dat heb ik in de winter...dan is het veel te warm in bed om eruit te gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Ik kom ook echt totaal mn bed niet meer uit met deze weersomstandigheden. Merk dat het me echt tyfus veel moeite kost als het zulke donkere en grijze dagen zijn.
+324 uur, really.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:21 schreef aloa het volgende:
Wat een gejammer hier![]()
Er komt beter weer aan![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten de zomertijd afschaffen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Zware slaapprobleem deze week
Vorig jaar rond wintertijd precies hetzelfde liedje.
Bedankt hè, kutherfst.
NEEEEquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:30 schreef aloa het volgende:
Lange termijn laat zelfs al sneeuw zien voor Nederland.![]()
[ afbeelding ]
hoezo eindelijk weer eens? Ik heb heel veel zonnige dagen gezien laatste weken, vorig weekend was ook schitterend weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
Sneeuw is alleen toegestaan bij een hoeveelheid van minimaal een centimeter of 20 en vorst zodat het ook daadwerkelijk blijft liggen. Anders is het vrij kansloos
Wel fijn dat de zon eindelijk eens schijnt. Ik zou het ook niet erg vinden als het dit weer zou blijven tot eind maart
Nou, hier heeft in october de zon toch vrij weinig zich laten zien. Ik werk doordeweeks ook buiten, dus dan valt dat grijze weer misschien meer opquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoezo eindelijk weer eens? Ik heb heel veel zonnige dagen gezien laatste weken, vorig weekend was ook schitterend weer
nou dat valt wel mee hoor. ik heb de hele herfst vakantie in de regen gezeten. bah.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoezo eindelijk weer eens? Ik heb heel veel zonnige dagen gezien laatste weken, vorig weekend was ook schitterend weer
niet zo slimquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:31 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik heb de hele herfst vakantie in de regen gezeten
ik bedoel dat het de hele heftsvakantie heeft geregent. ik heb uiteraard niet de hele vakantie leterlijk buiten in de regen doorgebracht natuurlijk.quote:
Die termijnen steeds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:30 schreef aloa het volgende:
Lange termijn laat zelfs al sneeuw zien voor Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het tegenvallend. 5 december was veel spannender.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:06 schreef aloa het volgende:
28 oktober...3 jaar terug, de zwaarste storm sinds 1990.
[ afbeelding ]
Dat lag een beetje aan de plaats waar je was. Zuidoost Brabant was grijs en grauw vorig weekend. Pas woensdag was er weer zon. Nu gelukkig ook weer en zo'n 15 graden. Heerlijk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |