Neejoh niet in de rimboequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb je in de rimboe toch niet nodig..
tardisquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft een ban omdat hij een terechte TR heeft gezet.
MAG ALLEMAAL NIET OP FOK!!!!
watquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft een ban omdat hij een terechte TR heeft gezet.
MAG ALLEMAAL NIET OP FOK!!!!
Myrr, zocht nog een tarzan geloof ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Neejoh niet in de rimboe
Lijkt me ook wel wat, beetje zoals Tarzan
wat een misgunnersquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ze wilde niet eens kijken wanneer ik m'n boete had betaald
Dat moest ik zelf maar kopiëren en naar hun sturen smh
Het is het enige dat je kunt doen. Brieven van een ander openmaken mag namelijk niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn echt twintig verschillende bureau's waar ze het van krijgt. Wel super sneu voor die mensen, maar ja, betaal je shit dan ook gewoon. Er zit ook afterpay tussen. Als je afterpay gebruikt ben je sowieso te dom om te leven.
ik moet tot 2 uur hier zittenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil ook, moet hier leren in lawaai zowat
En toen zei ze "anders hou ik de hele centrale op de lijn" en toen zei ik Oké dankjewel daag en hing ze direct opquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat een misgunners![]()
![]()
is een werkje van max 1 minuut
![]()
haat aan zulke mensen
als je duizenden euro's schuld heb zal je echt caren om de mening van de postbode jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Vriendin van me woont sinds kort in een huis van de woningbouw. Die krijgt echt elke dag allemaal brieven van de vorige bewoners binnen. Echt duizenden euro's schuld.
Snap echt niet dat die mensen niet gewoon gemeente bellen en schuldhulp zoeken. Zou echt niet kunnen leven met mezelf als er elke dag allemaal dreigbrieven binnen komen. Wat moeten die postbodes wel niet denken...
Blijkbaar was die TR dan niet terecht he nerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij een ban heeft omdat hij een terechte TR heeft gezet
Maar echtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je duizenden euro's schuld heb zal je echt caren om de mening van de postbode ja
Doe niet stoerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Blijkbaar was die TR dan niet terecht he nerd
sowquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond hequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dus? alles wat jij zegt moet je dan maar voor waar aannemen? welke TR? en hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij een ban heeft omdat hij een terechte TR heeft gezet
Ben je echt dom of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus? alles wat jij zegt moet je dan maar voor waar aangeven? welke TR? en hoe weet jij dit?
Ben je echt lelijk en een mongool of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je echt dom of doe je maar alsof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |