Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent wel erg gefrustreerd of niet?
Je bedoelt in Engeland, Duitsland en de Ziggo Dome?quote:Ik verbaasde mij gewoon over deze prijszetting omdat ik deze elders niet zo zie.
Ja man, ze zijn echt jaloers dat ze niet in een rolstoel zitten.quote:Daarnaast zijn zulke reacties gewoon zielig, zijn deze mensen jaloers ofzo?
Ik zei laatst toch dat ik wel 12 ben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Leandra het volgende:
Kan dat op de man geneuzel gewoon afgelopen zijn? Jullie zijn toch geen 12?!
Ze zijn jaloers op de voordelen die rolstoelgebruikers dus blijkbaar soms hebben in pretparken en precies, in de Ziggodome betalen ze evenveel als veldkaarten en niet 25 procent extra.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee hoor..
[..]
Je bedoelt in Engeland, Duitsland en de Ziggo Dome?
Ik heb trouwens net even gekeken naar de agenda op de website van Ziggo Dome. Wil je wat geks horen? De begeleider krijgt geen 75% korting (en moet de volle prijs betalen) én de rolstoelgebruiker betaalt evenveel als rang 2 (van de 4 rangen) - wel zit de rolstoelgebruiker direct achter de premium seats.
[..]
Ja man, ze zijn echt jaloers dat ze niet in een rolstoel zitten.
.
Bijvoorbeeld de Royal Albert Hall:quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee hoor..
[..]
Je bedoelt in Engeland, Duitsland en de Ziggo Dome?
Ik heb trouwens net even gekeken naar de agenda op de website van Ziggo Dome. Wil je wat geks horen? De begeleider krijgt geen 75% korting (en moet de volle prijs betalen) én de rolstoelgebruiker betaalt evenveel als rang 2 (van de 4 rangen) - wel zit de rolstoelgebruiker direct achter de premium seats.
[..]
Ja man, ze zijn echt jaloers dat ze niet in een rolstoel zitten.
.
Ah, blijkt discriminatie toch wel zo fijn te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op de voordelen die rolstoelgebruikers dus blijkbaar soms hebben in pretparken en precies,
Okay, dus als ik het goed begrijp vind jij het eerlijker dat de rolstoelgebruiker de reguliere prijs betaalt én dat de begeleider/gezelschap óók de reguliere prijs betaalt.quote:in de Ziggodome betalen ze evenveel als veldkaarten en niet 25 procent extra.
Ik heb blijkbaar niet genoeg duidelijk aangegeven hoe stom het overkomt dat je Nederland met Engeland/Duitsland/buitenland vergelijkt, zo kort door de bocht, op dit gebied.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de Royal Albert Hall:
Two tickets for the price of one are available for disabled people who require an assistant companion (subject to availability).
Waarom niet? Allemaal beschaafde landen waar de situatie mijn inziens gewoon hetzelfde zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niet genoeg duidelijk aangegeven hoe stom het overkomt dat je Nederland met Engeland/Duitsland/buitenland vergelijkt op dit gebied.
Het is een beetje zoals 'Oooh, we hebben het zo slecht in Nederland, want brandstof is zoooo duur, kijk maar naar de VS, daar is het echt veel goedkoper. Wat hebben wij het weer zo slecht hier, ik wil hetzelfde als de mensen in de VS!!!'. Je focust op één punt dat beter lijkt te zijn, zonder de overige zaken te bekijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom niet? Allemaal beschaafde landen waar de situatie mijn inziens gewoon hetzelfde zou moeten zijn.
Dus je ligt alleen dwars om het dwars liggen (omdat ik het raar vind dat ze meer betalen als elders)?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals 'Oooh, we hebben het zo slecht in Nederland, want brandstof is zoooo duur, kijk maar naar de VS, daar is het echt veel goedkoper. Wat hebben wij het weer zo slecht hier, ik wil hetzelfde als de mensen in de VS!!!'. Je focust op één punt dat beter lijkt te zijn, zonder de overige zaken te bekijken.
Maar dat is ook omdat het niet aan toe doet, je ziet dat het ergens goedkoper en beter is (hoe dat allemaal in elkaar zit boeit je verder niet) en je wil hetzelfde.
Ik heb verder geen idee hoe het zit met rolstoelgebruikers hier in NL of daar in Engeland, maar het is lekker makkelijk om groene gras aan de overkant te zien en te willen.
we hebben het over toegang voor 2 personen voor die prijs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent wel erg gefrustreerd of niet? Ik verbaasde mij gewoon over deze prijszetting omdat ik deze elders niet zo zie. Daarnaast zijn zulke reacties gewoon zielig, zijn deze mensen jaloers ofzo?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |