Smerig ventjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
Als het beneden niet stroomt loopt het boven over.
Dank je, zelf verzonnen.quote:
Goor mannetjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
Als het beneden niet stroomt loopt het boven over.
Je kan ook de kant van Joost Zwagerman opquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je, zelf verzonnen.
Ik overweeg een depressieve poëziebundel uit te brengen maar wil niet met Jules Deelder vergeleken worden.
Hulde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je, zelf verzonnen.
Ik overweeg een depressieve poëziebundel uit te brengen maar wil niet met Jules Deelder vergeleken worden.
ok fuck jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:57 schreef Myrr het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHA IK GA HELEMAAL STUK HIER.
Wtfquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:58 schreef Myrr het volgende:
Ik had altijd echt zo'n soort van brute gast voor me, met zo'n Turken/Perzenbaard die perfect getrimd is, beetje bolle wangen en dan van die donkerbruine ogen, zo een die heel sick is, en dan zie ik twee twinkelende pretogen in een superschatting koppie.
Geinig hoe elke keer wanneer jij een vunzige uitspraak doet wij deze met z'n allen niet snappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
lol, snappen gewoon m'n uitspraak niet.
doe je voorzichtig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:57 schreef Myrr het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHA IK GA HELEMAAL STUK HIER.
Volgens mij heb ik alleen 1 keer een foto van je lijf (aangekleed) gezien maar zonder hoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfhet erge is dat ik jaren geleden ook al pics postte
zelfs in de fernandes sc
Ik doe alsof dit nav mijn pic isquote:
Ik snapte hem wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geinig hoe elke keer wanneer jij een vunzige uitspraak doet wij deze met z'n allen niet snappen.
ze probeert je ziek te vernederen hier, trap er niet inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfhet erge is dat ik jaren geleden ook al pics postte
zelfs in de fernandes sc
Of Oostblokker?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze probeert je ziek te vernederen hier, trap er niet in
zijn er ook pics van myrr? en anders van VeerEli?
sws. Jammer dat je hetero bent anders konden we vrienden worden en wild stappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe alsof dit nav mijn pic is
[..]
Ik snapte hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |