Nee, was in Hilversum.quote:
Wel een 'maar'quote:
Sodemieter toch op! Mussen en vooral duiven zijn de ratten van de lucht!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Gia het volgende:
Toppertje. Net nog gekeken. Geweldige afloop.
Vorige buur was net zo'n zeikwijf als dit mens, alleen gooide die het op een andere klacht. Als ik brood op het dak van de schuur gooide, kreeg zij muizen in huis. Right!
Vogels zijn mooi en gezellig. En die schijt regent vanzelf weg, wat ze zelfs beaamde: "nu ligt er niets, want het heeft geregend"
Mee eens dat vogels een gezellige aanwezigheid zijn in de tuin, totdat de was die buiten te drogen hangt ondergescheten wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Gia het volgende:
Vogels zijn mooi en gezellig. En die schijt regent vanzelf weg, wat ze zelfs beaamde: "nu ligt er niets, want het heeft geregend"
Maar het voeren doet er niet echt toe. Als je een groene tuin hebt, dan komen de vogels toch al. Want daar zitten beestjes. Koolmeesjes zie je bijvoorbeeld veel op rozenstruiken en boompjes voor de bladluis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sodemieter toch op! Mussen en vooral duiven zijn de ratten van de lucht!!!!
Dat kan ook als je buurman niet voert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:46 schreef zoem het volgende:
Mee eens dat vogels een gezellige aanwezigheid zijn in de tuin, totdat de was die buiten te drogen hangt ondergescheten wordt
Gelijk ook maar een slotje op de voorraadkast plaatsen dan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:39 schreef k_man het volgende:
Waarom kan er niet gewoon een slotje op dat konijnenhok?
Dat is ook zo. Ik merk wel dat als we thuis de vogels regelmatig voeren in de voederhuisjes, dat de vogels vaker en langer in en rond de tuin blijven hangen. Het zijn dan vooral de grotere (en brutalere) vogels zoals eksters en duiven die overlast geven. Die hebben letterlijk en figuurlijk overal schijt aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan ook als je buurman niet voert.
Overigens heb ik 's zomers altijd de was buiten hangen en er nog nooit vogelpoep op gehad.
Op de auto wel, als ik die onder een boom parkeer. Dus, je was niet onder een boom hangen.
ik denk dat ze een donker geheim meedraagt, ik vertrouwde haar ook niet helemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
Ik hoop dat dat konijnenwijf zichzelf heeft teruggezien op TV en zich dood schaamt.
Wat een lief vrouwtje was dat(die de vogels voerde dan he)
Die "vogeldeskundige" zat dan ook glashard te liegen. Het aantal vogels in het dorp zal niet verveelvoudigen nee maar de vogels die normaal verspreid zitten komen nu allemaal dat kuttuintje in en schijten doen ze allemaal rondom de voerplaats dus in het kuttuintje van eiseres.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik merk wel dat als we thuis de vogels regelmatig voeren in de voederhuisjes, dat de vogels vaker en langer in en rond de tuin blijven hangen. Het zijn dan vooral de grotere (en brutalere) vogels zoals eksters en duiven die overlast geven. Die hebben letterlijk en figuurlijk overal schijt aan
Ik denk dat het een achterbaks wijf is en dementerend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk dat ze een donker geheim meedraagt, ik vertrouwde haar ook niet helemaal
Dat wijf wilde gewoon een x op TV komen, en waarschijnlijk dacht ze echt een goede zaak te hebben en zeker weten dat ze ging winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik denk dat ze een donker geheim meedraagt, ik vertrouwde haar ook niet helemaal
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat wijf wilde gewoon een x op TV komen, en waarschijnlijk dacht ze echt een goede zaak te hebben en zeker weten dat ze ging winnen.
Zal me niks verbazen als ze dacht "ontdekt" te worden en dat ze dan een programma bij SBS krijgt over konijnen.
ik had het over de vogelvoermevrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat wijf wilde gewoon een x op TV komen, en waarschijnlijk dacht ze echt een goede zaak te hebben en zeker weten dat ze ging winnen.
Zal me niks verbazen als ze dacht "ontdekt" te worden en dat ze dan een programma bij SBS krijgt over konijnen.
Ohh ja vroeger heette ze Eva Braunquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik had het over de vogelvoermevrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |