Nou, anders ik wel!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een D2 remaster, maar dan wel met full mod support
Had ik tijdje terug ook... leek ook helemaal niets veranderd verder in de game zelf terwijl ik al meer dan een jaar niet meer had gespeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:06 schreef Ferdii het volgende:
Gisteren voor de grap diablo maar weer eens aangeslingerd, hardcore Season demon hunter aangemaakt en tot lvl 55 solo gespeeld, aangezien er geen enkele game up was en niuemand die van mij joinde. Daarna nog ff geprobeerd op diverse "off season" lvl 70 hardcore chars, ook geen enkele game up. Vervolgens maar weer afgesloten. Blijkbaar is het compleet dood
Nog anderhalf jaar wachten, hoorde ik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
162 dagen niet gepost in dit topic
Wel goeie TT
Beter dan D3! Maar er hoeft ook niet super dikke graphics aan te zittenquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://twitter.com/BRGaming/status/1190334090181898240
Met gameplay-trailer. Ziet wel uit als D3.
Nee klopt, hoop dat ze verhaallijn en hele gebeuren (skilltrees) erachter beter bouwen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beter dan D3! Maar er hoeft ook niet super dikke graphics aan te zitten
Dit is prima
Dit sowieo, en 2x voor de multiboxquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Echt wel. Kunnen we wel al pre-orderen?
Insta super deluxe box buy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |