Rijst met kip duhquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Wat te eten verzinnen. Rijst, aardappelen of pasta. Lastig.
Gewoon napraat in dit geval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt een negeropmerking dit
Omdat jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:58 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Why
Rijst met kip is goeie altijd
Ben 'r nog niet over uit. Best jammer dat er hier geen toko in de buurt zit.quote:
Je woont in roffa toch ff naar Zuid gaan heb je er genoegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben 'r nog niet over uit. Best jammer dat er hier geen toko in de buurt zit.
moet je maar.op tijd inleverenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:01 schreef kdricklamar het volgende:
Zo moe van t leven krijg gewoon nog steeds boetes van bibliotheek die allang zijn betaald![]()
Heb al 2x 20 euro ofzo betaald voor 3 boeken die 5/6 maanden te laat waren
En telkens komen ze weer met een brief No way dat ik nu nog ga betalen
stout zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:01 schreef kdricklamar het volgende:
Zo moe van t leven krijg gewoon nog steeds boetes van bibliotheek die allang zijn betaald![]()
Heb al 2x 20 euro ofzo betaald voor 3 boeken die 5/6 maanden te laat waren
En telkens komen ze weer met een brief No way dat ik nu nog ga betalen
Ja als ze konden incasseren hadden ze allang gedaan denk ikquote:
Anders zoek je ff je afschrijvingen bij elkaar en bel en mail je ze even. Anders heb je straks van die malafide incassobureau's achter je aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja als ze konden incasseren hadden ze allang gedaan denk ik
Is gewoon telkens dezelfde brief maar dan 2 maand later
Ik woon in deelgemeente Hoogvliet. Zuid is drie kwartier fietsen, niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:02 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je woont in roffa toch ff naar Zuid gaan heb je er genoeg
Ja ik ga zo bellen ben dit echt zatquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Anders zoek je ff je afschrijvingen bij elkaar en bel en mail je ze even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |