Moet wakker wordenquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:39 schreef gianni61 het volgende:
ik wilde niet kapen, maar dit duurde wel heel lang
ach, een ban van 24 uur kan hij wel hebben. als zn weekend buzz is uitgewerkt, slaapt hij toch weer 3 dagen..quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar is wel uitlokking hè.
hehe sportiefquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar is wel uitlokking hè.
Nou inkoppertje hoor. Poeh poeh.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe sportiefen ja, daar ben ik me van bewust maar kon het niet laten om hem in te koppen toen ik het bericht zag
Gisteren nog tzatziki gehadquote:
Expert op welk gebied?quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moeten we het expert Iwanius vragen.
Door alles en iedereen onbegrepen zijn is hetzelfde als wat ik zeiquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben onbegrepen, dat is iets anders
Niets mis met drie dagen slapen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een ban van 24 uur kan hij wel hebben. als zn weekend buzz is uitgewerkt, slaapt hij toch weer 3 dagen..
said no one everquote:
Ah ja dan snap ik dat jij hem bij deze situatie sleept, echt geen beter persoon daarvoor dan.quote:
geen idee, nooit geprobeerdquote:
quote:
nee jij dan, met je kansloze meeloopgebash tegen braddie telkensquote:
sowquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jij dan, met je kansloze meeloopgebash tegen braddie telkens
btje hypocriet hoor, die verontwaardiging
Nah, twee wel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit geprobeerd
jij wel?
Vind mijn opmerking over een liter curry wel wat anders dan iemand associeren met een pedofielquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jij dan, met je kansloze meeloopgebash tegen braddie telkens
btje hypocriet hoor, die verontwaardiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |