bestempeld.
Wat is daar grappig aan? Ze vechten onder de Nederlandse vlag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef ZinInPizza het volgende:
Mwaa, hij was vooral bezig met benadrukken dat er in 'zijn tijd' tenminste echt gevochten werd en er toen veel grote vechters waren en dat Rico nu kampioen is van een verzameling pannenkoeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tijdens de persconferentie bleek wel duidelijk dat hij respect heeft voor Rico's kwaliteiten, maar hij probeerde wel overdreven hard om stoer over te komen
Toen veel grote vechters? In de UFC lopen heel wat zwaargewichten rond die geen spaan heel laten van Badr.quote:Op woensdag 2 november 2016 06:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwaa, hij was vooral bezig met benadrukken dat er in 'zijn tijd' tenminste echt gevochten werd en er toen veel grote vechters waren en dat Rico nu kampioen is van een verzameling pannenkoeken.
Weinig respect aan. Twee Marokkaanse kennissen van me met een eigen kickboxschool vonden zelfs dat Badr de sport in diskrediet bracht, dat zegt wel iets.
Ik hoop dat Verhoeven hem tot pap slaat.
Het waren dan ook niet mijn woorden. Ik ben er heilig van overtuigd dat Badr zich niet gaat laten zien tijdens die wedstrijd. Dat gevecht gaat er gewoon niet komen, omdat Hari ook wel weet dat hij tot moes wordt geramd. Hij wil alleen zolang mogelijk in de spotlights staan en het dadelijk zo spinnen dat hij wel wil, maar zijn lichaam niet. Vervolgens komt er nog een lange nasleep waarin hij het zo probeert te framen dat Verhoeven geen nieuwe afspraak wil maken voor na zijn blessure. Of hij geeft aan dat hij echt moet stoppen op 'doktersadvies' en dat hij daar van baalt omdat hij dan niet kan tonen dat hij nog steeds de beste is. Gevolgd door veel retoriek over wat er allemaal met Verhoeven was gebeurd als hij wel had mogen vechten van de dokter.quote:Op woensdag 2 november 2016 06:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen veel grote vechters? In de UFC lopen heel wat zwaargewichten rond die geen spaan heel laten van Badr.
dit denk ik ook. toch hoop ik dat badr dusdanig zelfverzekerd is van zichzelf dat hij wel komt opdagen om vervolgens met een gebroken rug tegen het canvas te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het waren dan ook niet mijn woorden. Ik ben er heilig van overtuigd dat Badr zich niet gaat laten zien tijdens die wedstrijd. Dat gevecht gaat er gewoon niet komen, omdat Hari ook wel weet dat hij tot moes wordt geramd. Hij wil alleen zolang mogelijk in de spotlights staan en het dadelijk zo spinnen dat hij wel wil, maar zijn lichaam niet. Vervolgens komt er nog een lange nasleep waarin hij het zo probeert te framen dat Verhoeven geen nieuwe afspraak wil maken voor na zijn blessure. Of hij geeft aan dat hij echt moet stoppen op 'doktersadvies' en dat hij daar van baalt omdat hij dan niet kan tonen dat hij nog steeds de beste is. Gevolgd door veel retoriek over wat er allemaal met Verhoeven was gebeurd als hij wel had mogen vechten van de dokter.
Badr gaat er alles aan doen om gezichtsverlies (letterlijk en figuurlijk) te voorkomen en dat kan alleen zonder gevecht.
Die trol kwam eens naast mij zitten in de bar. Vertel ik dat een dag later tegen een geyle chimi op app - en dat ik niets met die afgelikte boterham te maken wilde hebben, toen blokkeerde ze me vanwege het respectloos zijn naar vrouwen.quote:
Niets aan toe te voegen. Zit er in gebrand bij die mensen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
hij sportte eerst onder Nederlandse vlagquote:Op woensdag 2 november 2016 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
En die Badr ook; vechten voor de trots van z'n natie. Marokko dus.
Die smeerlap heeft alles maar dan ook alles te danken aan Nederland. Als hij in Marokko was geboren en was blijven wonen dan had hij nou vis staan te verkopen op een kutmarkt waar 5 man op af kwamen. Wat een smeerlap
Geliquideerd lijkt me nog beterquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Klopt. Maar nu pretendeert hij ineens er vol voor te gaan om de kleuren van zijn natie (Marokko in dit geval) te verdedigen. Terwijl alles wat hij doet en heeft gedaan komt omdat hij in Nederland is opgegroeid.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hij sportte eerst onder Nederlandse vlag
Sowiesoquote:Op woensdag 2 november 2016 13:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Badr Hari gaat gehakt maken van Rico. Natuurlijk is Badr arrogant, maar dat hoort bij zijn show en zijn karakter.
Wie heeft Badr allemaal verslagen dan de afgelopen 5 jaar?quote:Op woensdag 2 november 2016 17:23 schreef wuuht het volgende:
Kijk tegen wie Rico heeft gevochten en kijk dan bij Badr. Badr gaat gewoon winnen.
Al die haat tegen Badr
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een vieze NSB'er. Een PSV icoon in zijn profiel hebben staan, maar dan wel een Brabander verraden voor een Marokkaanse Amsterdammer.
Badr
Ik hoop dat Rico die vieze crimineel invalide slaat.
Het enige gevecht dat hij gewonnen heeft is tegen die zakenman met 45 kg overgewicht. Anders scroll je dit topic even door. 3 uur aan beeldmateriaal waar Harrie tandjes aan het rapen is.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:23 schreef wuuht het volgende:
Kijk tegen wie Rico heeft gevochten en kijk dan bij Badr. Badr gaat gewoon winnen.
Al die haat tegen Badr
Maslim, nooit van gehoord. Wat is dat?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij een kickboxwedstrijd niet. Bij Badr Hari wel. Bakken met stront. Voornamelijk varkensmest.
Ook jij als moslim moet het toch met me eens zijn da hij een schande is voor zijn geloof en de sport die hij beoefent? Of ben jij ook zo'n waardeloos stuk vreten dat dit respectloze gedrag goedkeurt?
Badr vocht tegen de ekte ekte, Rico tegen mietjes.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie heeft Badr allemaal verslagen dan de afgelopen 5 jaar?
Behalve dan een paar onschuldigen in een discotheek he
Nou, nou, nou.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:45 schreef wuuht het volgende:
Ik heb het toch helemaal niet over de laatste 5 jaar domme kanker mongolen
Kijk eens naar de meiden op de achtergrondquote:Op woensdag 2 november 2016 21:42 schreef keci_siken het volgende:
[ afbeelding ]
Boeler Hari, wat een batti boy is het ook.
Dus hij is geil van de wijven achter hem en vervolgens tilt hij met zijn grote tampeloeres een andere vent op.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:46 schreef PSVCL het volgende:
We gaan
[..]
Kijk eens naar de meiden op de achtergrond
Hij heeft net met 1 van die wijven liggen spelen , tussendoor maakt ie ff snel een fototje ..quote:Op woensdag 2 november 2016 22:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus hij is geil van de wijven achter hem en vervolgens tilt hij met zijn grote tampeloeres een andere vent op.
Ik weet niet wat jij doet als je een dikke lul in je broek hebt en er een zooi lekkere wijven in de buurt zijn.... Maar misschien doe je wel hetzelfde en ben je net zo homo als Hari.
Waarom zou je een wijf geslachtsrijp maken om vervolgens met je dikke tokus even een man op te tillen voor een foto? Ik vind dat extreem nichterig, maar kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft net met 1 van die wijven liggen spelen , tussendoor maakt ie ff snel een fototje ..
Misschien maakte een naakte chick wel de foto.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou je een wijf geslachtsrijp maken om vervolgens met je dikke tokus even een man op te tillen voor een foto? Ik vind dat extreem nichterig, maar kan aan mij liggen.
Geforceerd? Hij heeft een boner terwijl hij met Ronaldo in zijn armen staat. Die twee rukken elkaar echt wel suf. Dat is niet erg hoor, maar het ontkennen is juist triest.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:25 schreef wuuht het volgende:
Haha zo triest geforceerd hem als homo proberen af te schilderen. Ik snap best dat je commentaar op hem hebt omdat hij buiten de ring losse handjes heeft. Maar wat jullie proberen
Koning Ricoquote:
Zal denk ik op Spike uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:48 schreef LLgetikt het volgende:
de vraag is
is het live te zien? Dan zal ik wel wat live gifjes maken![]()
![]()
ja online streaming bedoel ik maar dat zal wel goed komenquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zal denk ik op Spike uitgezonden worden.
Ja op Ziggoquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:48 schreef LLgetikt het volgende:
de vraag is
is het live te zien? Dan zal ik wel wat live gifjes maken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:49 schreef pipojansen het volgende:
Ik vind Rico zo'n babyface hebben. Zo'n doetje die op tv en in de ring heel stoer doet maar in het echte leven dagelijks bij zijn vriendin/vrouw op schoot in huilen uitbarst. Waarbij zijn vriendin of vrouw over zijn bolletje aait en rustig schatje, rustig schattebout, het komt allemaal goed, tegen Rico fluistert. Waarop Rico dan weer op antwoord: neeeh boehoehoehoee ze zijn zo gemeen tegen mij! Ze trappen en slaan op mijn neus! Boehoee! Jank! Jank!
Badr daarentegen, Badr heeft schijt, zo veegt hij zijn kont af met stenen of aan een rots. Als ie klaar is trapt ie tegen diezelfde rots totdat zijn schenen bloeden. Of ie nou wel of niet wint in de ring, dat boeit hem eigenlijk niet zo heel veel. Rico straalt zwakte uit. Hij mag dan wel kampioen zijn en op zich een goede vechter, maar mentaal is hij niet opgewassen tegen Badr.
Tegen amateursquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Total 118
Wins 106
By knockout 94
Losses 12
By knockout 8
Rico #95
Dat zou goed kunnen; ik heb hem nooit actief gevolgd moet ik jammer genoeg bekennen.quote:
Goed verhaal. Doen we niks mee.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:49 schreef pipojansen het volgende:
Ik vind Rico zo'n babyface hebben. Zo'n doetje die op tv en in de ring heel stoer doet maar in het echte leven dagelijks bij zijn vriendin/vrouw op schoot in huilen uitbarst. Waarbij zijn vriendin of vrouw over zijn bolletje aait en rustig schatje, rustig schattebout, het komt allemaal goed, tegen Rico fluistert. Waarop Rico dan weer op antwoord: neeeh boehoehoehoee ze zijn zo gemeen tegen mij! Ze trappen en slaan op mijn neus! Boehoee! Jank! Jank!
Badr daarentegen, Badr heeft schijt, zo veegt hij zijn kont af met stenen of aan een rots. Als ie klaar is trapt ie tegen diezelfde rots totdat zijn schenen bloeden. Of ie nou wel of niet wint in de ring, dat boeit hem eigenlijk niet zo heel veel. Rico straalt zwakte uit. Hij mag dan wel kampioen zijn en op zich een goede vechter, maar mentaal is hij niet opgewassen tegen Badr.
quote:Op zondag 6 november 2016 18:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal. Doen we niks mee.
'Brothers in Molembeek'quote:Op zondag 6 november 2016 19:18 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMdvUdqBQT0/?amp%3Bhl=nl
Want elk inwoner van Molenbeek is een terrorist?quote:Op zondag 6 november 2016 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
'Brothers in Molembeek'
Nog sympathiseren met terroristen ook. Tja, was te verwachten.
Nee maar het is wel een broeinest van ellende. En dat weet jij, dat weet ik en dat weet Badr. Badr zorgt voor nog meer polarisering dan Geert Wilders. Met dit soort tuig zijn wij klaar in Nl en zullen we geen stages of banen geven.quote:Op zondag 6 november 2016 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Want elk inwoner van Molenbeek is een terrorist?
Jij zou toch wegblijven?quote:Op zondag 6 november 2016 20:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
In Molenbeek overigens wist bijna iedereen waar die terroristen zaten. En dat is heel erg ziek. In die zin zou je ze dus wel degelijk terroristen kunnen noemen.
wat lief van jouquote:Op zondag 6 november 2016 20:36 schreef Kittekop het volgende:
Vind Badr verschrikkelijk arrogant maar die houding staat hem erg goed en is ergens acceptabel.
Rico Verhoeven oogt als een jonge lieve grote beer.
Ik gun ze allebei het beste
Ik gun Badr ook het beste van het beste.quote:Op zondag 6 november 2016 20:36 schreef Kittekop het volgende:
Vind Badr verschrikkelijk arrogant maar die houding staat hem erg goed en is ergens acceptabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2016 20:36 schreef Kittekop het volgende:
Zemmeh kom r dam zuidplein, kom daar biggie doen dan?quote:
Zijn we gewend van die mensen idd. Snap alleen niet waar dat vandaan komt want totaal niet gerechtvaardigd.quote:
Boksers? Hoort bij het spel. En ze moeten het ook zo spelen. Alleen Badr blijft een beetje lang in die rol hangen. Kan ook grootheidswaanzin zijn. Hij wordt echt op een voetstuk geplaatst door de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op maandag 7 november 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn we gewend van die mensen idd. Snap alleen niet waar dat vandaan komt want totaal niet gerechtvaardigd.
Nee, hoort er niet bij. Genoeg respectabele vechters die gewoon normaal doen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:06 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Boksers? Hoort bij het spel. En ze moeten het ook zo spelen. Alleen Badr blijft een beetje lang in die rol hangen. Kan ook grootheidswaanzin zijn. Hij wordt echt op een voetstuk geplaatst door de Marokkaanse gemeenschap.
Om het spel spannend te houden en het publiek enigszins nieuwsgierig te maken, geloof ik dus echt wel dat ze wordt "ingefluisterd" elkaar flink uit te dagen. En wat bedoel je met "ze zijn allemaal hetzelfde?". Alle boksers, alle ratten, alle Marokkanen of alle Marokkanen in Marokko?quote:Op maandag 7 november 2016 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoort er niet bij. Genoeg respectabele vechters die gewoon normaal doen.
En tuurlijk word zo'n rat op handen gedragen in Marokko, die zijn allemaal hetzelfde.
Filmpje blijft mooi waarbij badr zo'n gast provoceert en daarna met een huilend en bloedende bek op de grond ligt![]()
Spannend houden en uitdagen is wat anders dan totaal geen respect voor niemand, onnodig arrogant terwijl je toch met regelmaat verslagen bent, geen emoties kunnen bedwingen, mentaliteit van een crackverslaafde met agressie problemen etc etc. en dus bij de Marokkaanse gemeenschap wordt je dan op handen en voeten gedragen want zo hoor je te gedragenquote:Op maandag 7 november 2016 12:17 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Om het spel spannend te houden en het publiek enigszins nieuwsgierig te maken, geloof ik dus echt wel dat ze wordt "ingefluisterd" elkaar flink uit te dagen. En wat bedoel je met "ze zijn allemaal hetzelfde?". Alle boksers, alle ratten, alle Marokkanen of alle Marokkanen in Marokko?
Link naar filmpje?
Ik snap wat je bedoelt. Heeft denk ik meer te maken met andere factoren dan met Badr zelfquote:Op maandag 7 november 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spannend houden en uitdagen is wat anders dan totaal geen respect voor niemand, onnodig arrogant terwijl je toch met regelmaat verslagen bent, geen emoties kunnen bedwingen, mentaliteit van een crackverslaafde met agressie problemen etc etc. en dus bij de Marokkaanse gemeenschap wordt je dan op handen en voeten gedragen want zo hoor je te gedragenheel apart.
Filmpjes staan in dit topic zelfs dacht ik.
True. En knapquote:Een vechter als Remy Bonjaskysterk als een mofo en gentleman as fuck
Wat voor factoren?quote:Op maandag 7 november 2016 12:27 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Heeft denk ik meer te maken met andere factoren dan met Badr zelf
[..]
True. En knap
Nee, Marokkanen. Dit soort topics op FOK! worden vrijwel altijd door pvv-huilies aangegrepen om hun Marokkanenhaat te kunnen etaleren.quote:
Bonjaskyquote:Op maandag 7 november 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Een vechter als Remy Bonjaskysterk als een mofo en gentleman as fuck
Mooi allemaal maar itt badr wel een echte vent, met respect, normen en waarden en met honorquote:Op maandag 7 november 2016 12:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bonjasky
Die had op z'n hoogtijdagen ergens 10 jaar geleden een paar leuke gevechtjes, maar het gros is zo saai als de neten. Vooral zijn laatste paar gevechten, het enige wat 'ie goed kan is blocken en weglopen. Verf zien opdrogen is spannender.
Waarom laat je dit topic ook weer vervallen in dit soort geneuzel? als mod nog welquote:Op maandag 7 november 2016 12:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen. Dit soort topics op FOK! worden vrijwel altijd door pvv-huilies aangegrepen om hun Marokkanenhaat te kunnen etaleren.
Verder dat gegeil op dat filmpje met Peter GrahamEr wordt gek genoeg nooit bij verteld dat Graham een jaar later finaal aan puin is geslagen door Hari.
Oh zeker, een sportieve vechter en buiten dat een zeer sympathieke kerel. Maar ik kijk (keek) K1 voor het vermaak en beoordeel de vechters dan vooral op skills ín de ring. Wat Hari allemaal doet buiten de ring deugt ook van geen kant, volgens mij is het een enorm stuk tuig, maar ik vind het een briljante kickboxer.quote:Op maandag 7 november 2016 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi allemaal maar itt badr wel een echte vent, met respect, normen en waarden en met honor
Ik ben hier geen mod. Vervallen in wat? Ik reageer slechts op iemand die zich afvraagt waarom een heel volk als ratten wordt weggezet. Misschien moet je zelf eens proberen om mensen individueel te beoordelen en niet meteen alle inwoners van Marokko erbij betrekken onder het mom van 'dat tuig is allemaal hetzelfde'. Dat is gewoon mogelijk hoor, je kunt Hari rustig een enorme teringdebiel vinden zonder er meteen een afkomstkwestie van te maken. Maargoed preaching to the choir enzoquote:[..]
Waarom laat je dit topic ook weer vervallen in dit soort geneuzel? als mod nog wel?
Daar hadden we het ook even over, mentaliteitquote:Op maandag 7 november 2016 12:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh zeker, een sportieve vechter en buiten dat een zeer sympathieke kerel. Maar ik kijk (keek) K1 voor het vermaak en beoordeel de vechters dan vooral op skills ín de ring. Wat Hari allemaal doet buiten de ring deugt ook van geen kant, volgens mij is het een enorm stuk tuig, maar ik vind het een briljante kickboxer.
[..]
Ik ben hier geen mod. Vervallen in wat? Ik reageer slechts op iemand die zich afvraagt waarom een heel volk als ratten wordt weggezet. Misschien moet je zelf eens proberen om mensen individueel te beoordelen en niet meteen alle inwoners van Marokko erbij betrekken onder het mom van 'dat tuig is allemaal hetzelfde'. Dat is gewoon mogelijk hoor, je kunt Hari rustig een enorme teringdebiel vinden zonder er meteen een afkomstkwestie van te maken. Maargoed preaching to the choir enzo
Heb niet zo'n zin om hierop in te gaan.quote:
Is mooi discussiëren zoquote:Op maandag 7 november 2016 12:48 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin om hierop in te gaan.
Jij vind hem ook knap ja? Hoor je een man niet vaak over een andere man zeggen
Ik zie ook inderdaad dat de situatie van Badr soms wordt gebruikt door bepaalde mensen om hun "Marokkanenhaat" verder te spuien. Niet door iedereen maar Arthur_Spooner is zo voorspelbaarquote:Op maandag 7 november 2016 12:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen. Dit soort topics op FOK! worden vrijwel altijd door pvv-huilies aangegrepen om hun Marokkanenhaat te kunnen etaleren.
Verder dat gegeil op dat filmpje met Peter GrahamEr wordt gek genoeg nooit bij verteld dat Graham een jaar later finaal aan puin is geslagen door Hari.
Hypocriet en naïef nog wel, wat een eloquente comeback. Veel plezier nog met je internethuiliehuilie over Marokkanenquote:Op maandag 7 november 2016 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook even over, mentaliteitbeter eerst even goed lezen alvorens ergens in te mengen.
Badr WAS een briljant vechter, ook inmiddels alweer 10 jaar geleden denk ik.
Tegenwoordig al lang niet meer. Die gevechten in het oostblok enzo van de laatste tijd![]()
Keek ook altijd K1, Bonjasky had een mean ass knie... was je nooit opgevallen?
Voor dat 2e stuk kan ik alleen maaren melden dat je beter naar jezelf en je hypocriete en naïeve houding kan gaan kijken want het is best lachwekkend.
Succes.
Je probeert mij uit te dagen tot een discussiequote:Op maandag 7 november 2016 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is mooi discussiëren zoen makkelijk
Ja, jawel hoor. Ben gewoon zeker over mijn geaardheid en totaal geen probleem om iemand zijn uiterlijk te complimenteren.
Al snap ik de opmerking gezien jouw achtergrond en zo wel en de daarbij gevoelige zaken mbt homoseksuele mensen.
Ja en Thanks. Jij met je internhuiliehuilie over alles wat reëel en logisch isquote:Op maandag 7 november 2016 12:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hypocriet en naïef nog wel, wat een eloquente comeback. Veel plezier nog met je internethuiliehuilie over Marokkanen
Gek ja op een discussieplatformquote:Op maandag 7 november 2016 12:52 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Je probeert mij uit te dagen tot een discussie
Kies maar 1quote:Op maandag 7 november 2016 12:55 schreef Kittekop het volgende:
[..]
En nu een antwoord op mijn voorgaande vraag?
quote:Op maandag 7 november 2016 12:52 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Je probeert mij uit te dagen tot een discussie
quote:Op maandag 7 november 2016 12:48 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin om hierop in te gaan.
Mijn reactie is toch duidelijk. Hoe kom je erbij dat ik moeite zou hebben met homoseksualiteit vanwege mijn "achtergrond"?quote:
Kom maarquote:Op maandag 7 november 2016 10:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zemmeh kom r dam zuidplein, kom daar biggie doen dan?
Zeg het dan in mijn gezicht?!quote:Op maandag 7 november 2016 15:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Kunnen jullie geen hotelkamer uitzoeken met zijn twee? Het gaat hier potverdorie over 1 van de grootste kickboksers ter wereld die een omhooggevallen Marokkaan in elkaar gaat timmeren omstreeks december.
Moet je ff kijken op de euthanasie wachtlijst, daar zullen ongetwijfeld wel mensen te vinden zijn die bij jou in de ring willen stappen.quote:Op maandag 7 november 2016 15:28 schreef PeneGrande het volgende:
Welke fokker wil een keer in de ring met PenneIronFistGrande ??
Je hebt gelijk , het valt mij niet eens meer op omdat het normaal lijkt terwijl het dat niet is.quote:Op maandag 7 november 2016 12:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nou ben je zelf ook niet vies van een beetje stoken natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk , het valt mij niet eens meer op omdat het normaal lijkt terwijl het dat niet is.
Klopt, moet ook kunnen af en toe..quote:Op maandag 7 november 2016 15:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nou ben je zelf ook niet vies van een beetje stoken natuurlijk.
Het is eigenlijk zonde dat je bent geboren in een tijd waarbij de Nederlander nog redelijk vertegenwoordigd is binnen Nederland. Het is natuurlijk slechts een kwestie van tijd totdat 'wij' zelf tot de minderheid behoren. De geboortecijfers liegen er niet om en al helemaal niet als je kijkt naar de hoeveelheid volbloed Nederlandse kinderen. Dat moet toch wel een schrale troost zijn?quote:Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk , het valt mij niet eens meer op omdat het normaal lijkt terwijl het dat niet is.
quote:Op maandag 7 november 2016 15:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zonde dat je bent geboren in een tijd waarbij de Nederlander nog redelijk vertegenwoordigd is binnen Nederland. Het is natuurlijk slechts een kwestie van tijd totdat 'wij' zelf tot de minderheid behoren. De geboortecijfers liegen er niet om en al helemaal niet als je kijkt naar de hoeveelheid volbloed Nederlandse kinderen. Dat moet toch wel een schrale troost zijn?
quote:Op maandag 7 november 2016 15:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zonde dat je bent geboren in een tijd waarbij de Nederlander nog redelijk vertegenwoordigd is binnen Nederland. Het is natuurlijk slechts een kwestie van tijd totdat 'wij' zelf tot de minderheid behoren. De geboortecijfers liegen er niet om en al helemaal niet als je kijkt naar de hoeveelheid volbloed Nederlandse kinderen. Dat moet toch wel een schrale troost zijn?
Wat zit je tegen mij haat te zaaien zegquote:
quote:Op maandag 7 november 2016 15:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zit je tegen mij haat te zaaien zeg
Ik dacht dat we fok bro's waren, twee handen op 1 buik. Men kon in 1 adem Azpilicueta en Kittekop zeggen, maar dat alles lijkt een ver verleden. Een utopie. Een illusie. Een sprookje dat als een nachtkaars is uitgegaan
Zegt de haatzaaier...quote:Op maandag 7 november 2016 15:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zit je tegen mij haat te zaaien zeg
Intussen in allah akbarlandquote:
Tenzij zij 's avonds varkensvlees aan het eten waren zie ik niet in wat er verkeerd is aan deze foto?quote:
Helemaal niks want allah vindt het wel prima als je je als ouwe vent seksueel uitleeft op een jong meisjequote:Op maandag 7 november 2016 18:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tenzij zij 's avonds varkensvlees aan het eten waren zie ik niet in wat er verkeerd is aan deze foto?
Die Allah heeft het mooi bekeken en er wachten dan nog 69 verse blaadjes op wanneer je dood gaat. Geen wonder dat ze er allemaal vroegtijdig uitstappenquote:Op maandag 7 november 2016 18:14 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Helemaal niks want allah vindt het wel prima als je je als ouwe vent seksueel uitleeft op een jong meisje
allahu akbar
maar stel dat rico wint, want die kans is wel aanzienlijk, denk je dat jouw soortgenoten rwina zetten?quote:
dan neuken we jullie allemaal de moeder, jwzquote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
maar stel dat rico wint, want die kans is wel aanzienlijk, denk je dat jouw soortgenoten rwina zetten?
Jij?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan neuken we jullie allemaal de moeder, jwz
Hij zal biggetje rico laten knorrenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:20 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Die agressieve zandaap zal het berouwen.
Oberhausenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Waar wordt de wedstrijd gehouden?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
Badr gaat na afloop zijn tandjes moeten zoeken.
Ben je hier nu echt twee maanden 24/7 mee bezig? Hier gaat het mis.quote:
Rico is ook sympathiek in de media. Dat is het verschil tussen een wereldkampioen en een door gesnoven tokkie als Badr. Het zou mij verbazen als hij de 2e ronde zou halenquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:51 schreef Meike26 het volgende:
Een tijdje geleden tijdens het werk Rico tegen gekomen, sympathieke gastWat je nu in de media ziet, is puur om het gevecht te hypen en het zegt niets over de personages Rico of Badr (nouja bij Badr denk ik meer dan bijdat Rico).. ik heb niets met vechtsport, maar kijk er stiekem wel naar uit..
![]()
Badr is de beste. Sympathie is geen bepalende factor voor wereldkampioen vechtenquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rico is ook sympathiek in de media. Dat is het verschil tussen een wereldkampioen en een door gesnoven tokkie als Badr. Het zou mij verbazen als hij de 2e ronde zou halen
Beweer ik dat dan? De bepalende factor is dat Rico nog op het allerhoogste niveau acteert en Badr alleen maar in de armen van Ronaldo heeft gelegen en jochies in nachtclubs in elkaar heeft getimmerd.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:48 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Badr is de beste. Sympathie is geen bepalende factor voor wereldkampioen vechten
nee manquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben je hier nu echt twee maanden 24/7 mee bezig? Hier gaat het mis.
Rico doet toch aan MMA?quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:59 schreef tja77 het volgende:
Badr is een goede vechter, alleen hij heeft een kronkel in zijn hoofd. Als hij zijn koppie erbij houdt, kan hij van Rico winnen. Beide heren zouden overigens flink te kort komen in de UFC, waar het niveau toch een stukje hoger ligt. En ja, dat is MMA en geen kickboksen.
10 december gaat Badr sowieso K.O.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:02 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Gaat er 10 december sowieso een K.O. vallen?
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
10 december gaat Rico sowieso K.O.
Badr's laatste gevecht is van vorig jaar augustus. Hij is te lang uit de ring geweest.quote:
Akelig mannetje die Badr. Kan zowel binnen als buiten de ring niet normaal doen.quote:Unsportmanslike conduct
He was disqualified in the final match of the K-1 World GP 2008 Finals due to "unsportsmanlike conduct" against Remy Bonjasky.[28] In May 2009 he knocked out Semmy Schilt in the first round and became the first ever It's Showtime World Heavyweight champion.[37] However he lost this title when he was again disqualified after another unsportsmanlike conduct against Hesdy Gerges at the It's Showtime 2010 Amsterdam.[71]
Hahahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beweer ik dat dan? De bepalende factor is dat Rico nog op het allerhoogste niveau acteert en Badr alleen maar in de armen van Ronaldo heeft gelegen en jochies in nachtclubs in elkaar heeft getimmerd.
Zeker. Echter zijn we inmiddels talloze jaren verder en liggen die dagen ver achter ons. Dan was het misschien anders geweest, maar nu is Rico in alles superieur.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hahaha
Badr heeft een aantal legendes gepakt. Peter Aerts, Rémy Bonjasky, Alistair Overeem etc etc allemaal een pak rammel gegeven.
Rico Wie?
Als Badr in z'n glorytijd tegen Rico in zijn glorytijd had Rico de eerste ronde niet eens overleefd
Misschien moet Rico's glorietijd nog komenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
HahahaJij zegt dat dat het verschil is voor een wereldkampioen, dus ja, jij beweert dat
Badr heeft een aantal legendes gepakt. Peter Aerts, Rémy Bonjasky, Alistair Overeem etc etc allemaal een pak rammel gegeven.
Rico Wie?
Als Badr in z'n glorytijd tegen Rico in zijn glorytijd had Rico de eerste ronde niet eens overleefd
Als we naar de statistieken kijken acht ik de kans klein dat hij in Badr's voetsporen gaat treden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien moet Rico's glorietijd nog komen
Naja hij is niet heeeel lang geleden met MMA begonnen, dus dat kan nog wat worden. Ik hou zelf meer van vechters die voor de KO gaan, maar hij kan iig wel vechtenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Als we naar de statistieken kijken acht ik de kans klein dat hij in Badr's voetsporen gaat treden.
Die overwinning op Aerts stelde niet zoveel voor want Aerts kon amper nog op zijn benen staan aan het begin van het gevecht. Van Bonjasky en Overeem heeft hij ook een aantal keer verloren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:26 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
HahahaJij zegt dat dat het verschil is voor een wereldkampioen, dus ja, jij beweert dat
Rico Wie?
Rico is juist een hele saaie vechter. Probeert altijd te winnen op punten terwijl Badr een beest is die gewoon komt om te knokken en puur voor de K.O gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker. Echter zijn we inmiddels talloze jaren verder en liggen die dagen ver achter ons. Dan was het misschien anders geweest, maar nu is Rico in alles superieur.
Probleem is ook dat dat precies is wat Badr is: een beest, een dier. Geen greintje menselijkheid te vinden in die kutkop van hem.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Rico is juist een hele saaie vechter. Probeert altijd te winnen op punten terwijl Badr een beest is die gewoon komt om te knokken en puur voor de K.O gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |