Toch is advies nummer 1 om alle gaten waardoor ze naar binnen kunnen op de juiste manier te dichten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:39 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Vast wel, ze kunnen toch gewoon graven.. zal me niets verbazen als ze langs de balken in de plafonds tussen de huizen gaan..
Als het zwarte ratten zijn, die hier niet veel voorkomen, maar wel passen bij het gedrag dat ze vertonen, lopen ze gewoon door de dakgoot. Huis is 90 jaar oud er is altijd wel ergens een opening.
Als er geen gat is dan eten ze zich wel een gat, die zijn niet voor 1 gat te vangen die dieren!quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch is advies nummer 1 om alle gaten waardoor ze naar binnen kunnen op de juiste manier te dichten.
Laat je toch lekker alles open, joh!quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er geen gat is dan eten ze zich wel een gat, die zijn niet voor 1 gat te vangen die dieren!
De ventilatie van de spouw dicht maken lijkt jou een goede optie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat je toch lekker alles open, joh!
Ja hoor, een rat komt door de spouwventilatie. Dat zijn ook precies de gaten die ik bedoel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
De ventilatie van de spouw dicht maken lijkt jou een goede optie?
Op zich dicht maken ja bedenk wel wat en hoe, er is pur in de handel met glassplinters speciaal voor hun die eraan eten willen!
Maar wat doe ik hier nog men weet toch al alles hier?
Die eet die zich wel in de maat zodat hij of zij erdoor komt, beter als met een vlak gat te beginnen, dacht jij nou echt die beesten waren gek of niet net zo lui als een mens?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja hoor, een rat komt door de spouwventilatie. Dat zijn ook precies de gaten die ik bedoel.
Jeetje zeg, dat we niet allemaal vergeven zijn van de ratten. Die vreten zich nog door de voordeur!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die eet die zich wel in de maat zodat hij of zij erdoor komt, beter als met een vlak gat te beginnen, dacht jij nou echt die beesten waren gek of niet net zo lui als een mens?
Als jij een vet worm bent en vreten achter jouw voordeur bewaard zou dat kunnen inderdaad!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jeetje zeg, dat we niet allemaal vergeven zijn van de ratten. Die vreten zich nog door de voordeur!
Oh god, mijn keuken! Daar bewaar ik eten!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij een vet worm bent en vreten achter jouw voordeur bewaard zou dat kunnen inderdaad!
http://news.images.itv.com/image/file/924028/stream_img.jpgquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh god, mijn keuken! Daar bewaar ik eten!
Dat maakt niet uit, want anders vreet hij zich er wel doorheen!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:13 schreef john2406 het volgende:
Hoe groot zijn die sleuven nog eens in zo een put?
http://www.huntongedierte(...)871_f3d9359534_b.jpg
Dan hoor je ze aankomen, bedoel je? Ik hak ze zo hun kop af.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ultrasoon het werk ook al?
Een zwarte dacht ik wel of een bruine dat ook doet, ik ben ooit eens zo een grote in mijn leven tegengekomen, ik had nog meer angst voor hem als hij voor mij meen ik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want anders vreet hij zich er wel doorheen!
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan hoor je ze aankomen, bedoel je? Ik hak ze zo hun kop af.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wij hebben ook wel eens ratten tussen het plafond gehad, sinds we een ultrasoon apparaat tegen ratten hebben horen wij ze niet meer.
We kunnen gif trooien of iets dergelijks maar je dood er er een paar en vervolgens komen de volgende weer. Katten lopen hier ook al rond en heeft totaal geen effect.
natuurlijk geloven die daar niet in, is hun inkomen weg in 1 klap, ik geloof er ook niet in maar 1 kans gaf ik het wel!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:23 schreef Lienekien het volgende:
TS laat Rentokil komen. Laten die nou niet geloven in de werking van dat apparaat...
Ja! Laat za daar maar een vette worm zoeken!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
natuurlijk geloven die daar niet in, is hun inkomen weg in 1 klap, ik geloof er ook niet in maar 1 kans gaf ik het wel!
Gaan ze maar naar de buren toe dan, daar bij mij dat geluid is!
Een vette worm is vanuit mijn kant bekeken iets anders als een vet worm.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja! Laat za daar maar een vette worm zoeken!
Wat is een vet worm?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een vette worm is vanuit mijn kant bekeken iets anders als een vet worm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |