Wanneer gaan jullie weer eens kampioen worden?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja Dundalk kan ik ze nog altijd niet kwalijk nemen.
En tsja. Zenit.
Even denken. We werden kampioen in 2009. Laatste keer zat er 28 jr tussen. Laten we zeggen dat AZ top 5 materiaal blijft dus ik gok voor het jaar 2023.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie weer eens kampioen worden?
Is goed hoor morti.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Flippie als we nu allebei over vijf jaar nog alleen zijn zullen we dan trouwen. Voor de financiële voordelen
Het kan behoorlijk mis gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mortax fapt nu al op de gedachte.
of je vindt iemand andersquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk mis gaan.
Een van ons kan overlijden.
Een van ons kan gestopt zijn met FOK!.
Er zijn erg veel variabelen.
Misschien loopt Mort wel aids op van zijn avontuurtjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk mis gaan.
Een van ons kan overlijden.
Een van ons kan gestopt zijn met FOK!.
Er zijn erg veel variabelen.
dat maakt dan toch niet uitquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien loopt Mort wel aids op van zijn avontuurtjes.
Dat bedoel ik. Te veel variabelen.quote:
Lekker ongemakkelijk dit Kaneeltje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je het mooiste aan Flips?
haar wanderlustquote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je het mooiste aan Flips?
Niet zo onzeker doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk dit Kaneeltje.
Mooi antwoord.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Ga je nu vlogs maken door Nederland, net als Braddie?quote:
Zou ik natuurlijk wel doen, maar kan helaas niet zolang ik geen auto heb en elke dag behalve zondag verplichtingen hebquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nu vlogs maken door Nederland, net als Braddie?
Jammer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou ik natuurlijk wel doen, maar kan helaas niet zolang ik geen auto heb en elke dag behalve zondag verplichtingen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |