sterker. Dit is nu al een legendarische sessie. 100.000 views per dag, en dat al 2 weken langquote:Op maandag 28 november 2016 18:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Sorry, maar dit is gewoon hard.
3robi
Ik heb nou nooit begrepen wat hier precies all stars aan is?quote:
De sterren van verschillende teams: Hell Razah (Sunz of Man), Killa Sin (Killarmy), Dreddy Kruger (onofficieel lid van Royal Fam) en Shyheim (GP Wu).quote:Op woensdag 30 november 2016 11:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb nou nooit begrepen wat hier precies all stars aan is?
Ah zodoende. Ik moet zeggen dat ik wu en alles eromheen na het debuut en de eerste solo albums ook niet echt meer gevolgd heb.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De sterren van verschillende teams: Hell Razah (Sunz of Man), Killa Sin (Killarmy), Dreddy Kruger (onofficieel lid van Royal Fam) en Shyheim (GP Wu).
Jammer, er zitten wel veel juweeltjes tussen, mits het je smaak is.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ah zodoende. Ik moet zeggen dat ik wu en alles eromheen na het debuut en de eerste solo albums ook niet echt meer gevolgd heb.
Wat houdt 'meester plusser' in?quote:Op woensdag 30 november 2016 10:02 schreef riazop het volgende:
fittie tussen 2 Haagse rappers.
We gaan weer dissen en dreigen
Frenna
Mula B
Dat hij zijn omzet/geld verdubbeld.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:51 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Wat houdt 'meester plusser' in?
Is deze rapper actief in het criminele circuit?quote:Op woensdag 30 november 2016 16:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat hij zijn omzet/geld verdubbeld.
Real badboys move in silence. De rest is meestal vaderloos tuig met een minderwaardigheidsgevoel.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:57 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Is deze rapper actief in het criminele circuit?
Hij zegt van wel, als je dat voor waarheid moet aannemen weet ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:57 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Is deze rapper actief in het criminele circuit?
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Real badboys move in silence. De rest is meestal vaderloos tuig met een minderwaardigheidsgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |