SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:07 schreef Sjeen het volgende:
MF, volgens mij wonen wij zo ongeveer in elkaars achtertuin
Je hebt evy en start to Run van Renate Wennemars, allebei voor beginners, gratis weet ik niet maar vast wel ergens gratis te vinden. Dat zijn niet per se apps maar podcasts met schema's voor beginners..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vraagje, goede app om te hardlopen? Gratis graag, die aangeeft wat je moet doen en hoe lang enzo. Is voor mij en mijn zus, beide beginners.
Ik (wij) wonen tussen twee idiote gescheiden vrouwen in waarvan de een onregelmatig alcoholiste van beroep isquote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb alleen maar tokkies in mijn achtertuin wonen.
Lijstjes en plannenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga weer lijstjes plaatsen. Dat lijkt de enige manier te zijn waarop het werkt bij mij
O: twee bth met pindakaas uit de pindakaaswinkel
L: vier bth met hamprei salade
S: 5km hardlopen
T: banaan
D: boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst en skyr met bosbessen toe
Ik vind Runkeeper fijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vraagje, goede app om te hardlopen? Gratis graag, die aangeeft wat je moet doen en hoe lang enzo. Is voor mij en mijn zus, beide beginners.
Ik was heel content met Evy Gruyaert die dan ook steeds zegt dat ze fier op je isquote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Lijkt het bij mij ook op jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijstjes en plannenIk vrees dat ik dat de rest van mijn leven moet doen
DE pindakaaswinkel? Die in Amsterdam? Me so jelly!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga weer lijstjes plaatsen. Dat lijkt de enige manier te zijn waarop het werkt bij mij
O: twee bth met pindakaas uit de pindakaaswinkel
L: vier bth met hamprei salade
S: 5km hardlopen
T: banaan
D: boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst en skyr met bosbessen toe
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:51 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
DE pindakaaswinkel? Die in Amsterdam? Me so jelly!
Die jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:22 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat?? Een pindakaaswinkel in m'n hometown?! Waar??
Edit: http://www.depindakaaswinkel.nl/c-3384672/pindakaas/ deze? Want daar woon ik 10 min fietsen vandaan
Ik ben zo jaloers! Als ik 'klaar' ben met m`n dieet mag ik van mezelf zo`n proefpakket bestellen!!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ik heb twee potten voor mijn verjaardag gekregen omdat ik het daar wel eens over heb gehad
Eens, maar ik vind eigenlijk alle pindakaas lekkerder dan Calve. Lidl aan kopquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:55 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind de 100% Pindakaas van de Appie (die dus voor 100% uit pinda's bestaat) sowieso lekkerder dan Calvé, dus ik gok deze ook ja.
Lolwhut hoe kom je hier ineens allemaal bij?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben op zoek naar poeder voor in de smoothies, eiwitpoeder geloof ik. Kan ik dat gewoob bij te tuinen halen of hebben jullie een goede aanrader bij body en fit shop? Enne, is een pre work out drankje nou echt zo fijn?
Haha omdat ik net een smoothie had en de jongen achter de balie vroeg of ik er eiwit poeder in wou, dus ik vroeg is dat beter dan? Hij zei dat dat wel goed was ja. Dus dacht misschien zelf ook maar door de smoothies gooien, scheelt veel geld met als ik elke keer in de sportschool neem. Enne Nee die pre work out drank heb ik dan niet nodig haha.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lolwhut hoe kom je hier ineens allemaal bij?
Eiwitpoeder is hetzelfde als whey, kun je inderdaad bij de Tuinen halen of bij Body & Fit. Ik weet niet of ik het zou aanraden om door smoothies te doen, iig niet diegenen met smaakjes, die kun je beter met water of melk maken.
Preworkout is volgens mij iets wat alleen echte krachtsporters gebruiken om zichzelf op te laden om zoveel mogelijk gewichten te kunnen tillen. Lijkt me niet dat je dat nodig hebt als je doel vooral is sporten om fit te worden.
Tja, eiwitten zijn goed voor herstel. Of je dat uit poeder moet halen of dat je het voldoende uit de rest van je voeding haalt (bonen, kwark, eieren etc.) hangt van je hele voedingspatroon af. Eiwitpoeder is wel vrij duur. Misschien eens aan je dietist/PT vragen wat handig is?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha omdat ik net een smoothie had en de jongen achter de balie vroeg of ik er eiwit poeder in wou, dus ik vroeg is dat beter dan? Hij zei dat dat wel goed was ja. Dus dacht misschien zelf ook maar door de smoothies gooien, scheelt veel geld met als ik elke keer in de sportschool neem. Enne Nee die pre work out drank heb ik dan niet nodig haha.
C25K. Eenvoudig en to the point, maar wel doeltreffend.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gewoon simpel, schnitzel of pasta ofzo, budget, zo rond de 15 euro, alleen hoofdgerecht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Er zitten 252-9834035070 restaurants in Amsterdam, iets specifieker is gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |