At je daarvoor ook veel?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet heel veel dus weet niet of de pil ermee te maken heeft.
echt? ik moet dit ook gaan doen danquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel eten zal door het blowen komen denk ik. Tenminste, ikzelf krijg vreetkicks van blowen.
nee faeroerquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef KomVissen het volgende:
[..]
helaas broeder, is Viskarretje wel een echte user?
hmquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt? ik moet dit ook gaan doen dan
Ik eet eigenlijk niet extreem veel. Begin vooral 's avonds pas met bunkeren. Maar ik zit er nooit extreem overheen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
At je daarvoor ook veel?
Ik eet alleen veel als ik smoke
Maar stel ik krijg dat ook van de pil,dan kan ik me echt niet inhouden ben dan echt een monster
Nee is niet echt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ehm, ik wil je niet aan de drugs helpen. Beter even aan DP vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, weet je wel niet hoe lang je dan in de keuken bezigt bent?quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is lekker.En kan ook bij een roerbakmaaltijd erbij.
Door wiet krijg je over het algemeen meer zin in eten ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tja ik kom gewoon aan door slecht ritme en zo als jij het doet zou ik ook makkelijk kunnen aankomenquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk niet extreem veel. Begin vooral 's avonds pas met bunkeren. Maar ik zit er nooit extreem overheen.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, weet je wel niet hoe lang je dan in de keuken bezigt bent?
ik ook die shit is goedquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef kdricklamar het volgende:
Shit heb echt zin in kipsate noedels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |