Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd dat die Hari eens flink in elkaar getrapt wordt, arrogante kwal.
Geruchten....quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:41 schreef LLgetikt het volgende:
de ironie
over badr zijn zelfs geruchten over ''maffiamaatje'' ''maffia loopjongen'' (dus dat hij knokploeg hoorde om mensen te intimideren).
geruchten komen niet zomaar uit de lucht vallen vooral niet als het om deze man gaatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geruchten....
Daar kunnen we helemaal niks mee.
Volgens geruchten zou ie ook achter de moord zitten van die ene gast (ben zijn naam ff kwijt)quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
geruchten komen niet zomaar uit de lucht vallen vooral niet als het om deze man gaat
Typisch...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.
Die geruchten hoorde ik vorig seizoen ook , alleen was Bryan Smeets het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:44 schreef Timlan het volgende:
Ik hoor geruchten over PSV, ze worden dit jaar geen kampioen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens geruchten zou ie ook achter de moord zitten van die ene gast (ben zijn naam ff kwijt)
Ik heb trouwens ook geruchten gehoord over jou.
Ik snap je.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
Je snapt toch wel wat ik bedoel met dat geruchten bij Badr Hari niet uit de lucht komen vallen als je zoveel geweldsdelicten op je naam hebt (dat kan je toch wel voorstellen)?
Je bedoelt Koen Everink.
Het is gewoon een etterbak, tijd dat iemand hem eens flink op zijn nummer zet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:41 schreef LLgetikt het volgende:
de ironie
over badr zijn zelfs geruchten over ''maffiamaatje'' ''maffia loopjongen'' (dus dat hij bij een knokploeg hoorde om mensen te intimideren).
Ja klopt wel. Er was weinig over te lezen ja dat die coach er iets mee te maken had. Maar opzich was het niet zo vreemd dat hij van iets verdacht werd na het incident wat ze hebben gehad in het verleden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik snap je.
Ja die man ja , iedereen wist zeker dat Badr er achter zat .
Toen bekend werd dat het om een blanke Nederlandse tennis coach ging was het niet meer interessant genoeg voor nieuwssites,forums etc
status vs eer dus ben wel benieuwdquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is gewoon een etterbak, tijd dat iemand hem eens flink op zijn nummer zet.
Kardasch,,waarom jij doen zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:24 schreef keci_siken het volgende:
Ik hoop dat Rico zijn neus naar binnen slaat.
Nog niet bekend volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wie is de favoriet volgrns de bookmakers en kenners?
Je mag meekomen feesten in Rotterdam, ik nodig je uit voor een gezellig feestje. xoxoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die geruchten hoorde ik vorig seizoen ook , alleen was Bryan Smeets het daar niet mee eens.
Gaan ze de 2e plek weer vieren?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Timlan het volgende:
[..]
Je mag meekomen feesten in Rotterdam, ik nodig je uit voor een gezellig feestje. xoxo
Ik hoop wel dat badr hari wint voor de Marokkanen. Anders presteren ze op elk vlak slechter dan de Nederlanders. Maar zelfs met vechten valt het dus mee: Wij hebben sem, rico, overeem.quote:
Nederlanders.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:31 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat badr hari wint voor de Marokkanen. Anders presteren ze op elk vlak slechter dan de Nederlanders. Maar zelfs met vechten valt het dus mee: Wij hebben sem, rico, overeem.
sowquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:24 schreef keci_siken het volgende:
Ik hoop dat Rico zijn neus naar binnen slaat.
Hahahahaha prachtig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe Badr even compleet af gaat.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_een_grote_bek.html
Plaatsvervangende schaamte. Blij dat ik geen Marokkaan ben want deze schande zou ik niet aankunnen
Zijn kaak was gebroken op twee plaatsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hahahahaha prachtig.
Zelfs afgevoerd moeten worden per ambulance. Genot
Standaard Marokkanengedrag, wat een mongooltjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Blij dat ik geen Marokkaan ben want deze schande zou ik niet aankunnen
Heel mooi dat die respectloze debiel afgaat, sowieso het vechten niet binnen de ring kunnen houden...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
We zulle zien abiquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:36 schreef keci_siken het volgende:
[..]
Ewa, zo recht op zijn Marokkaanse rotkop.
[ afbeelding ]
Zoals een echte Mocro.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr slaat hem K.O , daarna nog een paar keer natrappen en daarna stoppen met het kickboksen.
Verdiend ie wel na die grote bek in de media.quote:
Badr hoor je alleen als die weer eens is betrokken bij een geweldsdelict.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdiend ie wel na die grote bek in de media.
Badr hoor je niet in tegenstelling tot Rico die bij elk programma praatjes heeft.
Check zn laatste foto op instagram. Hij lijkt wel aan de steroiden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdiend ie wel na die grote bek in de media.
Badr hoor je niet in tegenstelling tot Rico die bij elk programma praatjes heeft.
Da was ook mijn 1e gedachten toen ik die foto zag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Check zn laatste foto op instagram. Hij lijkt wel aan de steroiden.
Een top atleet met een goede verlichting, wil niet zeggen dat die naturel is maar zou wel kunnen denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Check zn laatste foto op instagram. Hij lijkt wel aan de steroiden.
Ik bedoel de foto van Hari.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Da was ook mijn 1e gedachten toen ik die foto zag.
Wordt tijd? Dat is al 100 keer gebeurd man.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:38 schreef Juup© het volgende:
Het wordt tijd dat die Hari eens flink in elkaar getrapt wordt, arrogante kwal.
Door wie dan? (ben geen kenner)quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt tijd? Dat is al 100 keer gebeurd man.
Ja ik ook ,die op instaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik bedoel de foto van Hari.
Ja die indd. Maarja daar zal hij toch op gecontroleerd worden dus zo dom zal hij en zn team niet zijn.quote:
Wat leuk. Kkr sukkeltjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
ADR HARI : “RICO VERHOVEN BIEDT ME GELD NIET TE KOMEN OPDAGEN”
Rico Verhoevenzijn trainers Jos Verhoeven en Dennis Krauweel zouden Badr hari geld geboden hebben niet te komen opdagen voor de match tussen de twee die binnekort gepland staat Ook heeft Badr Rico verhoeven uitgemaakt voor een “lange paal vol steroïden.” En hij spreekt wel meer uitdagende taal: “Rico is gewoon een lange, magere vechter die onder de steroïden zit. Laat hem maar komen en ik bevecht hem. Geen man die geboren is uit een vrouw kan mij verslaan. Ik ben de badboy “baddest man on the planet”. Ik zal Rico breken. Waar wacht je nog op? Jullie hebben het allemaal gehoord… Kom vechten als je de ballen ervoor hebt!”en ga nou niet als een mietje met geld aankomen om het gevecht niet door te laten gaan nadat je op tv stoere praat hebt gehad
De reden dat Rico zich terug trekt is dat er een groot evenement in de maak is in Duitsland , . Het moge duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement dat in Oberhausen wordt Georganiseerd is dan ook een droom van hem en zullen de verwachten erg groot zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwacht bezoekersaantal van 45.000 a 50.000.bekijk hieronder het filmpje waarin Rico badr uitdaagde voor een gevecht
WHAHAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Rico Verhoevenzijn trainers Jos Verhoeven en Dennis Krauweel zouden Badr hari geld geboden hebben niet te komen opdagen voor de match tussen de twee die binnekort gepland staat Ook heeft Badr Rico verhoeven uitgemaakt voor een “lange paal vol steroïden.” En hij spreekt wel meer uitdagende taal: “Rico is gewoon een lange, magere vechter die onder de steroïden zit. Laat hem maar komen en ik bevecht hem. Geen man die geboren is uit een vrouw kan mij verslaan. Ik ben de badboy “baddest man on the planet”. Ik zal Rico breken. Waar wacht je nog op? Jullie hebben het allemaal gehoord… Kom vechten als je de ballen ervoor hebt!”en ga nou niet als een mietje met geld aankomen om het gevecht niet door te laten gaan nadat je op tv stoere praat hebt gehad
De reden dat Rico zich terug trekt is dat er een groot evenement in de maak is in Duitsland , . Het moge duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement dat in Oberhausen wordt Georganiseerd is dan ook een droom van hem en zullen de verwachten erg groot zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Europa sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwacht bezoekersaantal van 45.000 a 50.000.bekijk hieronder het filmpje waarin Rico badr uitdaagde voor een gevecht
WHAHAHAHAHAHA
Volgens mij is badr daar helemaal niet vies van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipen
madquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Aan de schrijfstijl te lezen is dit stukje geschreven door zo'n mager fanboy marokkaantje die niets liever wil dan bij Badr in z'n poepertje kruipen
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.quote:
De eckte fan ziet dezelfde KO als tegen JDSquote:
nu zijn net Nederlanders hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.
En dan peter aerts en ernesto hoost niet noemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nederlanders zijn overal beter in dan marokkanen behalve deze sport geloof ik? Ohnee wij hebben bojansky overeem schilt etc.
Als een echte Marokkaan. Eerst vuil tegen de grond werken en dan nog een paar keer naschoppen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En daarna afscheid nemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als een echte Marokkaan. Eerst vuil tegen de grond werken en dan nog een paar keer naschoppen.
Van de 10 keer dat Hari tegen Schilt zou vechten wint Schilt er 8 keer.quote:
Dus als die Verhoeven praatjes heeft is het een misselijk mannetje waar een KLB-topic over geopend moet worden, maar als Badr Hari praatjes heeft is het leuk en grappig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
WHAHAHAHAHAHA
hypocrieten manquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef ZinInPizza het volgende:
wel grappig dat overeem, bonjasky en ernesto hoost nu als nederlanders worden bestempeld.
was dat ook zo geweest als ze bekend waren door opsporing verzocht?
Eigen volk eerst!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als die Verhoeven praatjes heeft is het een misselijk mannetje waar een KLB-topic over geopend moet worden, maar als Badr Hari praatjes heeft is het leuk en grappig?
De dubbele moraal en loyaliteit van PSVCL, perfect blootgelegd.
Marokkanen in jouw geval dus. Je woont in het verkeerde land joh... En je zit in het verkeerde land op fora rond te snuffelen.quote:
Nee ik ben ook een Nederlandse burger, hier geboren getogen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Marokkanen in jouw geval dus. Je woont in het verkeerde land joh... En je zit in het verkeerde land op fora rond te snuffelen.
Je hebt een Nederlandse nationaliteit. Verder ligt je loyaliteit volledig bij Marokko en bij de islam. Bij "eigen volk eerst" bedoel je geen Nederlanders, maar Marokkanen. Dat is namelijk jouw volk. Zo werkt dat bij jou en honderdduizenden andere mensen die in dit land wonen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee ik ben ook een Nederlandse burger, hier geboren getogen.
Als er iemand hypocriet is ben jij het wel, dat is zelfs in dit topic al meerdere malen aangetoond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hypocrieten man
Als ze zwarte piet een racistisch feestje zouden vinden moesten ze maar oprotten naar hun eigen land.
Dit dus. Types als hij zouden het verschil kunnen maken, als ze wat minder holbewoner zouden zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan een persoon als Badr Hari.
Heeft zo'n goede positie om een verandering te brengen in de mentaliteit van de Marokkaanse jeugd etc. in Nederland, maar waarom zou je iets positiefs in de maatschappij teweeg brengen als je ook haat kan zaaien?
Badr Hariquote:
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:25 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik kan me zo ergeren aan een persoon als Badr Hari.
Heeft zo'n goede positie om een verandering te brengen in de mentaliteit van de Marokkaanse jeugd etc. in Nederland, maar waarom zou je iets positiefs in de maatschappij teweeg brengen als je ook haat kan zaaien?
Uiteraard.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doet genoeg goeie dingen voor de Marokkanen in Marokko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |