Legitieme vraag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, maar rest beslist je vriendin veel?En vind je dat vervelend?
Maar ik ga erheen voor extra soa :squote:Op maandag 17 oktober 2016 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee je bent toch geen amateur
gewoon huilen als je pik brandt bij het pissen and take it like a man
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom wil je dat dan? Wat ga je met hem doen? Blowen en FOK!ken?
En netflix kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij rent naar binnen, slaat zo'n dokter op z'n bek en injecteert jezelf met al het bloed wat daar ligt?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ik ga erheen voor extra soa :s
Wat dacht jij dan, dat ik een mietje ben
Dat kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij rent naar binnen, slaat zo'n dokter op z'n bek en injecteert jezelf met al het bloed wat daar ligt?
samantha, lolquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:43 schreef KomVissen het volgende:
Samantha, je hebt niet zoveel aan een vriend. Wordt nou eerst verliefd op jezelf kijk daarna verder naar een kater
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:43 schreef KomVissen het volgende:
Samantha, je hebt niet zoveel aan een vriend. Wordt nou eerst verliefd op jezelf kijk daarna verder naar een kater
Ik ben serieus, waarom wil je het? Ik wil ergens ook heel graag een relatie maar als ik dan ga kijken waarom kan ik eigenlijk niets verzinnen. Alleen dat ik dan een keer met kerst niet de enige ben die alleen is als mijn broer en zus met hun partners en kinderen op de bank zitten.quote:
gelachenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:43 schreef KomVissen het volgende:
Ja weet ik veel. Wil gewoon liefde.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben serieus, waarom wil je het? Ik wil ergens ook heel graag een relatie maar als ik dan ga kijken waarom kan ik eigenlijk niets verzinnen. Alleen dat ik dan een keer met kerst niet de enige ben die alleen is als mijn broer en zus met hun partners en kinderen op de bank zitten.
De haarscheurtjes beginnen al te komen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:45 schreef Crack_ het volgende:
oke ja dat heb ik nog wel een beetje, dat ik denk van ja maar wilde helemaal geen relatie
Nee, andersom juist..quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De haarscheurtjes beginnen al te komen.
Je bent in ieder geval niet zo heel snuggerquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:47 schreef KomVissen het volgende:
je mag raden, je krijgt een vissen kom en ik stop met FOK! als je het raad
Nu kan ik iets zeggen over soa's maar meh.quote:
Dat doe ik ook altijd hihihhiquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Owja joh, waar baseer jij dat op bevroren hasjquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet zo heel snugger
nou dat heb je dan bij deze gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu kan ik iets zeggen over soa's maar meh.
Oke totoquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:49 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Owja joh, waar baseer jij dat op bevroren hasj
Niet de mijne!! Voordat ik direct weer aan iemand gelinkt wordtquote:
Viskarretjequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:47 schreef KomVissen het volgende:
je mag raden, je krijgt een vissen kom en ik stop met FOK! als je het raad
shit.. deze is wel heel sneuquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:49 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Owja joh, waar baseer jij dat op bevroren hasj
nee dat krijg je als je met fushia gaatquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Krijg je als je met een fokker gaat
gwn wiet klappen en illuminati bestrijdenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Krijg je als je met een fokker gaat
BNW gaat dicht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:51 schreef Drug het volgende:
[..]
gwn wiet klappen en illuminati bestrijden
Hmmquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:51 schreef Drug het volgende:
[..]
Op kosten van?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Aankomend weekend zoveel boodschappen doen.
Ja je krijgt wel meer als je met hem gaatquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
nee dat krijg je als je met fushia gaat
Vanmiddag nog wel, maar kan inmiddels weer anders zijn.quote:
soa's?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja je krijgt wel meer als je met hem gaat
Probeerde berichtje te zoeken maar kon het niet vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vanmiddag nog wel, maar kan inmiddels weer anders zijn.
beetje gay welquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer een drankje doen samen nohommel
Er was wel een topic over.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Probeerde berichtje te zoeken maar kon het niet vinden.
As usuallyquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:51 schreef Drug het volgende:
[..]
echt? gadverdammequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
haha weten jullie nog dat blauwetijger altijd een bloedneus kreeg als hij ging beffen
Was ze niet ongesteld 😂quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
haha weten jullie nog dat blauwetijger altijd een bloedneus kreeg als hij ging beffen
Watquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ik eet heel veel dus weet niet of de pil ermee te maken heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:55 schreef kdricklamar het volgende:
Zijn hier chicks en zijn jullie veel aangekomen van de pil
ja nul kgquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:55 schreef kdricklamar het volgende:
ik las klaargekomen, zou wel een uitkomst zijn voor ons mannenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:55 schreef kdricklamar het volgende:
Ja echt enorm.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:55 schreef kdricklamar het volgende:
lolquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik las klaargekomen, zou wel een uitkomst zijn voor ons mannen
Hey Hansiequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Vlakarretje het volgende:
Maar heb ik nou die vissenkom gewonnen?
Veel eten zal door het blowen komen denk ik. Tenminste, ikzelf krijg vreetkicks van blowen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet heel veel dus weet niet of de pil ermee te maken heeft.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel eten zal door het blowen komen denk ik. Tenminste, ikzelf krijg vreetkicks van blowen.
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel eten zal door het blowen komen denk ik. Tenminste, ikzelf krijg vreetkicks van blowen.
Kan nooit echt gezond eten zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Daarom noem ik het ook stoner voer wat ik koop/eet.
Stoned?quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
Kk zooi waarom eet ik n halve zal doritos.
Niet altijd nee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan nooit echt gezond eten zijn.
helaas broeder, is Viskarretje wel een echte user?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Vlakarretje het volgende:
Maar heb ik nou die vissenkom gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |