Ja Hoogvliet is wel raar hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik woon in deelgemeente Hoogvliet. Zuid is drie kwartier fietsen, niet zo'n zin in.
Beter doe je het meteen voortaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik ga zo bellen ben dit echt zat
Ja drm ga ik later verhuizen naar Afrika of zo helemaal done met brieven en datums en shit 😂😂😂😂😂quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beter doe je het meteen voortaandoor dit soort luiheid komen mensen onnodig in de shit.
OKEquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb die GaryOak van hier weleens gezien.
WAT EEN TEGENVALLER
waarom wachten tot later?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja drm ga ik later verhuizen naar Afrika of zo helemaal done met brieven en datums en shit 😂😂😂😂😂
Ga maar nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja drm ga ik later verhuizen naar Afrika of zo helemaal done met brieven en datums en shit 😂😂😂😂😂
Hahahahah hoezoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
WAT EEN TEGENVALLER
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. heeft een ban omdat hij een terechte TR heeft gezet.
MAG ALLEMAAL NIET OP FOK!!!!
Qua winkels alleen de standaard meuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:05 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja Hoogvliet is wel raar hahaha
Echt? hij leek mij wel een hottyquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
WAT EEN TEGENVALLER
die heb je in de rimboe toch niet nodig..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Eerst profiteren van opleidingen enz tog
Heb je niet dat je de boete pas aan het einde van je opleiding hoeft te betalen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Eerst profiteren van opleidingen enz tog
Naar persoon ben jij ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:09 schreef kdricklamar het volgende:
Wat een kk hoer helemaal interessant doen "anders hou ik de hele centrale op de lijn" BITCH JE WERKT BIJ EEN BIBLIOTHEEK NIET BIJ EEN BANK
ik heb echt zin om op iets af te geven maar je geeft te weinig info om dat te kunnen doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:09 schreef kdricklamar het volgende:
Wat een kk hoer helemaal interessant doen "anders hou ik de hele centrale op de lijn" BITCH JE WERKT BIJ EEN BIBLIOTHEEK NIET BIJ EEN BANK
Ze wilde niet eens kijken wanneer ik m'n boete had betaaldquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik heb echt zin om op iets af te geven maar je geeft te weinig info om dat te kunnen doen
Op de envelop schrijven boven de geadresseerde: 'Niet woonachtig' en op de bus doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Vriendin van me woont sinds kort in een huis van de woningbouw. Die krijgt echt elke dag allemaal brieven van de vorige bewoners binnen. Echt duizenden euro's schuld.
Snap echt niet dat die mensen niet gewoon gemeente bellen en schuldhulp zoeken. Zou echt niet kunnen leven met mezelf als er elke dag allemaal dreigbrieven binnen komen. Wat moeten die postbodes wel niet denken...
Zijn echt twintig verschillende bureau's waar ze het van krijgt. Wel super sneu voor die mensen, maar ja, betaal je shit dan ook gewoon. Er zit ook afterpay tussen. Als je afterpay gebruikt ben je sowieso te dom om te leven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de envelop schrijven boven de geadresseerde: 'Niet woonachtig' en op de bus doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |