Dat heb ik gezien en ook veelal gespamd naar deze of gene.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/BigSportGB/status/787741714094120960
Zaterdag probeerde een ''''journalist'''' op basis van BAR4-0DEP de Liga weg te zetten als veel minder intensief dan de Premier League.

Doe me er nog zo eentje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 21:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit Liverpool is compleet afhankelijk van Wijnaldum

Ik denk dat velen de Premier League als 'leuker' beschouwen, omdat ze meer aansprekende ploegen zien.quote:

Gaat wel lekker daar, had Marc toch weer goed gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Frankrijk gaat hij een werelds seizoen beleven.

Hoezo is hij overschat als doorgaans iedereen hem afzeikt?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Balotelli is een enorm overschatte speler.

Al krijgt hij in Frankrijk zijn idiote dingen nooit van z'n leven uit z'n spel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat wel lekker daar, had Marc toch weer goed gezien.

Op dit moment wordt hij voornamelijk geprezen, na een paar doelpuntjes.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo is hij overschat als doorgaans iedereen hem afzeikt?

Blijf maar FIFA spelen, het is niet veel beter geworden na theequote:Op maandag 17 oktober 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk weer.
Was even FIFA aan het spelen, veel leuker dan die trieste 1e helft. Sowieso is het echt een kutspeelronde.

Waarom zou hij geen complimenten krijgen als hij gewoon goed speelt bij de koploper van de Ligue 1? Zolang hij goals maakt en geen gekke dingen doet hoef je hem verder ook niet af te kraken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op dit moment wordt hij voornamelijk geprezen, na een paar doelpuntjes.

Everton en United wil je voor geen goud missen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat velen de Premier League als 'leuker' beschouwen, omdat ze meer aansprekende ploegen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |