Dankje, daar moet ik het wel van hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Gefeliciteerd JR.
Dat je nog maar vele jaren mag bekkenstoten.
Gaat dit over die voetballer?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Django Wagner vroeg zich ook wel eens af waar het mis ging.
Dankje Hans.quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste mensen volgens mij wel al wel![]()
Meerdere boeken per week uitlezen is echt absurd snel
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje, daar moet ik het wel van hebben.
[..]
Gaat dit over die voetballer?
[..]
Dankje Hans.
Is Russisch niet extreem lastig met dat andere schrift?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engels, Nederlands, Pools gaan vloeiend.
Frans gaat oke.
Duits en Russisch met veel moeite en woorden opzoeken.
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Tussen de deur?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Dat je piemeltje dit jaar maar ergens anders tussen mag komen dan je matras
Makkelijkste schrift wat je kan bedenken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Russisch niet extreem lastig met dat andere schrift?
Dan moet je het wel heel bont hebben gemaakt op een datequote:
Het is toch weer even wennen al die nieuwe tekens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijkste schrift wat je kan bedenken.
Dat zou iedereen in deze SC binnen een uurtje of 2 doorgronden.
Gelukkig ligt mijn probleem juist dat ik de vriendelijkheid zelve ben op een date.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heel bont hebben gemaakt op een date
Dat wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is toch weer even wennen al die nieuwe tekens.
Russische literatuur hield je niet van toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar ik lees nog wel eens wat Rusissch, dan went het wel.
Maar mijn grammatica, woordenschat zijn bedroevend.
Niet echt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Russische literatuur hield je niet van toch?
Dat vogel je wel uit met veel lezen opzich.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar ik lees nog wel eens wat Rusissch, dan went het wel.
Maar mijn grammatica, woordenschat zijn bedroevend.
En veel woorden kan je wel relaten aan Pools.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vogel je wel uit met veel lezen opzich.
Dat is altijd handig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En veel woorden kan je wel relaten aan Pools.
Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd handig.
Is Pools een lastige taal?
Westerlingen hebben erg veel moeite met de uitspraak in Slavische talen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is altijd handig mocht ik ooit een broodjeszaak willen openen in Warschau
Nee, laatste tijd niet veel gelezen, moet het weer even oppakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je wel eens wat van Turgenev gelezen fokkie?
Ik kan niet eens Engels of Duits spreken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Westerlingen hebben erg veel moeite met de uitspraak in Slavische talen.
En de grammatica is echt enorm complex.
Da's wel echt formidabel als je het over Russen hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, laatste tijd niet veel gelezen, moet het weer even oppakken
Jawel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat die boeken toch niet in het Nederlands lezen over Jan Sneeuw en Pinkie.
Nog titels?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel echt formidabel als je het over Russen hebt.
Fathers and Sons.quote:
Denk dat jij The Brothers Karamazov ook wel tof vind hoor. Heeft veel religieuze invloedenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fathers and Sons.
Dat is echt het neusjes van de zalm
Maar geen Chinees leren danquote:
Genotstaaltje hoor met 7 genders.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://sayit-inpolish.tum(...)icated-polish-can-be
Genot met vertalen is dat wel.quote:
Zijn ze in Polen anders geëvolueerd ofzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genotstaaltje hoor met 7 genders.
Een soort TR knop waardoor er een extreem lekker wijf bij je langskomt om je kamer schoon te maken en dan weer weg te gaan.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een soort TR knop waardoor er een extreem lekker wijf bij je langskomt om je kamer schoon te maken en dan weer weg te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |