Portquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date gehad met iemand die eigenlijk alleen maar port dronk en echt letterlijk vele glazen op een avond. Dezelfde persoon heb ik na 1 bier dronken zien worden.
Dan weet ik het ook niet meerquote:
Dat zijn de betere verhalen. Maar portquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date gehad met iemand die eigenlijk alleen maar port dronk en echt letterlijk vele glazen op een avond. Dezelfde persoon heb ik na 1 bier dronken zien worden.
En hij was in de 20.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer
[..]
Dat zijn de betere verhalen. Maar port
Er is tegenwoordig een Emté heel dichtbij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij deed toch boodschappen bij de AH?
Heb je dan ook ooit gewoon een halve liter tequila gezopen? Dat zou wel echt een interessant experiment zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk. Tequila is ook de enige drank waar ik totaal geen last van heb. Zelfs na een paar bier voel ik het meestal al. Bij tequila helemaal niks.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Rezania het volgende:
Kan niet online inchecken. Paupermaatschappij.
Je gaat naar je vriendje toe?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:15 schreef Rezania het volgende:
Waarom gaat er nou gvd niks gewoon goed vandaag?
Ja. Jammer dat dat altijd zo duur is als je uitgaatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:07 schreef Rezania het volgende:
Zoete meuk is voor pussies. Gewoon puur shoten, liefst wodka.
Mehh.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Daar hou ik eigenlijk ook meer van
Staat genoteerd. Dit ga ik testen. Ik betaal zelfs alles als je claim standhoudt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
12 shotjes Tequila en ik ben nog steeds nuchter. Kost gelukkig ook maar 10 euro.
Ieder zijn ding, hé.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Dit ga ik testen. Ik betaal zelfs alles als je claim standhoudt.
Klinkt wel geinig om te zien, jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
Haha. 12 stuks
Nu al zin in.
Ga zelf gewoon bier drinken en beetje observeren en genieten.
Moet ik overigens wel zeggen geen ervaring te hebben met tequila drinken vanaf nuchterheid, zonder iets anders te drinken. Dus weinig idee van hoe het in zo'n setting valt. Maar weet wel dat een paar van die shotjes na een hoop bier altijd slecht vallen.
Ja hallo, jij moet wel meedoen dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
Haha. 12 stuks
Nu al zin in.
Ga zelf gewoon bier drinken en beetje observeren en genieten.
Moet ik overigens wel zeggen geen ervaring te hebben met tequila drinken vanaf nuchterheid, zonder iets anders te drinken. Dus weinig idee van hoe het in zo'n setting valt. Maar weet wel dat een paar van die shotjes na een hoop bier altijd slecht vallen.
Dat is om aan te geven dat er weer een huis verkocht is voor de vraagprijs.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:31 schreef Renesite het volgende:
Ergens in de verte gaat er nu af-en-toe een luchtalarm af. Superraar.
Het is jouw uitdaging. De rest is er ter aanmoedigingquote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hallo, jij moet wel meedoen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |