quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef JaneDoe het volgende:
mijn favoriete fragmenten zijn die over die jongen van omakutje.nl en die ander van die wethouder die in het fietsenhok werd afgewerkt
wie post ze even voor me?
Ordinair wijfquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:01 schreef JaneDoe het volgende:
mijn favoriete fragmenten zijn die over die jongen van omakutje.nl en die ander van die wethouder die in het fietsenhok werd afgewerkt
wie post ze even voor me?
will moerer tegen de muur!quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:15 schreef onlogisch het volgende:
Zal Wim er zijn vanavond? Stukje exclusiviteit van Ziggo toch?
Als ze een beetje ballen hebben bij Ziggo verkopen ze gewoon NEE.
huh wtfquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:08 schreef WethouderHekking het volgende:
Het was niet allemaal jolijt :
knipoogje 1.16![]()
Dat boeit echt niemand.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:26 schreef Heufd het volgende:
Vanavond om 21:00 uur ook Liverpool - Manchester United.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:26 schreef Heufd het volgende:
Dit heeft voorrang op VI ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:26 schreef Heufd het volgende:
Dat boeit niemandquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:26 schreef Heufd het volgende:
Ik kijk VI later wel terugquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:26 schreef Heufd het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:37 schreef Ingolstadt het volgende:
Mijn favoriete VI fragment moet toch wel deze zijn ):
Mooi was dat. Dat is ook al écht lang geleden eigenlijk dat Johan daar half sentimenteel over ging vertellen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:36 schreef JaneDoe het volgende:
zouden de personeelsleden van hotel abrona ook een boodschap hebben ingesproken?
toen gold aan die tafel ook even de stelregel: 'verboden te lachen'quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi was dat. Dat is ook al écht lang geleden eigenlijk dat Johan daar half sentimenteel over ging vertellen.
Het zijn hele rare mensen.quote:
RIP Gerald.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Ties02 het volgende:
Johan kan je wel wat off the record informatie toevertrouwen:
Deze is echt hilarischquote:
HANSIE HANSIE HANSIE!quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Dit was ook zo heerlijk. Gewoon met Nico aan tafel.
Ook klassiek, jaquote:
Zullen we anders ook wat oude posts van jou opduiken?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Schitterend al die filmpjes van toen VI nog wel leuk was.
Hey die ken ik niet.quote:
Misschien wat bitterballen op tafel zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hey die ken ik niet.
Jan Everse mag van mij ook wel weer eens aanschuiven.
Je bedoelt van toen hij nog Caveliers heette?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we anders ook wat oude posts van jou opduiken?
Ik heb de kunst van het satire ver achter mij gelaten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we anders ook wat oude posts van jou opduiken?
Je bedoelt toen hij nog wel leuk was? Ja goed idee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je bedoelt van toen hij nog Caveliers heette?
Je bent vroeg oud.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb de kunst van het satire ver achter mij gelaten.
Dat kan ik mij niet herinnerenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hij nog wel leuk was? Ja goed idee.
Ik probeerde het nog een beetje aardig te brengen.quote:
Ik zeg altijd hetzelfde tegen jou: ik zeg Mani, toen we jong waren, deden we de gekste dingen. Dat hoort bij je leeftijd. Jij bent nu 27 en loopt op FOK! rond als een kleuter, dan moet je professionele hulp zoeken.quote:
Raoul Heertje was best een toffe gast.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:27 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is Jan Kooijemans?
http://dai.ly/x452kdy
Zullen we anders een keer gaan linedancen samen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zeg altijd hetzelfde tegen jou: ik zeg Mani, toen we jong waren, deden we de gekste dingen. Dat hoort bij je leeftijd. Jij bent nu 27 en loopt op FOK! rond als een kleuter, dan moet je professionele hulp zoeken.
Kan alleen nog maar floppen eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:38 schreef Parafernalia het volgende:
Nog maar 4 uur. Het aftellen is begonnen. Dit wordt een uitzending die z'n weerga niet kent.
En Koerd. Of zou die nu in Mosul zitten?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:38 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk komt onze vriend Iwan ook nog even langs, tenzij hij dit nog niet is vergeten
Je bent van harte welkom in Madrid!quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we anders een keer gaan linedancen samen?
Live op tv iemand die een autistische beroerte krijgt.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Live op tv iemand die een autistische beroerte krijgt.
R.I.P. Jakhalzen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit waren ook heerlijke discussies. Ik wil meer Erik.
Erikgod. Een man met een mening.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit waren ook heerlijke discussies. Ik wil meer Erik.
Beetje sneu is het welquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef Ties02 het volgende:
Vijftig keer thuis voor de spiegel geoefend die Tom en die Rene verkloot het helemaal. Hoe die ook steeds probeert verder te praten hahaha.
Zijn moeder had toen hij thuis kwam wel warme chocomel voor hem gemaakt. Zijn lunchbox met boterhammen zat nog onder zijn snelbinders want hij had na dit optreden geen trek meer.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef Ties02 het volgende:
Vijftig keer thuis voor de spiegel geoefend die Tom en die Rene verkloot het helemaal. Hoe die ook steeds probeert verder te praten hahaha.
Heeft thuis onder z'n dekbedje Ernst, Bobbie en de rest liggen kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn moeder had toen hij thuis kwam wel warme chocomel voor hem gemaakt. Zijn lunchbox met boterhammen zat nog onder zijn snelbinders want hij had na dit optreden geen trek meer.
FC Dartmund.quote:
In die uitzending had je ook een vrouwtje die toen even in de uitzending inbrak omdat de heren lacherig deden over Veendam.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:54 schreef Zipportal het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x404r6i
Henk de HaanGod
Goede titel van de videoquote:
"Johnnie, doe nou niet zo boos joh "quote:
Beter ript iemand even alles van het internet af, anders hebben we bij dd volgende Hansworst in de directie van RTL opeens geen beelden meer.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is het toch een heerlijk en uniek programma. Dit krijg je toch niet uitgelegd aan je kleinkinderen later? Gelukkig hebben we de beelden nog.
Toen heb letterlijk de TV uitgedaan, plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Andre Rieu playback was echt heel erg pijnlijk.
Figuurlijk de TV uitdoen is dan ook bijzonder lastig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen heb letterlijk de TV uitgedaan, plaatsvervangende schaamte.
Als iedereen hier mij 50 euro betaalt wil ik dat best doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beter ript iemand even alles van het internet af, anders hebben we bij dd volgende Hansworst in de directie van RTL opeens geen beelden meer.
Ja leuk Evertjan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk komt Antonie Kamerling ook nog even langs, vriend van de show.
Dat was waar het eigenlijk fout ging met René toen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Andre Rieu playback was echt heel erg pijnlijk.
Dat hangt er nog even om.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk komt Antonie Kamerling ook nog even langs, vriend van de show.
Zeker wild gedaan op de afwerkplek achter de Texacoquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Oei Breaking News jongens, Gerard Joling is door zijn rug gegaan en ontbreekt wellicht vanavond.
Heerlijk dat milde racisme.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:26 schreef Oliver23 het volgende:
Zambiaantjes
http://dai.ly/x3xrwdl
http://dai.ly/x3xrw8v
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:23 schreef Ties02 het volgende:
Nog een geslaagde imitatie
Paxcon vindt dit trouwens niet leuk als Rusnak-adept
Liever Leon dan Valentijn.quote:
Jammer dat FOK geen dailymotion embed heeftquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:30 schreef Oliver23 het volgende:
Lurken Kreng!
http://www.dailymotion.co(...)onal-lurken-kreng_tv
Fluffer
http://www.dailymotion.co(...)at-is-een-fluffer_tv
Gijp is ook geen fan van Jortjequote:Op maandag 17 oktober 2016 17:23 schreef Ties02 het volgende:
Nog een geslaagde imitatie
Paxcon vindt dit trouwens niet leuk als Rusnak-adept
Ik neem afstand van dit programma, bah wat ordinair.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:30 schreef Oliver23 het volgende:
Lurken Kreng!
http://www.dailymotion.co(...)onal-lurken-kreng_tv
Fluffer
http://www.dailymotion.co(...)at-is-een-fluffer_tv
Vroeger deden ze dat nog wel, maar ja tijden veranderen ...quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat FOK geen dailymotion embed heeft
Dit zie je nergens anders op tvquote:
Ok nog eentje danquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:44 schreef DrDentz het volgende:
Eventjes rustig aan anders is het jubileumtopic al vol voordat de uitzending begint.
Komt hij echt aanschuiven? Wordt legendarische tv.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:50 schreef Caland het volgende:
Bijzonder teleurstellend dat Peter rrrr mag aanschuiven vanavond. Ik zou het zelfs een smetje willen noemen.
Aan de bar eerder.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt hij echt aanschuiven? Wordt legendarische tv.
Hangt van het tarief af.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:54 schreef DrDentz het volgende:
Als je Peter uitnodigt zet je hem niet als een nobuddy aan de bar, die geef je een serieuze plaats aan tafel.
samen met die van Sjaak Swart 1 van de leukste fragmenten ooitquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok nog eentje dan
Tita Tuinmeubelen, Graydonmannetje en een snurkende Genee. Allemaal in één fragment.
eigenlijk hadden ze special voor vanavond een uitzending van Ice Road Truckers er voor moeten programeren. En evt een Rocky film er achter aanquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een een voor en na programma.
Idioten op de wegquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dwergwerpen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze special voor vanavond een uitzending van Ice Road Truckers er voor moeten programeren. En evt een Rocky film er achter aan
Bezopen bestuurders.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Idioten op de wegdat dekt de lading wat meer dan Wegmisbruikers
Welke van de 7?quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze special voor vanavond een uitzending van Ice Road Truckers er voor moeten programeren. En evt een Rocky film er achter aan
Ice Road Truckersgodenquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dorpsidioten op de wegquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Idioten op de wegdat dekt de lading wat meer dan Wegmisbruikers
Geen vechtende dwergenquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Er schijnt een zaalvoetbalteam te zijn met Marokkanen dat het toch aardig goed doet, dus waar dit vandaan komt begrijp ik niet helemaal.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:01 schreef Ties02 het volgende:
Misdragende Marokkanen
Dat zou een goede show zijn
Je hebt gelijk, ik moet mijn mening niet laten vormen door een paar incidenten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er schijnt een zaalvoetbalteam te zijn met Marokkanen dat het toch aardig goed doet, dus waar dit vandaan komt begrijp ik niet helemaal.
je vergeet het dameselftal, gaat super goedquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er schijnt een zaalvoetbalteam te zijn met Marokkanen dat het toch aardig goed doet, dus waar dit vandaan komt begrijp ik niet helemaal.
Neequote:Op maandag 17 oktober 2016 17:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samen met die van Sjaak Swart 1 van de leukste fragmenten ooit
René van der Gijp jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze man is een verschrikkelijke act
Gewoon "Marokkanen" volstaat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:01 schreef Ties02 het volgende:
Misdragende Marokkanen
Als je je niet om 20:30 in checked dan zal je worden geroyeerd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:22 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga vanavond nog wel even trainen
Hopelijk ben ik op tijd terug
Mwah, verwacht dat Johan poeslief tegen hem gaat doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt hij echt aanschuiven? Wordt legendarische tv.
ja, leukquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fforum-fok.digidip.net%2Fvisit%3Furl%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.imgdumper.nl%252Fuploads6%252F512bbced1ae48%252F512bbced18b1c-ruzie.gif%26ppref%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.google.nl%252F&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2333801%2F4%2F50]afbeelding[/url] ]
Hehehequote:Op maandag 17 oktober 2016 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maradona schijnt n.a.v. deze beelden Johan een ordinaire patjepeeër genoemd te hebben.
iedere dinsdagavond op NPO 1 al te zien rond de klok van 20.30quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:01 schreef Ties02 het volgende:
Misdragende Marokkanen
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maradona schijnt n.a.v. deze beelden Johan een ordinaire patjepeeër genoemd te hebben.
Maar dat was niet dat gebaar en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueert.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is eigenlijk beter
Het schijnt dat er beelden zijn van Maradona die in het water valt bij Banana Split. Hebben we die?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het schijnt dat er beelden zijn van Maradona die in het water valt bij Banana Split. Hebben we die?
het is wel de grote Wilfred Genee Show vandaag vanmorgen al op de radio bij 538 en 10 Gold en op TV bij RTL Live en nu bij Boulevardquote:
hij was net ook op radio 2quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is wel de grote Wilfred Genee Show vandaag vanmorgen al op de radio bij 538 en 10 Gold en op TV bij RTL Live en nu bij Boulevard
quote:
Tijl Beckandquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Gerard Joling is door zijn rug gegaan en zal zo goed als zeker de jubileumuitzending van Voetbal Inside maandag aan zich voorbij moeten laten gaan.
"Het gebeurde toen Gerard in de tuin bezig was", vertelt de manager van de zanger aan Privé. "Hij was bezig met het verzetten van tuinpotten, toen het hem in zijn rug schoot. Een vriend, die een aantal huizen verderop woont, heeft hem naar de dokter gebracht."
De manager gaat er dan ook van uit dat Gerard vanavond niet te zien zal zijn bij Voetbal Inside, dat met een extra lange uitzending het vijftienjarig bestaan viert. "Dat weet ik zo goed als zeker. Ik ben bang dat ze op zoek moeten naar iemand anders die een liedje gaat zingen."
Naast presentator Wilfred Genee en vaste analysten René van der Gijp en Johan Derksen, zullen ook onder anderen Hans Kraay jr. en Peter R. de Vries vanavond aanschuiven.
ik heb bijna alle afleveringen van vi oranje 2014quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:13 schreef JaneDoe het volgende:
is er trouwens geen gif van gijp die een lapdance van ruben vd meer krijgt?
Genee zal wel zingenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:16 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)door_zijn_rug__.html
[..]
VI natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:27 schreef dvdfreak het volgende:
manu-liverpool of 15 VI moeilijke keuze vandaag
quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:27 schreef dvdfreak het volgende:
manu-liverpool of 15 VI moeilijke keuze vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |