Was helemaal geen vunzige uitspraak man. Ik bedoel er alleen maar mee dat mensen die droog staan er het meest over praten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geinig hoe elke keer wanneer jij een vunzige uitspraak doet wij deze met z'n allen niet snappen.
Dat kan niet, want:quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
lol, snappen gewoon m'n uitspraak niet.
Hahaha oke gek dan dat je bij dat lichaam een bolle Perzische kop voor je zagquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen 1 keer een foto van je lijf (aangekleed) gezien maar zonder hoofd.
Dat zeg ik;quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was helemaal geen vunzige uitspraak man. Ik bedoel er alleen maar mee dat mensen die droog staan er het meest over praten.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was helemaal geen vunzige uitspraak man. Ik bedoel er alleen maar mee dat mensen die droog staan er het meest over praten.
ja maar fok toch, care niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze probeert je ziek te vernederen hier, trap er niet in
zijn er ook pics van myrr? en anders van VeerEli?
Misschien verwar ik je met heel iemand anders. Het is lang geleden eh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha oke gek dan dat je bij dat lichaam een bolle Perzische kop voor je zagmoet zelf ook lachen nu
Wil best part time homo worden voor dat hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
sws. Jammer dat je hetero bent anders konden we vrienden worden en wild stappen.
Oh verdoriequote:
Naja, probeer het fobo eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze probeert je ziek te vernederen hier, trap er niet in
zijn er ook pics van myrr? en anders van VeerEli?
True, volgens mij doel je gewoon op die turk die er toen ook zat die nog dickpics rondstuurde naar vaseline... ff zn naam kwijt... geen salah dacht ik.. maar kan ook wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien verwar ik je met heel iemand anders. Het is lang geleden eh.
Nee Salah niet. Hmmm volgens mij heb je gelijk, weet zijn naam niet meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True, volgens mij doel je gewoon op die turk die er toen ook zat die nog dickpics rondstuurde naar vaseline... ff zn naam kwijt... geen salah dacht ik.. maar kan ook wel.
E.B.A.H.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True, volgens mij doel je gewoon op die turk die er toen ook zat die nog dickpics rondstuurde naar vaseline... ff zn naam kwijt... geen salah dacht ik.. maar kan ook wel.
Ja die!quote:
Idd je ziet nooit wintersporters met zonnebril.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef Myrr het volgende:
Hou van zonnebrillen. Haat de winter, dan is het raar om een zonnebril op te hebben.
Dus je maakt je druk om meningen van anderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef Myrr het volgende:
Hou van zonnebrillen. Haat de winter, dan is het raar om een zonnebril op te hebben.
Ging een keer wintersporten met vrienden, hebben toen zo'n zonnebrilflikker in elkaar getyft met onze snowboards, kom nou.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd je ziet nooit wintersporters met zonnebril.
Juist handig in de winter met die kut laag staande zon
ooit een zonnebril dragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef Myrr het volgende:
Ja naja op zich snap ik dat wel. Ziet eruit hey als ze terug komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd je ziet nooit wintersporters met zonnebril.
Juist handig in de winter met die kut laag staande zon
Neem een FOK!-abonnement!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
Fucking erg man die reclame op de frontpage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |