Echt beschamend ja. Zit je in een makkelijk poultjequote:
Zei het na de eerste wedstrijd van ze al. Gaan geen punten meer pakken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt beschamend ja. Zit je in een makkelijk poultje
dankjewelquote:
Ik las vandaag dat Haps een van de backs is met meeste balverlies per wedstrijd. Meer dan 16 keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet zoveel bijzonders.
Hij valt wel veel aan dus het ligt er ook aan waar hij de bal verspeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Haps een van de backs is met meeste balverlies per wedstrijd. Meer dan 16 keer.
kijk je nog elke dag Bonnie?quote:
jaquote:
In doodse stilte is het beter nadenken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blijf kalm temidden van het lawaai en bedenk welk een vrede er in stilte kan heersen
Over wat voor soort zaken denk jij na tijdens doodse stilte?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In doodse stilte is het beter nadenken.
ik vind rainymood.com wel fijn daarvoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In doodse stilte is het beter nadenken.
Meestal over voetbal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over wat voor soort zaken denk jij na tijdens doodse stilte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |