Legitieme vraag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, maar rest beslist je vriendin veel?En vind je dat vervelend?
Maar ik ga erheen voor extra soa :squote:Op maandag 17 oktober 2016 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee je bent toch geen amateur
gewoon huilen als je pik brandt bij het pissen and take it like a man
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom wil je dat dan? Wat ga je met hem doen? Blowen en FOK!ken?
En netflix kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom wil je dat dan? Wat ga je met hem doen? Blowen en FOK!ken?
Jij rent naar binnen, slaat zo'n dokter op z'n bek en injecteert jezelf met al het bloed wat daar ligt?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ik ga erheen voor extra soa :s
Wat dacht jij dan, dat ik een mietje ben
Dat kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij rent naar binnen, slaat zo'n dokter op z'n bek en injecteert jezelf met al het bloed wat daar ligt?
samantha, lolquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:43 schreef KomVissen het volgende:
Samantha, je hebt niet zoveel aan een vriend. Wordt nou eerst verliefd op jezelf kijk daarna verder naar een kater
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:43 schreef KomVissen het volgende:
Samantha, je hebt niet zoveel aan een vriend. Wordt nou eerst verliefd op jezelf kijk daarna verder naar een kater
Ik ben serieus, waarom wil je het? Ik wil ergens ook heel graag een relatie maar als ik dan ga kijken waarom kan ik eigenlijk niets verzinnen. Alleen dat ik dan een keer met kerst niet de enige ben die alleen is als mijn broer en zus met hun partners en kinderen op de bank zitten.quote:
gelachenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:43 schreef KomVissen het volgende:
Ja weet ik veel. Wil gewoon liefde.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben serieus, waarom wil je het? Ik wil ergens ook heel graag een relatie maar als ik dan ga kijken waarom kan ik eigenlijk niets verzinnen. Alleen dat ik dan een keer met kerst niet de enige ben die alleen is als mijn broer en zus met hun partners en kinderen op de bank zitten.
De haarscheurtjes beginnen al te komen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:45 schreef Crack_ het volgende:
oke ja dat heb ik nog wel een beetje, dat ik denk van ja maar wilde helemaal geen relatie
Nee, andersom juist..quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De haarscheurtjes beginnen al te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |