Volgens mij heeft half Nederland vandaag in het bos gewandeld,quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
heerlijkLekker in bos gewandeld
die indruk kreeg ik onderweg ook alquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:06 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Volgens mij heeft half Nederland vandaag in het bos gewandeld,
Helaas geen windquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Fris maar wel een mooie dag. Beter dan die grijze meuk.
Liever een zachte winter zoals vorig jaar, dan wordt het water niet te koudquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goede reden.
Een keer wat anders dan veel winterfappers
Jij had zo mijn tweelingbroer kunnen zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:56 schreef hangtime het volgende:
[..]
Liever een zachte winter zoals vorig jaar, dan wordt het water niet te koud
Maar als het dan toch winter moet worden, dan liever ook goed. Met sneeuw, veel sneeuw! Dan kunnen we tenminste snowkiten
Maar het liefst geen winter
Welke betrouwbare bron is dat dan wel niet?quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:19 schreef Anthonie24 het volgende:
ik heb trouwens uit betrouwbare bronnen gehoord dat deze winter de koudste winter ooit word.![]()
Daar ben ik ook weleens benieuwd naar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:45 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Welke betrouwbare bron is dat dan wel niet?
Waarschijnlijk dezelfde die elk jaar een horrorwinter voorspelt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:45 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
ik heb het gehoord van mijn moeder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:45 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Moeders hebben altijd gelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik heb het gehoord van mijn moeder.
Vergeleken met de kop van NH is het ongetwijfeld extreem droog waar jij zitquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:07 schreef Greys het volgende:
Ik zie inderdaad een droge week en weer een weekend met 15 graden en zon. Snap echt de 'hou eens op met al die regen' post niet. Of ik woon in een heel droog gebied deze maand?
Oh... Ja!quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeleken met de kop van NH is het ongetwijfeld extreem droog waar jij zit
[ afbeelding ]
En kaartje zegt nog steeds niet zo veel over lokale verschillen he, terwijl die toch nog best groot kunnen zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh... Ja!
Ik zit bij een 50je, heb echt totaal niet het gevoel dat het nou zo enorm veel regende deze maand. Dat wat er viel kwam hier in twee korte heftige buien omlaag voornamelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |