SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef zoem het volgende:
Had liever Denise dan Noor in de finale gezien.
Sinds ze betalen voor de finalistenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer zegt hntm u tegen de kijker?
Ik vind het een wat blanco type, ze doet me niet zo veel. Maar ik kan me haar wel eerder in de Elle e.d. voorstellen dan Akke-Marije (zelfs al vind ik die veel knapper). 'Het wereldje' houdt van Denise-achtige types.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:38 schreef mirannie het volgende:
Ach ja, de opdracht gevers zijn allemaal enthousiast over je, maar nee, je past niet in de finale van hntm
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef zoem het volgende:
Had liever Denise dan Noor in de finale gezien.
Jammer dat het daar omgaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:56 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vind Akke niet echt mooi. Die ziet er best gaar uit van dichtbij als ze lacht. Maar op foto's echt een stoot!
Jammer van Denise, maar was te verwachten. Is totaal niet populair. Ik denk dat of Noor of Akke gaat winnen, die zijn het meest populair.
Klopt.quote:
K3 had ik nog niet aan gedacht, maar inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.toeps.nl/blog/(...)16-ep-8-fesjum-en-k3
Alek vind ik ook de beste jurylid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Typfoutje Toeps?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
quote:Vooraan niet meer zulke domme vragen stellen.
Die tanden kan ze recht laten zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:56 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vind Akke niet echt mooi. Die ziet er best gaar uit van dichtbij als ze lacht. Maar op foto's echt een stoot!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou snap ik niks van. Hoe kan viva s'middags de foto van de overig drie meisjes die gisterenavond zijn gekozen door publiek op instragram plaatsen? Het was een live uitzending.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:50 schreef Toeps het volgende:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:34 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vind dat Denise wel heeft laten zien hoe ze is trouwens. Ik begrijp niet waarom er zo wordt gehamerd op lekker gek doen. En dat personality laten zien is als je lekker enthousiast en gek doet. Ze is gewoon bescheiden, wat meer op de achtergrond en rustig/stilletjes. So what zou je zeggen. Als ze zich super extravert gaat gedragen, is dat juist onnatuurlijk. Niet iedereen is lekker gek en spontaan.
Het is meer dan de tanden vind ik. Soms is ze supermooi, soms denk ik whut hoe anders zie je er zo uit.. Maar heel Nederland is gek op haar looks.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:22 schreef female81 het volgende:
[..]
Die tanden kan ze recht laten zetten.
Lijkt me ook erg verstandig, aangezien ze me voor de rest juist bij uitstek geschikt lijkt voor de commerciële kant van het vak. Daar moet je vaak breeduit lachen.
Waarschijnlijk zou dan niet de gewenste kandidaat uitkomen, dus hebben ze het bewust vaag gehouden zodat ze nu hun zin kunnen doordrijven...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:04 schreef Voetstappen het volgende:
De jury bepaalt wie er terugkomt trouwens. Dacht de kijker door Instagram followers en die stemmen.
Fred in: http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)an-de-buis~aad09f5f/quote:,,Zoals Marco Borsato al zong: het is even slikken en weer doorgaan. Ik ben hieraan begonnen met het idee om hier een succes van te maken. Ik hoorde het vanochtend, vlak voordat ik de opnames van Holland's Next Top Model in zou gaan. Ik moest echt een knop omzetten, want mijn humeur ging down the drain
Ik vind colette ook helemaal niks eigenlijkquote:
Ja, maar zo is het vanaf het begin wel een beetje. Heel erg hameren dat ze zo ontzettend zichzelf moeten blijven, want dat is super belangrijk , maar dan wel alleen als je van jezelf spontaan en gek genoeg bent. Als je niet zo spontaan en gek bent, moet je vooral niet jezelf blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:34 schreef Voetstappen het volgende:
Ik vind dat Denise wel heeft laten zien hoe ze is trouwens. Ik begrijp niet waarom er zo wordt gehamerd op lekker gek doen. En dat personality laten zien is als je lekker enthousiast en gek doet. Ze is gewoon bescheiden, wat meer op de achtergrond en rustig/stilletjes. So what zou je zeggen. Als ze zich super extravert gaat gedragen, is dat juist onnatuurlijk. Niet iedereen is lekker gek en spontaan.
Het ging mij om de manier waarop ze haar er in die aflevering zo uitflikkerde, beetje onterecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Ik vind colette ook helemaal niks eigenlijkergerde me dood aan haar tijdens deze serie.. overdreven, oppervlakkige gedoe. Vond haar op de foto's wel mooi.. maar ja dan houdt ze haar mond ook
Heb je het nog niet door dat het allemaal doorgestoken kaart en dus fake is? Alles is al van te voren opgenomen. En de mensen maar sms'n e.d. in de hoop iets te winnen vanwege dat 'live' logootje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou snap ik niks van. Hoe kan viva s'middags de foto van de overig drie meisjes die gisterenavond zijn gekozen door publiek op instragram plaatsen? Het was een live uitzending.
Het is maar een vraag hoor. Nee had het niet doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:55 schreef Iwanius het volgende:
Heb je het nog niet door dat het allemaal doorgestoken kaart en dus fake is? Alles is al van te voren opgenomen. En de mensen maar sms'n e.d. in de hoop iets te winnen vanwege dat 'live' logootje.![]()
Vond ik ook en ze kan toch werken aan haar houding, op foto's was zij mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging mij om de manier waarop ze haar er in die aflevering zo uitflikkerde, beetje onterecht.
Ja waarschijnlijk. Maar even eerlijk: hier zitten toch niet fantastisch goede foto's tussen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Akke bij winst weer zeggen dat ze het verwacht had?
Ze is voor de gemiddelde puber het leukst om naar te kijken, voor jongens aantrekkelijk, en voor pubermeisjes iets dat ze willen volgen op social media. Niet het beste model, nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:08 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk. Maar even eerlijk: hier zitten toch niet fantastisch goede foto's tussen?
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/kandidaten/akkemarije
Er zijn echt veel betere kandidaten al uit.
Ik vind dat wel jammer en ergens toch wel oneerlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is voor de gemiddelde puber het leukst om naar te kijken, voor jongens aantrekkelijk, en voor pubermeisjes iets dat ze willen volgen op social media. Niet het beste model, nee.
Als je het mij vraagt, Emma kan een veel grotere carriere krijgen. Is een kameleon.
Akke is het leuke meisje om naar te kijken, maar de meeste modellen zijn geen Doutzen en zijn eerder apart dan poppetjes.
Oh ik was die overeenkomst met afkomst al vergetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:19 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer en ergens toch wel oneerlijk.Ik vind Doutzen en Akke niet lijken trouwens. Het is het accent, maar verder
.
Nou, een kameleon... Emma krijg je moeilijk sexy (of op z'n minst mainstream-aantrekkelijk) op de foto, net als dat je Akke moeilijk édgy op de foto krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is voor de gemiddelde puber het leukst om naar te kijken, voor jongens aantrekkelijk, en voor pubermeisjes iets dat ze willen volgen op social media. Niet het beste model, nee.
Als je het mij vraagt, Emma kan een veel grotere carriere krijgen. Is een kameleon.
Als Emma eindelijk eens wenkbrauwen (en een goeie lange set wimpers) krijgt, wordt ze al snel vrouwelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Nou, een kameleon... Emma krijg je moeilijk sexy (of op z'n minst mainstream-aantrekkelijk) op de foto, net als dat je Akke moeilijk édgy op de foto krijgt.
Dan vind ik dat nog meer van Denise. Die is zo blanco dat je er alles van kunt maken.
Sommige modellen verdienen trouwens grof geld met constant verschijnen op foto's van webshops (vroeger waren dat catalogi) en in bladen als Libelle (duidelijk Akke's segment, als ze iets ouder is), en hebben op die manier ook een grote carrière. Het heeft alleen minder prestige dan de catwalk in Parijs.
Nee, maarja, ze doet het wel goed op social media enzo he. En wat is nou het belangrijkste bij een top model?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:08 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk. Maar even eerlijk: hier zitten toch niet fantastisch goede foto's tussen?
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/kandidaten/akkemarije
Er zijn echt veel betere kandidaten al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |