Ik doe het ook wel, alleen voel ik me dan zo'n glad Marokkaantje die het denkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je maakt je druk om meningen van anderen
Gewoon doen
Oh ben je geen marokkaanse dan? Ik dacht al die jaren...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel, alleen voel ik me dan zo'n glad Marokkaantje die het denkt.
Ik zag bij Myrr altijd zo'n grote bebaarde Perzische voor me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ben je geen marokkaanse dan? Ik dacht al die jaren...
watquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja naja op zich snap ik dat wel. Ziet eruit hey als ze terug komen.
Merk idd dat dit steeds meer gebeurd. jammer dat men niet meer zonnebril tolerant is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ging een keer wintersporten met vrienden, hebben toen zo'n zonnebrilflikker in elkaar getyft met onze snowboards, kom nou.
Zo'n geroosterde kop met een witte bril om hun ogen heen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
[..]
Merk idd dat dit steeds meer gebeurd. jammer dat men niet meer zonnebril tolerant is.
Dat zijnw el altijd van die typische figuurtjes iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo'n geroosterde kop met een witte bril om hun ogen heen.
Tegenwoordig wel steeds meer sproeten, alleen zitten ze zo verspreid en onlogisch geplaatst dat het nergens op lijkt verder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Zag myrr altijd voor me als ginger met roomblanke huid en sproeten
oke, picsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel steeds meer sproeten, alleen zitten ze zo verspreid en onlogisch geplaatst dat het nergens op lijkt verder.
Zo blij, eindelijk sproetjes, maar helaas.
Sproetjes kunnen wel leuk zijn iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel steeds meer sproeten, alleen zitten ze zo verspreid en onlogisch geplaatst dat het nergens op lijkt verder.
Zo blij, eindelijk sproetjes, maar helaas.
Vind het eigenlijk niet raar. Staat best leuk.quote:
*too much.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ben moe
3 dagen 's nachts seks is to much
Echt kut voor jequote:
Aah pussyquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ben moe
3 dagen 's nachts seks is to much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |