Moet wakker wordenquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:39 schreef gianni61 het volgende:
ik wilde niet kapen, maar dit duurde wel heel lang
ach, een ban van 24 uur kan hij wel hebben. als zn weekend buzz is uitgewerkt, slaapt hij toch weer 3 dagen..quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar is wel uitlokking hè.
hehe sportiefquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar is wel uitlokking hè.
Nou inkoppertje hoor. Poeh poeh.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe sportiefen ja, daar ben ik me van bewust maar kon het niet laten om hem in te koppen toen ik het bericht zag
Gisteren nog tzatziki gehadquote:
Expert op welk gebied?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moeten we het expert Iwanius vragen.
Door alles en iedereen onbegrepen zijn is hetzelfde als wat ik zeiquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben onbegrepen, dat is iets anders
Niets mis met drie dagen slapen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een ban van 24 uur kan hij wel hebben. als zn weekend buzz is uitgewerkt, slaapt hij toch weer 3 dagen..
said no one everquote:
Ah ja dan snap ik dat jij hem bij deze situatie sleept, echt geen beter persoon daarvoor dan.quote:
geen idee, nooit geprobeerdquote:
quote:
nee jij dan, met je kansloze meeloopgebash tegen braddie telkensquote:
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jij dan, met je kansloze meeloopgebash tegen braddie telkens
btje hypocriet hoor, die verontwaardiging
Nah, twee wel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit geprobeerd
jij wel?
Vind mijn opmerking over een liter curry wel wat anders dan iemand associeren met een pedofielquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jij dan, met je kansloze meeloopgebash tegen braddie telkens
btje hypocriet hoor, die verontwaardiging
echt aan een stuk door? dat kan ik echt niet, zelfs na een paar nachten niet slapenquote:
wat :squote:
vroegah, in je wilde jarenquote:
Of sinds kort bij de 1e logeerdagen van Djelani.quote:
Vind dat ze het er allebei naar hebben gemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind mijn opmerking over een liter curry wel wat anders dan iemand associeren met een pedofiel
quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dat ze het er allebei naar hebben gemaakt.
ik verslikte me in mn koffiequote:Op maandag 17 oktober 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of sinds kort bij de 1e logeerdagen van Djelani.
Heb het wel geprobeerd. Natuurlijk word je tussendoor wakker, maar gewoon blijven liggen tot je weer in slaap tieft. Heb echt wel een keer twee dagen zo doorgebracht. Beetje eten, beetje pissen, beetje k(l)etsen en weer slapen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt aan een stuk door? dat kan ik echt niet, zelfs na een paar nachten niet slapen
[..]
wat :s
niet echt mijn smaak manquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewa northskull armbanden, wat vind je daarvan?
En toen werd je kindje 9 maanden later geborenquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb het wel geprobeerd. Natuurlijk word je tussendoor wakker, maar gewoon blijven liggen tot je weer in slaap tieft. Heb echt wel een keer twee dagen zo doorgebracht. Beetje eten, beetje pissen, beetje k(l)etsen en weer slapen.
Als je bepaalde uitspraken doet of op een andere manier dingen deelt op dit forum (filmpjes) dan mag je daar niet over aangehaald worden? pls.quote:
Neh die nacht waren we redelijk fit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toen werd je kindje 9 maanden later geboren
Ligt eraan wat voor kleding je erbij draagt of het gothic of emo is vind ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet echt mijn smaak man
die schedels zijn te opzichtig vind ik, is ook meer voor gothics en emo's die armbandjes imo
dit is al mijn vrije tijdquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb het wel geprobeerd. Natuurlijk word je tussendoor wakker, maar gewoon blijven liggen tot je weer in slaap tieft. Heb echt wel een keer twee dagen zo doorgebracht. Beetje eten, beetje pissen, beetje k(l)etsen en weer slapen.
Je weet precies welk tijdstip die gemaakt is?quote:
1x leukquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je bepaalde uitspraken doet of op een andere manier dingen deelt op dit forum (filmpjes) dan mag je daar niet over aangehaald worden? pls.
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet precies welk tijdstip die gemaakt is?
Dus bij Noel staat het wel? of neem je het alleen voor hem op?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kleding je erbij draagt of het gothic of emo is vind ik
heheh, neh als ik wakker word sta ik ook wel op meestal en dan gwn joint roken en btje south park ofzo kijken op de bankquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Onzin. Kan nog steeds lachen om de sheeps en lions van BT bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
1x leuk
2x leuk 3x leuk 4x leuk 5x leuk
Vanaf 6x
Echt? dan had je dus echt die nacht seks en de dagen/nachten er voor en erna niet?quote:
oh jij zat al die tijd gwn te lurken hier of watquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
1x leuk
2x leuk 3x leuk 4x leuk 5x leuk
Vanaf 6x
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Jij bijvoorbeeld laat geen kans schieten. Geeft mij aan hoe je bent.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je bepaalde uitspraken doet of op een andere manier dingen deelt op dit forum (filmpjes) dan mag je daar niet over aangehaald worden? pls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |