Sowieso altijd de originele taal lezen waar mogelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Vaak goed gevonden, maar die Engelse versie is zoveel goddelijker.
Gruzielement is wel leuk gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Een van de weinige vertalers die subtiliteiten heeft weten over te brengen in een vertaling.
Ik blijf dan toch beperkt tot Engels en Nederlands. Duits lukt misschien ook nog wel, maar verder reikt mijn talenkennis niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso altijd de originele taal lezen waar mogelijk.
hoezo specifiek onbeschaamd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit dit onbeschaamd te luisteren.
Dat zijn de meeste mensen volgens mij wel al welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Al wil ik het bij Russisch mezelf nog wel eens gemakkelijk maken, anders ben ik een week of 4 bezig per boek.
Django Wagner vroeg zich ook wel eens af waar het mis ging.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waar het is misgegaan in jouw jeugd.
Engels, Nederlands, Pools gaan vloeiend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf dan toch beperkt tot Engels en Nederlands. Duits lukt misschien ook nog wel, maar verder reikt mijn talenkennis niet.
Dankje, daar moet ik het wel van hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Gefeliciteerd JR.
Dat je nog maar vele jaren mag bekkenstoten.
Gaat dit over die voetballer?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Django Wagner vroeg zich ook wel eens af waar het mis ging.
Dankje Hans.quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste mensen volgens mij wel al wel![]()
Meerdere boeken per week uitlezen is echt absurd snel
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje, daar moet ik het wel van hebben.
[..]
Gaat dit over die voetballer?
[..]
Dankje Hans.
Is Russisch niet extreem lastig met dat andere schrift?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engels, Nederlands, Pools gaan vloeiend.
Frans gaat oke.
Duits en Russisch met veel moeite en woorden opzoeken.
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Tussen de deur?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Dat je piemeltje dit jaar maar ergens anders tussen mag komen dan je matras
Makkelijkste schrift wat je kan bedenken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Russisch niet extreem lastig met dat andere schrift?
Dan moet je het wel heel bont hebben gemaakt op een datequote:
Het is toch weer even wennen al die nieuwe tekens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijkste schrift wat je kan bedenken.
Dat zou iedereen in deze SC binnen een uurtje of 2 doorgronden.
Gelukkig ligt mijn probleem juist dat ik de vriendelijkheid zelve ben op een date.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont hebben gemaakt op een date
Dat wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is toch weer even wennen al die nieuwe tekens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |