SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraagprijs voor deze auto is ¤15,750,-, deze is onderhandelbaar.
Graag bieden in dit topic of per DM/PM.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2016 23:12:26 ]
Ja dat klopt. Uit Verenigde Arabische Emiraten, Dubai.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:17 schreef Gunner het volgende:
Volgens de RDW is de eerste toelating oktober 2008. Uit welk land is ie geīmporteerd, weet je dat?
Zit er wel een kachel in dan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Uit Verenigde Arabische Emiraten, Dubai.
Een 123.550 kmquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:27 schreef vigen98 het volgende:
Mooie autoHoeveel kilometer heeft hij al gereden?
Haha, ja. Zie foto 6quote:
Passen zo'n 18 kratten pils inquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:20 schreef Roces18 het volgende:
Hmmm.. ik zoek nog een boodschappenkarretje, ik ga er even over nadenken
Die passen niet in de kofferbak hoor.quote:
Ssst. Ik probeer die auto gewoon te verkopen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die passen niet in de kofferbak hoor.
ER PASSEN 30 KRATTEN PILS IN!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ssst. Ik probeer die auto gewoon te verkopen.
Waarom eigenlijk als die toch zo perfect is?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ssst. Ik probeer die auto gewoon te verkopen.
Wat is daar niet OT van, of bij, waarom wenst u afstand te doen van de auto, daar hij omschreven wordt als alles wat men wensen kan en meer.quote:
Waar deze foto's zijn genomen en hoeveel kratten pils er achterin passen is niet OT.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is daar niet OT van, of bij, waarom wenst u afstand te doen van de auto, daar hij omschreven wordt als alles wat men wensen kan en meer.
En een ieder weet toch dat men in Arabië geen alcohol mag nuttigen dus dan zal met deze wagen geen kratjes bier gehaald worden!
Afhankelijk van de provincie waar je woont tussen ¤311 en ¤350 per kwartaal. En volgens de RDW drinkt ie benzine.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:34 schreef vigen98 het volgende:
Hoeveel betaal je eigenlijk aan belasting voor deze auto per maand? En is het een zuinige auto of verspilt het echt veel? En wat voor brandstof gebruikt de auto? Diesel of benzine?
Dat is wel duur vind ik voor belastingquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Afhankelijk van de provincie waar je woont tussen ¤311 en ¤350 per kwartaal. En volgens de RDW drinkt ie benzine.
De auto rijdt inderdaad op benzine. Motorrijtuigenbelasting per tijdvak van 3 maanden: ¤ 296,00. (De auto weegt 1795kg en heeft een uitstoot van 265g/km).quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:34 schreef vigen98 het volgende:
Hoeveel betaal je eigenlijk aan belasting voor deze auto per maand? En is het een zuinige auto of verspilt het echt veel? En wat voor brandstof gebruikt de auto? Diesel of benzine?
RDW zegt 1970kg ledig gewicht. Hoe zit dat?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
De auto rijdt inderdaad op benzine. Motorrijtuigenbelasting per tijdvak van 3 maanden: ¤ 296,00. (De auto weegt 1795kg en heeft een uitstoot van 265g/km)
Bijbehorende papieren geven 1825kg aan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
RDW zegt 1970kg ledig gewicht. Hoe zit dat?
De gegevens die de RDW geregistreerd heeft staan zijn de basis voor de motorrijtuigenbelasting.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijbehorende papieren geven 1825kg aan.
Dat laatste ja.. Maar er werd naar gevraagd, dus jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:46 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De gegevens die de RDW geregistreerd heeft staan zijn de basis voor de motorrijtuigenbelasting.
Het bedrag dat je nu maandelijks afdraagt moet dan ook overeenkomen met het hogere gewicht.
Of die paar tientjes verschil nou heel relevant zijn bij een dergelijke auto...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |