Wijoquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren nog tzatziki gehad!! komt erg dichtbij zo
Maar gewoon op maandag uiteten wijo niet echt conform kantoortuinen enzo maarja...
Mixed grill?
[..]
Expert op welk gebied?
[..]
Door alles en iedereen onbegrepen zijn is hetzelfde als wat ik zei
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
Ik liep met een mandje vol junkfood naar de kassa heb er snel een pak Crystal clear en microvezeldoekjes bij gepakt anders zou de kassiere echt denken dat ik een fatty ben
Oh geen last van eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme waarom is men zo labiel na ff slapen
ait beterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt gelukkig. Wel blij om.De bijverschijnselen die er bij staan zijn niet echt prettig. Maar nergens last van. Af en toe beetje moe maar weet niet of het door mijn kuur komt.
phrasing - boom!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had geen reep naar binnen moeten werken
meestal geil hier dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben nog steeds stoned door wiet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:48 schreef Drug het volgende:
[..]
nee bij jou zit ie op max level waarschijnlijk [ afbeelding ]
Als ik overdag slaap word ik altijd echt woedend wakkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
volledig in controle van je verslavingquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Zodra ik er niks meer van merk kap ik er ook wel mee.
Hmm lekker. Wat voor chips?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ovenkroketten
Chips
Chocola
Crystal clear
Microvezeldoekjes
Waarom zal ik nog blowen als ik er niet meer stoned van word?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
volledig in controle van je verslaving
Ik ga ff een stukkie lopem voel me ook al schuldig om die fucking 800kcal aan bullshitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als ik overdag slaap word ik altijd echt woedend wakker
Geen zin om schoon te maken enz. Loop ik wel naar de snackbar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uit de frituur vind ik lekkerder eigenlijk.
Ik zou normaal zeggen: Lekkerquote:
Happas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar wel van Kwekeboom. Die Mora blijven nog een beetje slap ofzo
en die onderkin?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef Oberkullie het volgende:
Ik liep met een mandje vol junkfood naar de kassa heb er snel een pak Crystal clear en microvezeldoekjes bij gepakt anders zou de kassiere echt denken dat ik een fatty ben
Wat voor oven heb jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb oven kaassoufflés van Jumbo eigen merk. Zijn ook best goed te eten. Binnenkort de bamischijven een keer ervan halen. Prima spul voor nachtelijke vreetkicks.
Uhm ik heb even voor je gekeken en gevraagd. Wij hebben hier een horeca oven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat voor oven heb jij?
Ik heb combi magnetron daar moeten ze echt een half uur in + 3 weken voorverwarmen
Interessantquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt hier wel beetje op alleen hebben wij de knoppen aan de bovenkant.
jeetje wat een installatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik kom bij je wonenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Fatties United tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Denk niet dat jij bij mij wilt wonen Ober.
Zouden ruzie krijgen omdat jij mijn chips hebt opgegetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Zou voor jou een zak kopen zodat we allebei onze eigen hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zouden ruzie krijgen omdat jij mijn chips hebt opgegeten
is het zo'n smerige bende dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee dat valt reuze mee. Maar dat is toch het beeld wat de meeste mensen erbij hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is het zo'n smerige bende dan?
Bij een huis met meerdere mensen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee dat valt reuze mee. Maar dat is toch het beeld wat de meeste mensen erbij hebben.
Hoi Le_Profquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is het zo'n smerige bende dan?
Wilden de werknemers even weten of je wel lid was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
net door 2 meidjes gescand in de gym
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wilden de werknemers even weten of je wel lid was?
hij werd gescand, waarschijnlijk zijn streepjescodequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee eigenlijk wat je ermee bedoeld maar toch duimpje omhoog.
Dat klinkt niet spannend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij werd gescand, waarschijnlijk zijn streepjescode
vraag je moeder andersquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:26 schreef MAHL het volgende:
Moet ik dan soms in R&P gaan vragen of iemand voor mij koffie wil zetten?
In die baai met die piraten kon je hem niet vinden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
waar kan ik shield season 2 downloaden / streamen
Goed en met die van jou?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:36 schreef MAHL het volgende:
Ha die Chai. Hoe staat het met de werkleef?
Daar zeg ik niks over. Denk alleen dat iedere verslaafde denkt dat 'ie in controle is van z'n gewoonte en dat per definitie niet is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zal ik nog blowen als ik er niet meer stoned van word?
discipline jongen, wat ga je makequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:50 schreef Kurovski het volgende:
Helemaal geen zin om te koken, maar moet toch even gebeuren hè.
Ja 1 knappe en een nieuwe sinds maandag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ook goed. Nog bijzonderheden? Leuke collega's?
je spreekt zo absoluutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Daar zeg ik niks over. Denk alleen dat iedere verslaafde denkt dat 'ie in controle is van z'n gewoonte en dat per definitie niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |