Een vet zak iemand die zijn huis niet schoonhoudt noem maar op, in ieder geval iemand waar ik niet veel mee te doen wil hebben!quote:
Is dat Limburgs?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een vet zak iemand die zijn huis niet schoonhoudt noem maar op in ieder geval iemand waar ik niet veel mee te doen wil hebben!
Dacht jij dat het alleen in Limburg voorkomt?quote:
Ik ken die term echt niet, hoor.ik ken ook niemand die die term wel kent.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dacht jij dat het alleen in Limburg voorkomt?
Zal wel op te lossen zijn maar als men boven in de regenpijp een stuk gerookte ham hangt klimmen die wel naar boven daar, hoe dicht je hem ook hebt gemaakt!quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:45 schreef Nico987 het volgende:
En ook hebben we in de tuin een put, daar komt. Eigenlijk is dit een open verbinding. Is dit dan op te lossen?
Als die terug komt vraag hem eens of een klep in de hoofdleiding geen optie is voor jullie?quote:
Kelder is tegenwater geen riool water.. weet ik eigenlijk wel zeker. Maar die klep is geen gek idee..quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als die terug komt vraag hem eens of een klep in de hoofdleiding geen optie is voor jullie?
https://www.google.nl/sea(...)FCwKHQmEAkcQ_AUIBigB
Denk dat jij dan ook evt van die natte kelder af bent dan?
De rioolrat bestaat niet.. is geen soort. Behalve splinter dan, maar dan zie je eerder schildpadden in je huis.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:28 schreef john2406 het volgende:
Zo vindt jij hem ook op google, en dat terwijl ze er helemaal niet vandaan komen.
https://www.google.nl/sea(...)WHFywKHbhJB7MQsAQIJw
Althans de riool rat al weet ik niet of dat de soort is die zich bij jou ophoudt.
Dat ze er niet uitkomen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:41 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij zo zeker weet dat mijn huisdiertjes niet uit het riool komen?
soort zoekt soort hequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:47 schreef Mishu het volgende:
Ik heb eerder in dit topic gereageerd en nu heb ik ook rattenze lopen tussen mijn vals plafond en het dak...
Tik dan eens begrijpelijk in hele zinnen...quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ze er niet uitkomen?
Ik ben wel zeker dat ze wel eruit komen!
Tevens ben ik haast zeker dat het water ook daarvandaan komt!
Of heb jij het niet alleen maar met een hevige regenbui maar ook daarbuiten?
De expert of de schade opnemer?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:48 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Jij bent ineens slimmer dan de expert van de verzekering..
Ik was vanavond bezig met de bladblazer en blies een flinke stapel bladeren weg (lees een kuub of 4). Daar zat dus ook zo'n bontkraagje in. Nu kan ik heel stoer gaan zeggen dat die rat zich de blaftyfus schrok toen ik hem onder zijn balletjes kietelde met de bladblazer, maar ikzelf sprong ook meteen een meter achteruit. Ik ga al een jaar of 25 met die krengen om, maar wanneer ze ineens tevoorschijn schieten in het duister, blijft apart.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik stond eens in een gat, zo diep als maar 1,5 mtr of meer, toen er een rat aankwam zo groot als een kat, moest jij eens zien hoe snel ik eruit was, zonder die rat was dat nooit gelukt!
Liepen hier ook met de regelmaat door de straten, zo tam had ik ze nog nooit gezien!
Vroeger hadden die angst, waar is die angst gebleven?
Schreeuwen wat ze kunnen terwijl ik ze nog niks doe, alleen met een stokje naar die val wijzen is al voldoende. of was al voldoende, toch zo een grote ik schrok mij wezenloos toen en zal het nooit meer doen!quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik was vanavond bezig met de bladblazer en blies een flinke stapel bladeren weg (lees een kuub of 4). Daar zat dus ook zo'n bontkraagje in. Nu kan ik heel stoer gaan zeggen dat die rat zich de blaftyfus schrok toen ik hem onder zijn balletjes kietelde met de bladblazer, maar ikzelf sprong ook meteen een meter achteruit. Ik ga al een jaar of 25 met die krengen om, maar wanneer ze ineens tevoorschijn schieten in het duister, blijft apart.
Whahaha.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:36 schreef john2406 het volgende:
Waarom heeft een rat trouwens vier pootjes?
Zodat deze sneller bij de rotzooi is als die wat er maar twee hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |