SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Mooi dat JAJ; wedstrijd minder gespeeld dan de rest, en al tien doelpunten meer gemaakt dan het op een na meest scorende team. Dat team heeft slechts acht doelpunten meer gemaakt dan het minst scorende team.
Groot verschil ook met Jong Ajax in het verleden. Dit is grotendeels ook een voortzetting van die fantastische A1 onder Jonk. Hoop dat ze de goede punten uit die tijd weten te behouden, en alleen de mindere punten veranderen (ik noem het overmatige vertrouwen in ex-profvoetballers). Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in, gezien het ontbreken van visie.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 12:41:10BREAKING: @vdsar1970 volgt Dolf #Collee op als CEO #Ajax ... Snel meer op Telesport.nl reageer retweet
![]()
Dolf heten en bij een Jodenclub werkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 12:41:10BREAKING: @vdsar1970 volgt Dolf #Collee op als CEO #Ajax ... Snel meer op Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dolf heten en bij een Jodenclub werken![]()
Oh nee, ik ben ouder dan 12.![]()
Meh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Benieuwd wat voor cijfer hij voor zijn scriptie heeft gekregen dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
Oh.![]()
een onvoldoende, hij gaf altijd maar een tipje van de sluier, en sluit dan na 1 alinea af met " later meer"quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor cijfer hij voor zijn scriptie heeft gekregen dan.
edit: oh je hebt het over vd sar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik heb Edwin van der Sar nog nooit op een intelligente opmerking weten te betrappen.
Volgens mij is hij puur in deze positie gekomen omdat hij een stijve hark is, en intelligente mensen ook vaak stijve harken zijn, en daardoor iedereen in de voetbalwereld denkt dat hij intelligent is.![]()
kappen nou met deze shit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb Edwin van der Sar nog nooit op een intelligente opmerking weten te betrappen.
Volgens mij is hij puur in deze positie gekomen omdat hij een stijve hark is, en intelligente mensen ook vaak stijve harken zijn, en daardoor iedereen in de voetbalwereld denkt dat hij intelligent is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is eigenlijk van de gekke dat je een directiefunctie krijgt bij een beursgenoteerd bedrijf omdat je vroeger goed ballen uit een doel kon houden.Oh.![]()
Zo kun je over een heleboel aanstellingen bij topclubs praten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is eigenlijk van de gekke dat je een directiefunctie krijgt bij een beursgenoteerd bedrijf omdat je vroeger goed ballen uit een doel kon houden.
Of je het nu over directeuren, managers of trainers hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Gelachen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dolf heten en bij een Jodenclub werken![]()
![]()
Maar het wordt wel in oplopende mate vreemder van keeperstrainer, naar assistent-trainer, naar trainer/coach, naar TD of marketing directeur (al zie ik bij die laatste functie het voordeel wel van een grote naam hebben, daar krijgen die bestuurders van grote bedrijven natuurlijk wel een stijfje van), naar algemeen directeur. Steeds verder vandaan bij het enige waarin hij heeft bewezen goed te kunnen presteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo kun je over een heleboel aanstellingen bij topclubs praten.
Of je het nu over directeuren, managers of trainers hebt.![]()
http://www.vi.nl/premium/(...)is-bron-van-rust.htm
Voor de mensen met VI premium, leuk stukje over Dolberg.![]()
Geen Schøne en Tete donderdag wegens voetblessures.Mooie kans voor Riedewald om zichzelf weer eens te bewijzen.quote:Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sánchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Bertrand Traoré
Davy Klaassen
Amin Younes
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Hakim Ziyech
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks![]()
Ik denk (vrees) eerder dat we Gudelj krijgen te zien in dat geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Schøne en Tete donderdag wegens voetblessures.
[..]
Mooie kans voor Riedewald om zichzelf weer eens te bewijzen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hmm, hopen dat Schone op tijd fit is voor zondag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Schøne en Tete donderdag wegens voetblessures.
[..]
Mooie kans voor Riedewald om zichzelf weer eens te bewijzen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Denk dat ze die sparen voor zondag. Die gast is in de beste vorm van zijn leven.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, hopen dat Schone op tijd fit is voor zondag.![]()
En momenteel de spil van het elftal.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ze die sparen voor zondag. Die gast is in de beste vorm van zijn leven.![]()
Hij wordt al de Pirlo van Ajax genoemd (lol)quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En momenteel de spil van het elftal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie noemt hem zoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt al de Pirlo van Ajax genoemd (lol)![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt al de Pirlo van Ajax genoemd (lol)![]()
![]()
Hier zal hij wel een inzinking van krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik hem niet meer serieus.
Oh wacht, dat doe ik al jaren niet meer.Oh.![]()
Ga van je eigen krachten uit. Ajax wint daar wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:50 schreef TheJanitor het volgende:
Ik wil wel graag winnen in Spanje. Hopelijk nemen ze de EL niet zo serieus.![]()
Ze nemen Ajax ook niet zo serieusquote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:50 schreef TheJanitor het volgende:
Ik wil wel graag winnen in Spanje. Hopelijk nemen ze de EL niet zo serieus.![]()
Alles wat in Spanje geen Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Sevilla of Valencia is valt net zo serieus als Ajax te nemen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je maakt Cavaliers wakker...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles wat in Spanje geen Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Sevilla of Valencia is valt net zo serieus als Ajax te nemen.![]()
Valencia in dit rijtjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles wat in Spanje geen Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Sevilla of Valencia is valt net zo serieus als Ajax te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Daar zat ook enig twijfel bijquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Man man manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bazoer CVM zou ik ook wel eens willen zien, daar heeft hij gek genoeg nog niet vaak (nooit?) gespeeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:08 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk riedewald CV, viergever LB en bazoer CVM![]()
Lekkr hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:20 schreef BobW het volgende:
Lekkere goal Sierhuis
https://twitter.com/Ajaxshowtimecom/status/788791071648153601Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nieuwe Kluivert!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:20 schreef BobW het volgende:
Lekkere goal Sierhuis
https://twitter.com/Ajaxshowtimecom/status/788791071648153601![]()
Gewoon een prima opstelling van Celta. Hier gaat Ajax nog lastig mee krijgentwitter:ArmanAvsaroglu twitterde op woensdag 19-10-2016 om 19:28:58Regionale pers verwacht Celta morgen zo: Blanco, Roncaglia, Sergi, Fontas, Planas, Wass, Radoja, Hernandez, Rossi, Guidetti, Sisto. reageer retweet
Overigens ook een koekoek goal van Antonucci (1-0)
http://www.ajax.nl/stream(...)t-ajax-o19-op-10.htm![]()
Alleen die voorhoede spelers zijn bekende.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een prima opstelling van Celta. Hier gaat Ajax nog lastig mee krijgentwitter:ArmanAvsaroglu twitterde op woensdag 19-10-2016 om 19:28:58Regionale pers verwacht Celta morgen zo: Blanco, Roncaglia, Sergi, Fontas, Planas, Wass, Radoja, Hernandez, Rossi, Guidetti, Sisto. reageer retweet
http://www.ajax.nl/stream(...)t-ajax-o19-op-10.htmOh.![]()
Driedettigod hattrickgenotquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)t-ajax-o19-op-10.htmBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Fontas en Planas van Barca, Wass ken ik vooral van OSM bij Evian Thonon Gaillardquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die voorhoede spelers zijn bekende.![]()
Ik ken die spelers niet eens uit FM, dus dan zal het allemaal niet zo boeiend zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fontas en Planas van Barca, Wass ken ik vooral van OSM bij Evian Thonon GaillardOh.![]()
Dan moet je wat meer FM spelen in Spaanse competitiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die spelers niet eens uit FM, dus dan zal het allemaal niet zo boeiend zijn.![]()
Ik ga morgen wel goed opletten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer FM spelen in Spaanse competitieOh.![]()
Wel een B elftal. 3 spelers die nog geen enkele minuut hebben gemaakt dit seizoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)t-ajax-o19-op-10.htm![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen of hij weer een schwalbe zal maken.![]()
![]()
Nou als dat geen 0-5 wordt he!!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel een B elftal. 3 spelers die nog geen enkele minuut hebben gemaakt dit seizoen.![]()
Jij vindt het een goede opstelling maar in werkelijkheid geven ze gewoon spelers die nog geen minuten hebben gemaakt wat speeltijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou als dat geen 0-5 wordt he!!!!!!!![]()
Dan kan het inderdaad geen goede opstelling zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij vindt het een goede opstelling maar in werkelijkheid geven ze gewoon spelers die nog geen minuten hebben gemaakt wat speeltijd.wooblabalurg![]()
Europa is belangrijker, daar staan we nu al zoveel jaar voor lul dat we daar nou eens goed moeten presteren.Oh.![]()
Dat komt wel goed. Ik hoop eerder dat we geen flater slaan tegen een beetje tegenstander.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Ik gok op beide wedstrijden een gelijkspelletje, waar we grote kansen laten liggen om het af te maken (Traoré die weer een grote kans mist waarschijnlijk, of Younes)Oh.![]()
Ajax gaat daar alleen gelijk spelen als ze in de 70e minuut op een gelijkspel gaan spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gok op beide wedstrijden een gelijkspelletje, waar we grote kansen laten liggen om het af te maken (Traoré die weer een grote kans mist waarschijnlijk, of Younes)
Anders nemen ze de 3 punten gewoon mee uit dat gehucht daarGroot fan van User Wotte![]()
Flappie kan het nu al niet meer aan. En daarnaast vind ik het een geruststellende gedachte dat Flap werkzaam is binnen de ECA, UEFA en FIFA. Het Nederlandse voetbal lijkt hiermee gered!quote:Van der Sar zoekt versterking: ‘Een harde werker op de achtergrond’
Edwin van der Sar wordt per 11 november de nieuwe algemeen directeur van Ajax, zo maakte de Amsterdamse club dinsdagmiddag via de officiële kanalen bekend. In het statement viel tevens te lezen dat men nog op zoek gaat naar een operationeel directeur die een ondersteunende rol zal vervullen voor de oud-doelman.
Van der Sar zegt in De Telegraaf dat hij extra mankracht nodig heeft doordat hij naast voorzitter van het technisch hart ook nog werkzaam is binnen de ECA (European Club Association, red.) de UEFA en de FIFA. “Er breekt een belangrijke fase aan voor het Nederlands voetbal, dus is mijn aanwezigheid daar belangrijk.”
De operationeel directeur wordt belast met onder meer wedstrijd- en veiligheidszaken, ict en juridische kwesties en moet in ieder geval ruim vóór maart benoemd zijn. “Ik vergelijk het met een voetbalelftal. In het veld heb je ook niet vijf rechtsbacks nodig. De nieuwe man moet complementair zijn aan Marc Overmars, Jeroen (Slop, red.), Menno (Geelen, red.) en mij. Kort gezegd zoeken we een harde werker, op de achtergrond.”![]()
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Onana; Veltman, Sanchez, Viergever, Sinkgraven; Klaassen, Riedewald, Ziyech; Traore, Dolberg, Younes.
Niks mis mee, goede test voor Sinkgraven ook.![]()
Fijn dat Riedewald er mag staan als Schone niet kan. Gelukkig geen Gudelj geklooi, lijkt er op dat we daar toch wel echt van af zijn bij Bosz.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft hij eindelijk het licht gezien?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:50 schreef mokkiemok het volgende:
Fijn dat Riedewald er mag staan als Schone niet kan. Gelukkig geen Gudelj geklooi, lijkt er op dat we daar toch wel echt van af zijn bij Bosz.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
nja, het lijkt er toch op dat Gudelj nergens meer de voorkeur voor krijgt sinds Ziyech op het middenveld staat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk het licht gezien?
ben benieuwd naar februari. Hopen dat Nouri dan mag doorschuiven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alleen maar een positieve ontwikkeling, vind ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja, het lijkt er toch op dat Gudelj nergens meer de voorkeur voor krijgt sinds Ziyech op het middenveld staat.
ben benieuwd naar februari. Hopen dat Nouri dan mag doorschuiven.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Bosz heeft wat dat betreft nu al meer krediet dan Frank. Bosz durft wel beslissingen te nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja, het lijkt er toch op dat Gudelj nergens meer de voorkeur voor krijgt sinds Ziyech op het middenveld staat.
ben benieuwd naar februari. Hopen dat Nouri dan mag doorschuiven.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gudelj eruit is inderdaad een heel groot pluspunt in het "tijdperk" Bosz ten opzichte van Frank.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bosz heeft wat dat betreft nu al meer krediet dan Frank. Bosz durft wel beslissingen te nemen.
Echter zolang Tete niet gewoon op rechts staat blijft het broekje gewoon aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben 6 punten en staan eerste in de poule. Deze wedstrijd is niet zo heel belangrijk. Is een tegenstander waar je (uit) van "mag" verliezen, alles meer is meegenomen. Voor fey is de wedstrijd tegen Zorya van groter belang om die winnend af te sluiten.
Echter is de wedstrijd van zondag wel belangrijk. Niet dat ik Rotterdam gelijk de landtitel wil toeschuiven bij winst.
Ik hoop op gelijkspel vanavond en winst zondag. Dan kunnen we tegen Excelsior de kop positie overnemen, als fey onderuit gaat tegen Heerenveen. Stiekem hopend op puntverlies PSV tegen Vitesse.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom op een gelijkspel ipv winst 'hopen' ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:42 schreef mokkiemok het volgende:
We hebben 6 punten en staan eerste in de poule. Deze wedstrijd is niet zo heel belangrijk. Is een tegenstander waar je (uit) van "mag" verliezen, alles meer is meegenomen. Voor fey is de wedstrijd tegen Zorya van groter belang om die winnend af te sluiten.
Echter is de wedstrijd van zondag wel belangrijk. Niet dat ik Rotterdam gelijk de landtitel wil toeschuiven bij winst.
Ik hoop op gelijkspel vanavond en winst zondag. Dan kunnen we tegen Excelsior de kop positie overnemen, als fey onderuit gaat tegen Heerenveen. Stiekem hopend op puntverlies PSV tegen Vitesse."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hopen moet eigenlijk gokken/denken zijn inderdaad. Ik hoop natuurlijk op twee keer winst.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom op een gelijkspel ipv winst 'hopen' ?
Ik zie Ajax niet winnen vanavond, hoop ook niet dat bij een verliespartij ze tot het laatst toe moeten knokken.
[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 20-10-2016 10:51:29 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Ajax-doelman Stan van Bladeren (19) is uit voorzorg op het vliegveld naar Spanje gestapt. De jonge keeper is door trainer Peter Bosz bij de selectie gehaald voor het duel met Celta de Vigo in de groepsfase van de Europa League.
Reservedoelman Diederik Boer zorgt ervoor dat Van Bladeren mogelijk als tweede doelman nodig is. De ervaren keeper liep woensdagavond tijdens de afsluitende training een blessure op. Het is nog onbekend of Boer vanwege een kwetsuur aan zijn pols wel fit genoeg is om eventueel in te vallen.
Van Bladeren is onervaren met slechts één duel achter zijn naam in het betaalde voetbal. Op 6 februari 2015 stond hij bij Jong Ajax onder de lat tegen FC Volendam. In die wedstrijd moest hij drie treffers incasseren. Desondanks stapte Ajax met een 3-4 zege van het veld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax heeft echt heel erg geluk dat Onana het zo goed doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:55 schreef Baconbus het volgende:
Haha Krul nog steeds niet richting fit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Berizzo heeft besloten om vier basiskrachten rust te geven: aanvoerder Hugo Mallo, stopper Gustavo Cabral, vleugelaanvaller Theo Bongonda en spits Iago Aspas.
volgens Spaanse mediaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eindelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk het licht gezien?![]()
Kom op hoorGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:17 schreef TheJanitor het volgende:
Krul zou toch vorige maand al fit zijn? Door wie zijn we voorgelogen?quote:Krul voor het eerst op trainingsveld Ajax
Foto: ProShots
Gepubliceerd: 30 augustus 2016 16:34
Krul denkt eind september te kunnen spelen voor Ajax
Foto: ProShots
Gepubliceerd: 03 september 2016 09:28
"Ik moet nog een paar weken opbouwen en durf nog geen wedstrijd te noemen, bekijk het van dag tot dag. We zien wel hoe het gaat lopen, maar ik wil er eind september zeker wel bij zijn. Een beetje pushen moet wel."wooblabalurg![]()
Goeie vraag, hoop natuurlijk van wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me af of Gudelj nog hoger in de hierarchie staat dan Bazoer.wooblabalurg![]()
Ik mag hopen dat riedewald CV staat en viergever LB. Dit is niet echt de wedstrijd om te testen of sink het aankan. Ik zal wat verklappen, verdedigend niet. Met riedewald cv en bazoer cvm sta je sterker dan sink LB en riedewald CVM.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Onzin natuurlijk. Dit is juist de wedstrijd om te kijken of Sinkgraven het aankan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik mag hopen dat riedewald CV staat en viergever LB. Dit is niet echt de wedstrijd om te testen of sink het aankan. Ik zal wat verklappen, verdedigend niet. Met riedewald cv en bazoer cvm sta je sterker dan sink LB en riedewald CVM.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Bazoer is helemaal geen echte CVM, veel meer een rechtshalf. Te nonchalant voor zijn verdedigende taken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik mag hopen dat riedewald CV staat en viergever LB. Dit is niet echt de wedstrijd om te testen of sink het aankan. Ik zal wat verklappen, verdedigend niet. Met riedewald cv en bazoer cvm sta je sterker dan sink LB en riedewald CVM.
Waar je Sinkgraven op linksback gewoon prima kan testen, want hij kan zich wel vastbijten in een tegenstander. Is vooral te hopen dat Younes hem helpt dmv meeverdedigen.Oh.![]()
Opstelling Ajax voor het uitduel met Celta de Vigo (04/11/2003): Lobont; Grygera, Yakubu (65. Heitinga), Escudé, Maxwell; De Jong, Galásek (79. Wamberto), Van der Vaart; Sonck, Ibrahimovic (70. Litmanen), Mitea.
*pinkt traantje weg*
Sonck rechtsbuiten
Over miskopen gesprokenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zag sink al verdedigend falen tegen eresivisie tegenstanders van het rechterrijtje...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer is helemaal geen echte CVM, veel meer een rechtshalf. Te nonchalant voor zijn verdedigende taken.
Waar je Sinkgraven op linksback gewoon prima kan testen, want hij kan zich wel vastbijten in een tegenstander. Is vooral te hopen dat Younes hem helpt dmv meeverdedigen.AFCA
Gaat wel steeds beter krijg ik de indrukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag sink al verdedigend falen tegen eresivisie tegenstanders van het rechterrijtje...![]()
Ik ben volgens mij de enige die vanavond belangrijker vind danquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:54 schreef Heeinz het volgende:
Ben erg benieuwd naar vanavond maar zit eigenlijk ook al met de gedachten bij zondag
Oh.![]()
Ff lekker ballen vanavond maar zondag volle bak.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Muah ik heb eigenlijk niet zoveel blunders gezien van hem. Zijn slechtste wedstrijd was tegen Standard en dat kwam omdat Younes hem niet hielp en het bij hem ook slecht ging in het voetballende gedeelte (wat normaal zijn kracht is).quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag sink al verdedigend falen tegen eresivisie tegenstanders van het rechterrijtje...Oh.![]()
dus jij hebt dan liever (er vanuit gaande dat er 1 van de twee gewonnen wordt) dat er vanavond gewonnnen wordt dan zondag?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die vanavond belangrijker vind danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
aanvallend beter dan dijks, verdedigend zeker niet minder dan dijks.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag sink al verdedigend falen tegen eresivisie tegenstanders van het rechterrijtje...
koppend wat minder, maar we hebben Sanchez.
enige fouten kwamen omdat Youness hem in de steek liet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hecht meer waarde aan de Europa League dan de competitie als ik eerlijk ben. Is potverdrie wel eens tijd dat Ajax Europees gaat presteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus jij hebt dan liever (er vanuit gaande dat er 1 van de twee gewonnen wordt) dat er vanavond gewonnnen wordt dan zondag?Oh.![]()
Was mooi he ? Die vernedering toenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
Opstelling Ajax voor het uitduel met Celta de Vigo (04/11/2003): Lobont; Grygera, Yakubu (65. Heitinga), Escudé, Maxwell; De Jong, Galásek (79. Wamberto), Van der Vaart; Sonck, Ibrahimovic (70. Litmanen), Mitea.
*pinkt traantje weg*
RED ONS HENNIEGOD![]()
3-2quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was mooi he ? Die vernedering toenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maar we hebben twee gewonnen wedstrijden al, en dit is uit tegen een tegenstander die op papier een stuk sterker is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan de Europa League dan de competitie als ik eerlijk ben. Is potverdrie wel eens tijd dat Ajax Europees gaat presteren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax moet gewoon Europees en in de competitie presteren. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan de Europa League dan de competitie als ik eerlijk ben. Is potverdrie wel eens tijd dat Ajax Europees gaat presteren.![]()
Juist een moment om ons weer te laten zien. En beter gewoon zo snel mogelijk plaatsen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar we hebben twee gewonnen wedstrijden al, en dit is uit tegen een tegenstander die op papier een stuk sterker is.Klopt, en dat moet ook prima kunnen. Maar ik denk dat zondag toch een stuk frustrerender wordt dan vanavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon Europees en in de competitie presteren. Zo simpel is het.Oh.![]()
Celta gunde ze een paar goaltjes .quote:
De grootste schande was een paar weken later tegen BruggeRED ONS HENNIEGOD![]()
bij twee keer winst gaat het broekje uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist een moment om ons weer te laten zien. En beter gewoon zo snel mogelijk plaatsen natuurlijk.
[..]
Klopt, en dat moet ook prima kunnen. Maar ik denk dat zondag toch een stuk frustrerender wordt dan vanavond.
zoals ik zei tegen excelsior de koppositie overnemen als Fey van Heerenveen verliestFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die wedstrijd tegen Brugge was de eerste CL wedstrijd die ik keek van Ajax.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celta gunde ze een paar goaltjes .
De grootste schande was een paar weken later tegen Brugge
Op dat bevroren veld toen.Oh.![]()
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij twee keer winst gaat het broekje uit.
zoals ik zei tegen excelsior de koppositie overnemen als Fey van Heerenveen verliestOh.![]()
2x winnen is echt dikke party hier in huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij twee keer winst gaat het broekje uit.
zoals ik zei tegen excelsior de koppositie overnemen als Fey van Heerenveen verliestDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben dat hooghartige gedoe ten opzichte van de Europa League wel zat. Tot een paar jaar terug kon je altijd wel de klok erop gelijk zetten dat we een ploegje in de kwartfinale konden rekenen, maar dat is echt verdwenen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist een moment om ons weer te laten zien. En beter gewoon zo snel mogelijk plaatsen natuurlijk.
[..]
Klopt, en dat moet ook prima kunnen. Maar ik denk dat zondag toch een stuk frustrerender wordt dan vanavond.
Die trend is zo ongeveer ingezet met die lul van een Steve McClaren die met een riante uitgangspositie bij een grote club als Schalke opeens al zijn sterspelers rust ging geven in de achtste finales. Daarna kreeg je dat arrogante gedrag van PSV.
Echt, die ontkenning van je daadwerkelijke plaats in het mondiale voetbal is zo walgelijk. Je kan het je niet veroorloven om rust te geven in Europa. Als Feyenoord daadwerkelijk spelers rust gaat geven voor de Klassieker, hoop ik dat ze er met 0-3 afgaan.![]()
Met RUUUNNEEEEE LANGEEEEE EN GERRTJEEEE VERHEYENquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Brugge was de eerste CL wedstrijd die ik keek van Ajax.
Op dat bevroren veld toen.
Wat een ellende om daarvan te verliezen
RED ONS HENNIEGOD![]()
fey gaat inderdaad jurgenson(of hoe die ook heet) en kuyt sparen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben dat hooghartige gedoe ten opzichte van de Europa League wel zat. Tot een paar jaar terug kon je altijd wel de klok erop gelijk zetten dat we een ploegje in de kwartfinale konden rekenen, maar dat is echt verdwenen.
Die trend is zo ongeveer ingezet met die lul van een Steve McClaren die met een riante uitgangspositie bij een grote club als Schalke opeens al zijn sterspelers rust ging geven in de achtste finales. Daarna kreeg je dat arrogante gedrag van PSV.
Echt, die ontkenning van je daadwerkelijke plaats in het mondiale voetbal is zo walgelijk. Je kan het je niet veroorloven om rust te geven in Europa. Als Feyenoord daadwerkelijk spelers rust gaat geven voor de Klassieker, hoop ik dat ze er met 0-3 afgaan.
Ik ben ook niet van mening dat Ajax mensen moet sparen.
Wel ben ik van mening dat als ze met rust al 3-0 achter staan. Ze niet meer voluit moeten gaan met het oog op zondag.
daarom hoop ik ook niet dat het volop knokken wordt tot diep in de verlenging en dan met 3-2 verliezen. Dan ben je en helemaal kapot gestreden en je hebt verloren. Ik hoop dat ik dit een beetje duidelijk verwoord.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Snap ik ook geen reet van, de Europa League is een prima toernooi (vorig jaar nog meer mee vermaakt dan met de CL, wat toch een enorm gedrocht is). En je kan nog steeds tegen hartstikke leuke clubs spelen, of in elk geval tegen teams van goed niveau.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben dat hooghartige gedoe ten opzichte van de Europa League wel zat. Tot een paar jaar terug kon je altijd wel de klok erop gelijk zetten dat we een ploegje in de kwartfinale konden rekenen, maar dat is echt verdwenen.
Echt, die ontkenning van je daadwerkelijke plaats in het mondiale voetbal is zo walgelijk. Je kan het je niet veroorloven om rust te geven in Europa. Als Feyenoord daadwerkelijk spelers rust gaat geven voor de Klassieker, hoop ik dat ze er met 0-3 afgaan.
Maar dat is hetzelfde als clubs die het hele jaar strijden voor Europees voetbal in de competitie en als ze dat dan halen de spelers rust geven in Europese duels zodat ze in de competitie weer Europees voetbal kunnen halen. Dan gaat er iets mis.Oh.![]()
Toen volgde ik nog nauwelijks voetbal (wist toen niet eens wie er allemaal in de selectie van Ajax zaten) maar vroeg me wel af waarom ze zo slecht speelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met RUUUNNEEEEE LANGEEEEE EN GERRTJEEEE VERHEYEN
Wat een ellende om daarvan te verliezen
Oh.![]()
Hard veld en lange ballen ,iets waar Ajax eigenlijk nooit een antwoord op heeft/gehad .quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen volgde ik nog nauwelijks voetbal (wist toen niet eens wie er allemaal in de selectie van Ajax zaten) maar vroeg me wel af waarom ze zo slecht speelde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit jaar zal het qua spektakel wel ietwat verbleken, maar nog steeds zitten er altijd goede ploegen bij die net niet aansluiten bij de elite.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik ook geen reet van, de Europa League is een prima toernooi (vorig jaar nog meer mee vermaakt dan met de CL, wat toch een enorm gedrocht is). En je kan nog steeds tegen hartstikke leuke clubs spelen, of in elk geval tegen teams van goed niveau.
Maar dat is hetzelfde als clubs die het hele jaar strijden voor Europees voetbal in de competitie en als ze dat dan halen de spelers rust geven in Europese duels zodat ze in de competitie weer Europees voetbal kunnen halen. Dan gaat er iets mis.![]()
Een uitwedstrijd spelen in slecht weer associeer ik eigenlijk altijd met potjes bij Heerenveen, terwijl dat de laatste jaren meestal toch met prima weer was.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hard veld en lange ballen ,iets waar Ajax eigenlijk nooit een antwoord op heeft/gehad .Oh.![]()
Ik associeer Heerenveen ook altijd met sneeuw , vriezende temperaturen en mensen uit Scandinavië . En die 5-1 + Allbackquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een uitwedstrijd spelen in slecht weer associeer ik eigenlijk altijd met potjes bij Heerenveen, terwijl dat de laatste jaren meestal toch met prima weer was.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sink wordt ook veel te makkelijk weggezet. Maarja ik van de GROOT STERK FYSIEK groep. En ja J.alba is ook klein, maar wel sterk in duels en toch van een wat ander niveauAFCA
Dan moet Ajax het spektakel maar leveren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar zal het qua spektakel wel ietwat verbleken, maar nog steeds zitten er altijd goede ploegen bij die net niet aansluiten bij de elite.Oh.![]()
Als we maar geen Leverkusen of zoiets krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax het spektakel maar leveren..
![]()
Dat werd toch 5-2 onder van Basten toen? In de stromende regen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik associeer Heerenveen ook altijd met sneeuw , vriezende temperaturen en mensen uit Scandinavië . En die 5-1 + AllbackOh.![]()
Allback was 2001quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werd toch 5-2 onder van Basten toen? In de stromende regen..
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werd toch 5-2 onder van Basten toen? In de stromende regen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gleed lobont toen uit met die goal? Of was t een veldspeler. En Jelle van Damme als stormram voorin als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Brugge was de eerste CL wedstrijd die ik keek van Ajax.
Op dat bevroren veld toen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jij bent niet zo objectief geloof ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Sink wordt ook veel te makkelijk weggezet. Maarja ik van de GROOT STERK FYSIEK groep. En ja J.alba is ook klein, maar wel sterk in duels en toch van een wat ander niveauOh.![]()
quote:Wow dat is lang geleden.quote:Oh.![]()
Toen had Heerenveen Riemergod met zijn toverdoos qua aankopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wow dat is lang geleden.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen had Heerenveen Riemergod met zijn toverdoos qua aankopen.
En hier moesten wij het mee doenRED ONS HENNIEGOD![]()
Beenhakker haalde toen wel prima spelers binnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier moesten wij het mee doenOh.![]()
Ook allemaal vrij 'aparte' typesquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beenhakker haalde toen wel prima spelers binnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mido en Zlatan ruzie genotquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook allemaal vrij 'aparte' typesOh.![]()
Zlatan en van der Vaart die ook ruzie hadden toenquote:
Gaat het er nu denk ik toch een stuk rustiger aan toe. Of zie jij Veltman al scharen gooien naar Viergever?Oh.![]()
We kunnen wel winnen, maar we kunnen ook zomaar verliezen. Een gelijkspel sluit ik ook niet uit. In elk geval denk ik dat het vanavond 11 tegen 11 is en het schijnt zelfs dat we met een ronde bal gaan spelen.quote:Oh.![]()
Ik zie Tete Viergever een gerichte schop gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan en van der Vaart die ook ruzie hadden toen
Gaat het er nu denk ik toch een stuk rustiger aan toe. Of zie jij Veltman al scharen gooien naar Viergever?RED ONS HENNIEGOD![]()
Hier kan ik niks tegen in brengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen wel winnen, maar we kunnen ook zomaar verliezen. Een gelijkspel sluit ik ook niet uit. In elk geval denk ik dat het vanavond 11 tegen 11 is en het schijnt zelfs dat we met een ronde bal gaan spelen.![]()
Amenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik ook geen reet van, de Europa League is een prima toernooi (vorig jaar nog meer mee vermaakt dan met de CL, wat toch een enorm gedrocht is). En je kan nog steeds tegen hartstikke leuke clubs spelen, of in elk geval tegen teams van goed niveau.
Maar dat is hetzelfde als clubs die het hele jaar strijden voor Europees voetbal in de competitie en als ze dat dan halen de spelers rust geven in Europese duels zodat ze in de competitie weer Europees voetbal kunnen halen. Dan gaat er iets mis.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Arme jongentwitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 20-10-2016 om 17:50:27Donny vd Beek is de speler die op de tribune zal moeten toekijken bij Celta de Vigo-#Ajax reageer retweet
.
![]()
GudeljHoe de fuck gaan ze spelen dan?
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Gewoon gebruikelijke opstelling alleen Gudelj ipv Schøne.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:56 schreef Sir.Myph het volgende:
GudeljHoe de fuck gaan ze spelen dan?
![]()
Gudelj op 6?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon gebruikelijke opstelling alleen Gudelj ipv Schøne.![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Niet rouleren in de Europa League met spelers als Riedewald en Bazoer op de bank.![]()
En dan moet je zondag naar de kuip.
Helemaal klaar met Bosz.![]()
Ik hoor u denken: "Dit kan niet waar zijn", echter maak ik geen grappen net als een Duitser.quote:
Sorry.![]()
Waarom zou je opeens gaan rouleren in een Europa League-wedstrijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:57 schreef Kopsterk het volgende:
Niet rouleren in de Europa League met spelers als Riedewald en Bazoer op de bank.![]()
En dan moet je zondag naar de kuip.
Helemaal klaar met Bosz.![]()
-Om grote talenten als Riedewald en Bazoer te laten spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je opeens gaan rouleren in een Europa League-wedstrijd?
-Om basisspelers rust te geven voor een belangrijke wedstrijd.
edit:
-Je wordt er nauwelijks minder van![]()
Ik vind de Europa League even belangrijk als de competitie. Zeker Celta de Vigo is een te goede ploeg om opeens gezellig te gaan rouleren zonder vastigheden. Dat is leuk tegen Willem II maar niet tegen Celta. Vandaag kan je jezelf zowat verzekeren van de volgende ronde, die kans vind ik te uitgelezen om zomaar opeens wijzigingen aan te brengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
-Om grote talenten als Riedewald en Bazoer te laten spelen.
-Om basisspelers rust te geven voor een belangrijke wedstrijd.![]()
Belangrijk is het wel, maar zeker niet meer dan zondagquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die vanavond belangrijker vind dan![]()
Nogmaals, hoeveel minder word je ervan als je Riedewald en Bazoer opstelt, in plaats van Gudelj en, pak 'em beet, Klaassen? Die gasten hebben (in potentie) minimaal net zoveel kwaliteit, willen zich bewijzen en zullen geen last hebben van vermoeidheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de Europa League even belangrijk als de competitie. Zeker Celta de Vigo is een te goede ploeg om opeens gezellig te gaan rouleren zonder vastigheden. Dat is leuk tegen Willem II maar niet tegen Celta. Vandaag kan je jezelf zowat verzekeren van de volgende ronde, die kans vind ik te uitgelezen om zomaar opeens wijzigingen aan te brengen.![]()
Wat een kotsopwekkend interview met die mongool van een Guidetti
Hoop dat Sanchez hem even een flinke trap geeft![]()
Lichte blessure volgens mijn app.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme jongentwitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 20-10-2016 om 17:50:27Donny vd Beek is de speler die op de tribune zal moeten toekijken bij Celta de Vigo-#Ajax reageer retweet
.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er niks zo belangrijk als de eerstvolgende wedstrijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Belangrijk is het wel, maar zeker niet meer dan zondagOh.![]()
Ze willen van Bazoer afquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:34 schreef Syntix het volgende:
Gudeljverkopen die gast in de winterstop. Bazoer en Riedewald moeten gewoon minuten krijgen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj... Alsjeblieft zeg wat doe je Bosz
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
GUDELJGENOT
Sisto tegen sinkgraven, dat kan wel eens pijnlijk wordenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gudelj is meer een middenvelder dan Rieds, volgens boszHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Hoezo?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt de meest debiele beslissing ooit.![]()
Omdat Bazoer vorig seizoen de beste middenvelder van Ajax was, en Klaassen na dit seizoen zal vertrekken en Gudelj hopelijk ook.quote:Oh.![]()
Ik heb Bazoer nooit zo bijzonder gevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Bazoer vorig seizoen de beste middenvelder van Ajax was, en Klaassen na dit seizoen zal vertrekken en Gudelj hopelijk ook.![]()
Brave werkertjes die luisteren mogen altijd blijven hequote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt de meest debiele beslissing ooit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat mag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb Bazoer nooit zo bijzonder gevonden.Oh.![]()
Dat zou je niet verwachten bij Bosz.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brave werkertjes die luisteren mogen altijd blijven heOh.![]()
Bosz is ook maar een passant daarquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou je niet verwachten bij Bosz.RED ONS HENNIEGOD![]()
GUDELJGENOT BALLETJES BREED ALL OVER THE PLACEDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Deze jongen zit in Duitsland atm, iemand een idee waar ik het kan kijken?Assassin stabs you in your back.![]()
Gelukkig staat er op de zes niemand naast hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
GUDELJGENOT BALLETJES BREED ALL OVER THE PLACEVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman denk ik. En Sánchez.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nou welke kneus gaat rood krijgen?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je weet dat het kut wordt en het gebeurt weer netjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom schiet die Gudelj nou weer van afstand![]()
Ik sloeg er even wat ziektes uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat het kut wordt en het gebeurt weer netjes.
Wat een klootzak die kutServiër.Oh.![]()
Gaat Gudelj nou weer alle vrije trappen opeisen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is echt niet te geloven hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:49 schreef Monolith het volgende:
Gaat Gudelj nou weer alle vrije trappen opeisen?
Kon niet eens boos worden om die corner die we niet kregen, die neemt hij ook weer.Oh.![]()
Toch verbazingwekkend hoe we hem steeds afschrijven en uiteindelijk weer een belangrijke speler wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dan mis je ineens Schonegod, wat een baas die man![]()
Heb ik nooit gedaan. Hoop dat jij inmiddels je mening over Ziyech ook bijgesteld hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch verbazingwekkend hoe we hem steeds afschrijven en uiteindelijk weer een belangrijke speler wordt.![]()
Ik heb nooit zijn klasse miskend, beste.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan. Hoop dat jij inmiddels je mening over Ziyech ook bijgesteld hebt?![]()
Ik vind hem niet echt meer passen op rechtsbuiten, maar op de zes heb je wel speler met goed overzicht en een fluwelen techniek aan hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch verbazingwekkend hoe we hem steeds afschrijven en uiteindelijk weer een belangrijke speler wordt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bosz zei vooraf dat Celta achterop met vijf man speelde, dus wilde hij het middenveld 'verstevigen'. Dan zou ik dat eerder doen met iemand die wél kan voetballen. Met een houthakker die constant zijn eigen fouten loopt te corrigeren waardoor het wat lijkt, schiet je nada op.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Maar serri. Waarom staat gudelj erin?![]()
Hij heeft ook al geel, ik zou hem wisselenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz zei vooraf dat Celta achterop met vijf man speelde, dus wilde hij het middenveld 'verstevigen'. Dan zou ik dat eerder doen met iemand die wél kan voetballen. Met een houthakker die constant zijn eigen fouten loopt te corrigeren waardoor het wat lijkt, schiet je nada op.AFCA
"we hebben hem niet nodig."quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nooit zijn klasse miskend, beste.![]()
Die mening heb ik bij mezelf al sinds zijn eerste wedstrijden al bijgesteld, nooit gepost eigenlijk. Elke goal die Ajax maakte, was Ziyech bij betrokken zowat. Zeker in de thuisduels.quote:![]()
Hopelijk denkt Bosz er ook zo over.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft ook al geel, ik zou hem wisselenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mening heb ik bij mezelf al sinds zijn eerste wedstrijden al bijgesteld, nooit gepost eigenlijk. Elke goal die Ajax maakte, was Ziyech bij betrokken zowat. Zeker in de thuisduels.![]()
![]()
Sowieso was mijn hele standpunt gebaseerd op het overvolle middenveld, kapitaalvernietiging en die dingen en nu doet Sinkgraven het opeens niet onverdienstelijk als linksback.quote:![]()
Younes mag er wel als eerste uit. Dat is helemaal niets vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eens. Maar er is geen vervanger.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:10 schreef Monolith het volgende:
Younes mag er wel als eerste uit. Dat is helemaal niets vandaag.
Kan Traoré met zijn linkerbeen niet op links? Dan kan El Ghazi erbij.gr gr![]()
Desnoods Dijks LB en Sinkgraven naar voren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eens. Maar er is geen vervanger.
Kan Traoré met zijn linkerbeen niet op links? Dan kan El Ghazi erbij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Was een grapje manquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Desnoods Dijks LB en Sinkgraven naar voren.
gr gr![]()
zoals we in Groningen zeggenquote:
Een blinde kip vindt ook wel eens een korrelHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
En dan balletjes pompen de hoek in.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je kan lullen wat je wil over Bosz, maar het eeuwige gebrei is wel een stuk minder.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Hij had rugdekking moeten krijgenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Prima resultaat, weinig weg gegeven.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Prima resultaat, nu zondag winnen en het is een perfecte week.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Vooraf wel, achteraf had je gewoon moeten winnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Prima resultaat, weinig weg gegeven.![]()
Los van de goal, Sink motm voor mij.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Tuurlijk, maar tegen een sterke tegenstander weinig weggeven en er zelf twee inleggen is gewoon goed. benieuwd naar zondag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vooraf wel, achteraf had je gewoon moeten winnen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waren ze dat maar voor PSV hahahaha man wat was dat slecht zegquote:PSV was echt kut
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waren ze dat maar voor PSV hahahaha man wat was dat slecht zegPSV was echt kut
Alsof je bij Bayern uit veel meer had kunnen verwachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waren ze dat maar voor PSV hahahaha man wat was dat slecht zegPSV was echt kut
![]()
![]()
Uit gelijkspelen tegen je lastigste tegenstander is gewoon hartstikke prima. Alleen een beetje een Rapid Wien gevoel omdat er meer inzat.![]()
Dan zullen we thuis wel verliezen omdat Gudelj zijn man laat lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:04 schreef Brammess het volgende:
Uit gelijkspelen tegen je lastigste tegenstander is gewoon hartstikke prima. Alleen een beetje een Rapid Wien gevoel omdat er meer inzat.Oh.![]()
Gudelj zal wel niet spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen we thuis wel verliezen omdat Gudelj zijn man laat lopen.
Sjeunegod![]()
Het is te hopen, dan gaan we dat Celta even voetballes geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gudelj zal wel niet spelen.
SjeunegodOh.![]()
De nummer 12 van Spanje met een halve b team , altijd lastig.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
man man man wat waren die lampjes kansloos gisteren zonder voetbalidentiteit.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nummer 12 van Spanje met een halve b team , altijd lastig.
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nummer 12 van Spanje met een halve b team , altijd lastig.Alsof Ajax met het A-team speelde
Tevens: lampjes waren KANSLOOS.
![]()
Wel lekker hoor in oktober al zeker zijn van plaatsing.![]()
Misschien dat een leuke LB uit Colombia zin heeft om ons te versterkenGroot fan van User Wotte![]()
Hapsgodquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:00 schreef Tjacka het volgende:
Misschien dat een leuke LB uit Colombia zin heeft om ons te versterken![]()
Prima pot. Younes was weer waardeloos maar dat is vaak zo als het niet tegen Heracles of Willem 2 is. Doet een goeie actie niks aan af. Die Nemanja is echt triest. Zegt ook wel wat over Bazoer en Riedewald. Hoe kun je onder hem in de pikorde staan.![]()
Ja, Younes is al een tijdje problematisch. Alleen mag daar niets over gezegd worden van een aantal mensen want hij was vorig seizoen onze beste speler. Het blijft zonde dat ze daar geen investering in hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:50 schreef hafcfan het volgende:
Prima pot. Younes was weer waardeloos maar dat is vaak zo als het niet tegen Heracles of Willem 2 is. Doet een goeie actie niks aan af. Die Nemanja is echt triest. Zegt ook wel wat over Bazoer en Riedewald. Hoe kun je onder hem in de pikorde staan.![]()
Dat is nou echt zo'n speler voor op de bank en potjes tegen matige teams. Beter dan dit wordt het niet en grof geld gaat het je ook nooit opleveren. Wat je zegt erg zonde. En die Traore valt helaas ook tegen. Gelukkig is Dolberg een enorme sensatie. Die zagen er toch weinig aankomen denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Younes is al een tijdje problematisch. Alleen mag daar niets over gezegd worden van een aantal mensen want hij was vorig seizoen onze beste speler. Het blijft zonde dat ze daar geen investering in hebben gedaan.![]()
Traoré kan in de komende maanden nog wel van waarde zijn, maar alles is zo gruwelijk ongecontroleerd in zijn acties. De kansen voor open doel weet hij zelfs nog vakkundig over te laten doen zeilen en de andere keer werkt hij gewoon beheerst af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n speler voor op de bank en potjes tegen matige teams. Beter dan dit wordt het niet en grof geld gaat het je ook nooit opleveren. Wat je zegt erg zonde. En die Traore valt helaas ook tegen. Gelukkig is Dolberg een enorme sensatie. Die zagen er toch weinig aankomen denk ik.![]()
Ik vraag me af of ze in de komende twee transferperiodes uberhaupt wel een vleugelspeler gaan proberen te halen. Die Bailey is sowieso te duur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Younes is al een tijdje problematisch. Alleen mag daar niets over gezegd worden van een aantal mensen want hij was vorig seizoen onze beste speler. Het blijft zonde dat ze daar geen investering in hebben gedaan.Oh.![]()
Kozakken uit moet je gewoon winnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dussss
FEY-AJA
KOZ-AJA
AJA-EXC
AJA-CEL
AZ-AJA![]()
Ik denk dat hij zichzelf wat overschatquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré kan in de komende maanden nog wel van waarde zijn, maar alles is zo gruwelijk ongecontroleerd in zijn acties. De kansen voor open doel weet hij zelfs nog vakkundig over te laten doen zeilen en de andere keer werkt hij gewoon beheerst af.![]()
Ik vond Traoré echt heel matig, je wist gewoon dat er een niets zeggende actie kwam met een halve pas, die onderschept zou worden, elke keer als hij aan de bal kwam. Liever el Ghazi.![]()
Youness was tot de goal erg matig.
Gudelj.....ik ben misschien bevooroordeeld, maar die gozer kan niks meer goed doen in mijn ogen.
Sink is wat mij betreft goed genoeg voor LB.
Hadden meer mensen schrik voor het blesseren van o.a Dolberg met al dat uitglijden? Overigens denk ik dat dit een hele grote factor is geweest voor de matige eindpass van alle ajax aanvallen.
Gelijkspel had ik op voorhand voor getekend. Echter gezien het speelbeeld hadden ze moeten/kunnen winnen.
PS: Scheids was erg slecht.
PPS: Ik kan mijzelf zo kwaad maken om het feit dat ajax al die tijd te eigenwijs is geweest om Ziyech te halen, hebben meer mensen dat?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
overigens, wie was gisteren die verslaggever die aan Klaasen vroeg hoe oud John Stegeman is?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu nog zorgen dat we als eerste door gaan naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:00 schreef Tjacka het volgende:
Misschien dat een leuke LB uit Colombia zin heeft om ons te versterken
Al met al ben ik redelijk tevreden over de pot van gister. Op naar Feyenoord.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Van te voren zou ik voor een gelijkspel hebben getekend, nu zijn de spelers ook lekker gretig om zondag te knallen. Niks mis mee. Wedstrijd niet echt gezien dus over spelers ga ik niet oordelen.![]()
Sink voldoet nergens, een goede linksback en buiten zou niet misstaan in de winterquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
Youness was tot de goal erg matig.
Gudelj.....ik ben misschien bevooroordeeld, maar die gozer kan niks meer goed doen in mijn ogen.
Sink is wat mij betreft goed genoeg voor LB.
Hadden meer mensen schrik voor het blesseren van o.a Dolberg met al dat uitglijden? Overigens denk ik dat dit een hele grote factor is geweest voor de matige eindpass van alle ajax aanvallen.
Gelijkspel had ik op voorhand voor getekend. Echter gezien het speelbeeld hadden ze moeten/kunnen winnen.
PS: Scheids was erg slecht.
PPS: Ik kan mijzelf zo kwaad maken om het feit dat ajax al die tijd te eigenwijs is geweest om Ziyech te halen, hebben meer mensen dat?
En nee, ik kan mij niet kwaad maken om Ziyech ben blij dat hij alsnog gehaald is.![]()
Natuurlijk moet er iemand bij voor de LB, ik merk alleen aan dat Sink gisteren niet door de mand is gevallen. Hij kan wat mij betreft prima door op LB. Maak mij op die positie geen zorgen voor zondag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink voldoet nergens, een goede linksback en buiten zou niet misstaan in de winter
En nee, ik kan mij niet kwaad maken om Ziyech ben blij dat hij alsnog gehaald is.
Wat betreft Ziyech, ben jij dan niet van mening dat de kans op overwintering in de CL groter was geweest als we toen het niveau haalden van nu, met Ziyech erbij enzo?
Oftwel met de aankopen en de formatie die je nu hebt (behalve Gudelj), dat je CL had gehaald?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar ben ik het mee eens, alleen kan ik mij er niet boos om maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er iemand bij voor de LB, ik merk alleen aan dat Sink gisteren niet door de mand is gevallen. Hij kan wat mij betreft prima door op LB. Maak mij op die positie geen zorgen voor zondag.
Wat betreft Ziyech, ben jij dan niet van mening dat de kans op overwintering in de CL groter was geweest als we toen het niveau haalden van nu, met Ziyech erbij enzo?
Oftwel met de aankopen en de formatie die je nu hebt (behalve Gudelj), dat je CL had gehaald?
Verder vind ik Sink beter dan Dijks maar nog steeds niet goed genoeg op die positie.![]()
Ik vind het enorm knap van Sinkgraven hoe hij het oppakt. Al die tijd op de bank en dan zo positief een nieuwe kans invullen. Daar zit zeker nog toekomst in.Life is what you make it.![]()
vijf keer winst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dussss
FEY-AJA
KOZ-AJA
AJA-EXC
AJA-CEL
AZ-AJAAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik vond hem weer bijzonder matige spelen. Veel balletjes terug en geen dreiging naar voren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:19 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het enorm knap van Sinkgraven hoe hij het oppakt. Al die tijd op de bank en dan zo positief een nieuwe kans invullen. Daar zit zeker nog toekomst in.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb de eerste helft het einde en de tweede helft geheel gezien en ik herken het beeld wat je beschrijft niet. Eerder vond ik dat hij verdedigend nogal wat risico nam doordat hij regelmatig wel erg ver naar voren doordekte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem weer bijzonder matige spelen. Veel balletjes terug en geen dreiging naar voren.Life is what you make it.![]()
Leuke linksback vind ik het en in balbezit heb je er een extra spelmaker bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft het einde en de tweede helft geheel gezien en ik herken het beeld wat je beschrijft niet. Eerder vond ik dat hij verdedigend nogal wat risico nam doordat hij regelmatig wel erg ver naar voren doordekte.![]()
Orders van Bosz lijkt me zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft het einde en de tweede helft geheel gezien en ik herken het beeld wat je beschrijft niet. Eerder vond ik dat hij verdedigend nogal wat risico nam doordat hij regelmatig wel erg ver naar voren doordekte.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Viergever liet gisteren weer even zien hoe je een man moet dekken bij een vrije trap. Wat een kneus is t ook.wooblabalurg![]()
Precies!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuke linksback vind ik het en in balbezit heb je er een extra spelmaker bij.Life is what you make it.![]()
Haten op Viergever is een verloren zaak. Blijkbaar doet hij iets bij Bosz en Frank wat bevalt. Verder ziet namelijk niemand potentie in die jongen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:02 schreef Baconbus het volgende:
Viergever liet gisteren weer even zien hoe je een man moet dekken bij een vrije trap. Wat een kneus is t ook.
Onbegrijpelijk.
Ik denk dat hij eerst een dochter van Frank heeft genomen, en daar beelden van heeft. En nu dat nichtje van Bosz te pakken heeft gehad. Maar dat is slechts een vermoeden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit moet wel waar zijn, anders snap ik het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Haten op Viergever is een verloren zaak. Blijkbaar doet hij iets bij Bosz en Frank wat bevalt. Verder ziet namelijk niemand potentie in die jongen.
Onbegrijpelijk.
Ik denk dat hij eerst een dochter van Frank heeft genomen, en daar beelden van heeft. En nu dat nichtje van Bosz te pakken heeft gehad. Maar dat is slechts een vermoeden.
Bij die goal staat hij achter zijn man. Ik begrijp daar echt geen ene kut van. Hij krijgt er voor betaald, er zijn zoveel trainers en coaches die zich bezighouden met dode spelsituaties en verdedigen maar op de een of andere manier is t niet mogelijk voor Nick om tussen de goal en de bal te gaan staan. Het zag er zo amateuristisch uit.wooblabalurg![]()
Triest inderdaad, zeker als daardoor Tete, Riedewald en zelfs de Ligt op de bank moeten zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit moet wel waar zijn, anders snap ik het niet.
Bij die goal staat hij achter zijn man. Ik begrijp daar echt geen ene kut van. Hij krijgt er voor betaald, er zijn zoveel trainers en coaches die zich bezighouden met dode spelsituaties en verdedigen maar op de een of andere manier is t niet mogelijk voor Nick om tussen de goal en de bal te gaan staan. Het zag er zo amateuristisch uit.![]()
Wat een triest stuk zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ksbuitenpositie.html
voor iedereen die graag spelers vergelijkt.![]()
En dan haal je CL en mag je een paar keer voorover bukken voor ploegen als Barcelona en Bayern? En dan met geluk misschien 3e worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er iemand bij voor de LB, ik merk alleen aan dat Sink gisteren niet door de mand is gevallen. Hij kan wat mij betreft prima door op LB. Maak mij op die positie geen zorgen voor zondag.
Oftwel met de aankopen en de formatie die je nu hebt (behalve Gudelj), dat je CL had gehaald?
Dan zie ik Ajax liever in de EL spelen eigenlijk, dat is gewoon ons niveau.Oh.![]()
kansloze actie om spelers met elkaar te vergelijken.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: