Geforceerd? Hij heeft een boner terwijl hij met Ronaldo in zijn armen staat. Die twee rukken elkaar echt wel suf. Dat is niet erg hoor, maar het ontkennen is juist triest.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:25 schreef wuuht het volgende:
Haha zo triest geforceerd hem als homo proberen af te schilderen. Ik snap best dat je commentaar op hem hebt omdat hij buiten de ring losse handjes heeft. Maar wat jullie proberen
Koning Ricoquote:
Zal denk ik op Spike uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:48 schreef LLgetikt het volgende:
de vraag is
is het live te zien? Dan zal ik wel wat live gifjes maken![]()
![]()
ja online streaming bedoel ik maar dat zal wel goed komenquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zal denk ik op Spike uitgezonden worden.
Ja op Ziggoquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:48 schreef LLgetikt het volgende:
de vraag is
is het live te zien? Dan zal ik wel wat live gifjes maken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:49 schreef pipojansen het volgende:
Ik vind Rico zo'n babyface hebben. Zo'n doetje die op tv en in de ring heel stoer doet maar in het echte leven dagelijks bij zijn vriendin/vrouw op schoot in huilen uitbarst. Waarbij zijn vriendin of vrouw over zijn bolletje aait en rustig schatje, rustig schattebout, het komt allemaal goed, tegen Rico fluistert. Waarop Rico dan weer op antwoord: neeeh boehoehoehoee ze zijn zo gemeen tegen mij! Ze trappen en slaan op mijn neus! Boehoee! Jank! Jank!
Badr daarentegen, Badr heeft schijt, zo veegt hij zijn kont af met stenen of aan een rots. Als ie klaar is trapt ie tegen diezelfde rots totdat zijn schenen bloeden. Of ie nou wel of niet wint in de ring, dat boeit hem eigenlijk niet zo heel veel. Rico straalt zwakte uit. Hij mag dan wel kampioen zijn en op zich een goede vechter, maar mentaal is hij niet opgewassen tegen Badr.
Tegen amateursquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Total 118
Wins 106
By knockout 94
Losses 12
By knockout 8
Rico #95
Dat zou goed kunnen; ik heb hem nooit actief gevolgd moet ik jammer genoeg bekennen.quote:
Goed verhaal. Doen we niks mee.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:49 schreef pipojansen het volgende:
Ik vind Rico zo'n babyface hebben. Zo'n doetje die op tv en in de ring heel stoer doet maar in het echte leven dagelijks bij zijn vriendin/vrouw op schoot in huilen uitbarst. Waarbij zijn vriendin of vrouw over zijn bolletje aait en rustig schatje, rustig schattebout, het komt allemaal goed, tegen Rico fluistert. Waarop Rico dan weer op antwoord: neeeh boehoehoehoee ze zijn zo gemeen tegen mij! Ze trappen en slaan op mijn neus! Boehoee! Jank! Jank!
Badr daarentegen, Badr heeft schijt, zo veegt hij zijn kont af met stenen of aan een rots. Als ie klaar is trapt ie tegen diezelfde rots totdat zijn schenen bloeden. Of ie nou wel of niet wint in de ring, dat boeit hem eigenlijk niet zo heel veel. Rico straalt zwakte uit. Hij mag dan wel kampioen zijn en op zich een goede vechter, maar mentaal is hij niet opgewassen tegen Badr.
quote:Op zondag 6 november 2016 18:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal. Doen we niks mee.
'Brothers in Molembeek'quote:Op zondag 6 november 2016 19:18 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMdvUdqBQT0/?amp%3Bhl=nl
Want elk inwoner van Molenbeek is een terrorist?quote:Op zondag 6 november 2016 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
'Brothers in Molembeek'
Nog sympathiseren met terroristen ook. Tja, was te verwachten.
Nee maar het is wel een broeinest van ellende. En dat weet jij, dat weet ik en dat weet Badr. Badr zorgt voor nog meer polarisering dan Geert Wilders. Met dit soort tuig zijn wij klaar in Nl en zullen we geen stages of banen geven.quote:Op zondag 6 november 2016 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Want elk inwoner van Molenbeek is een terrorist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |