abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166066189
Glitch, Australische serie op Netflix, 3de of 4de serie alweer over doden die weer levend worden, eerste 20 minuten gezien, wel weer een nieuwe insteek. Ben benieuwd.

Designated survivor eerste 3 afleveringen gezien, wel okee, maar bespeur wel sterk een soort patroon, hoop dat ze dit niet doorzetten, want an sich is de gedachtegang wel interessant.
I´m back.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 20:29:48 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166066375
Method Man in Luke Cage _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166068973
Dank voor jullie reacties! Ben blij te lezen dat ik dus niet de enige ben die The Walking Dead niet meer leuk vind en dan heb ik het blijkbaar ook nog eens best lang volgehouden haha :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_166069054
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 08:48 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ik volg het braaf op FOX (vriendin kijkt ook), maar merkte afgelopen seizoen op dat ik onder het kijken mijn tablet steeds interessanter vind, en de cliffhanger me niet zoveel kan schelen.
De serie is zich gewoon aan het herhalen: veilige plek zoeken, veilige plek vinden, er achter komen dat het toch niet zo veilig is, repeat.
Precies dat is het ja. En dan begint binnenkort zelfs seizoen 7 en heb gelezen dat ze ook een 8e seizoen gaan maken :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 22:21:06 #80
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_166070858
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Glitch, Australische serie op Netflix, 3de of 4de serie alweer over doden die weer levend worden, eerste 20 minuten gezien, wel weer een nieuwe insteek. Ben benieuwd.

Designated survivor eerste 3 afleveringen gezien, wel okee, maar bespeur wel sterk een soort patroon, hoop dat ze dit niet doorzetten, want an sich is de gedachtegang wel interessant.
The returned. Resurrection, en wie weet nog meer. Jammer hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_166070930
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

The returned. Resurrection, en wie weet nog meer. Jammer hoor.
4 series, maar deze is wel een andere insteek weer. Had hem via Godpipo, die ken je ook wel via twit wrs.
I´m back.
pi_166071664
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(500) Days of Summer – 2009 AL 1:35 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Romantisch
Als de hopeloos romantische Tom wordt gedumpt door zijn vriendin denk hij terug aan de dagen die ze met elkaar doorbrachten.

2012 – 2009 12 2:38 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Sci-Fi, Thriller
2012: het einde van de wereld zoals voorspeld werd door de Maya-cultuur. Nooit eerder was een datum zo cruciaal voor culturen, godsdiensten, wetenschappers en regeringen.

21 – 2008 12 2:02 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Misdaad
Ben Campbell zoekt een manier om zijn studie te betalen en wordt gerekruteerd door MIT's briljantste studenten in een slim plan om Vegas te laten springen.

Harud – 2010 12 1:39 uur
♫ Urdu / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Drama, Duister
Een jongeman uit Kashmir vertrekt naar Pakistan om de dood van zijn broer een plaats te kunnen geven maar zoekt tevergeefs, tot hij zijn camera vindt.

Nick and Norah's Infinite Playlist – 2008 12 1:29 uur
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
Vijf minuten moet Norah maar spelen dat ze Nicks vriendin is. Maar het loopt allemaal heel anders. Een nepkus kan immers ook vonken laten overspringen.

Sennentuntschi: Curse of the Alps – 2010 16 1:55 uur
♫ o.a. Zwitserduits / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Horror
Drie eenzame bergherders gebruiken een kwade spreuk om een vrouw te creëren, maar hebben al snel spijt van hun slecht doordachte plan wanneer ze zich tegen hen keert.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166073456
The Siege of Jadotville was bestwel meh...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_166075117
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eva Doesn't Sleep – 2015 1:25 uur
♫ Spaans / CC Duits, Engels, Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Duister, Intellectueel
Zelfs na haar dood blijft Eva Peron voor beroering zorgen als blijkt dat haar gebalsemde lichaam een clandestiene en huiveringwekkende tocht door Europa maakt.

Harsh Times – 2005 16 1:50 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een ex-soldaat en nieuwe rekruut voor Homeland Security haalt zijn vriend over wat keet te schoppen. Maar als de pret omslaat in tragedie, worden ze ruw wakker geschud.
pi_166075848
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Method Man in Luke Cage _O_
Jidenna in ep 5 _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_166076342
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 06:55 schreef Aether het volgende:

Harsh Times – 2005 16 1:50 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een ex-soldaat en nieuwe rekruut voor Homeland Security haalt zijn vriend over wat keet te schoppen. Maar als de pret omslaat in tragedie, worden ze ruw wakker geschud.
Keet schoppen? wie verzint die vertalingen? :')
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_166076423
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:47 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Keet schoppen? wie verzint die vertalingen? :')
...Vlaamse vertaling?
  donderdag 20 oktober 2016 @ 11:03:42 #88
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_166077418
Te zien tot en met 26 oktober

Bridegroom (2013, 3,47)
pi_166081323
Yippy :D

Je leest het goed! Nog voor het einde van dit jaar kun je straks je favoriete Netflix series en films downloaden om ze vervolgens offline te kijken.

Althans dat zegt Penthera, een bedrijf dat technologie voor het downloaden van video’s op mobiele platformen ontwikkeld, tegen LightReading!

http://alwayswith.nl/netflix-offline-kijken
pi_166081942
pi_166082353
quote:
En nu heb ik eigenlijk nog steeds geen idee waar het over gaat. :P
pi_166082645
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:20 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

En nu heb ik eigenlijk nog steeds geen idee waar het over gaat. :P
Barack Obama in 1981 tijdens z'n studie aan Columbia University in New York.
pi_166083245
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:31 schreef Aether het volgende:

[..]

Barack Obama in 1981 tijdens z'n studie aan Columbia University in New York.
Dat is wel interessant. En een Netflix Original film. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_166083327
Ben zwaar te spreken over de nieuwste comedy op Netflix Haters Back Off. Na de eerste 3 afleveringen ben ik echt overtuigd; Netflix heeft hier een hit te pakken. Het is hysterisch, hilarisch en absurdistisch in 1 serie. Geweldige teksten, top cast, geweldige retard personages.
Het is beter dan haar soortgelijke voorgangers Kimmy Schmidt en Lady Dynamite. Dikke aanrader dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_166083871
  roze donderdag 20 oktober 2016 @ 17:22:31 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166085150
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Ben zwaar te spreken over de nieuwste comedy op Netflix Haters Back Off. Na de eerste 3 afleveringen ben ik echt overtuigd; Netflix heeft hier een hit te pakken. Het is hysterisch, hilarisch en absurdistisch in 1 serie. Geweldige teksten, top cast, geweldige retard personages.
Het is beter dan haar soortgelijke voorgangers Kimmy Schmidt en Lady Dynamite. Dikke aanrader dus.
Hmm dit geeft mij een beetje hoop om het toch te gaan kijken. Ik ben met Kimmy Schmidt afgehaakt halverwege seizoen 2, merk dat dat soort serie's niet helemaal mijn ding zijn. Ik hou wel van komedie maar overdreven gedoe ben ik geen fan van over het algemeen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:25:29 #97
211083 Angelof9
I must go first
pi_166085224
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hmm dit geeft mij een beetje hoop om het toch te gaan kijken. Ik ben met Kimmy Schmidt afgehaakt halverwege seizoen 2, merk dat dat soort serie's niet helemaal mijn ding zijn. Ik hou wel van komedie maar overdreven gedoe ben ik geen fan van over het algemeen.
Het is in mijn opinie veeeeel meer overdreven dan Kimmy Schmidt. Ik trok het niet.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_166085491
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dan trek je dit ook niet denk ik ;)

Grootste verschil met Kimmy is overigens dat ik daar wel sympathie had voor de hoofdpersoon. Bij Haters is alleen die zus likeable.
pi_166085645
bij de trailer van haters back off moest ik denken aan een soort vrouwlijke Eastbound & Down (met Kenny Powers). En niet alleen omdat er één castlid van die serie meedoet. Toch maar eens snel proberen of dat klopt
pi_166086038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond hem leuk, alleen de laatste twee afleveringen vond ik teveel herhaling van hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')