gast je trolls beginnen wel echt heel erg doorzichtig te wordenquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kweeni man
heb de laatste 1-2 maanden nieuwe foto's gezien van dr
maar waren niet echt goeie foto's man, vond dr niet zo goed uitzien tbh
maar voel me echt aangetrokken tot dr innerlijk
ja best treurig welquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast je trolls beginnen wel echt heel erg doorzichtig te worden
echt hequote:Op maandag 17 oktober 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
verheven boven ons allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:41 schreef Myrr het volgende:
Snap de lol van serieus trollen ook niet echt...
Moet je je daar van intelligent gaan voelen ofzo?
wtfquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ook niet, al helemaal niet jarenlangquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:41 schreef Myrr het volgende:
Snap de lol van serieus trollen ook niet echt...
both cases is het wel echt fucking cringyquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ook niet, al helemaal niet jarenlang
weenie of hij grotere issues heeft als hij daadwerkelijk al jaren dagelijks bezig is met die act of als hij toch srs is
had het meer over de laatste zin maar okequote:Op maandag 17 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
snap sws niet wat er trollen is aan zeggen dat meisje niet goed op de foto eruitzag..
jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
both cases is het wel echt fucking cringy
ohquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb dr 2x gesproken en vet mooie heldere zachte stem heeft ze en ze kwam zo onzeker aandoenlijk over
en ze blijft ook vet aan je plekken keischattig
hij is srs as fuck, hadden we het gisteren nog over :3quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ook niet, al helemaal niet jarenlang
weenie of hij grotere issues heeft als hij daadwerkelijk al jaren dagelijks bezig is met die act of als hij toch srs is
kan toch niequote:Op maandag 17 oktober 2016 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij is srs as fuck, hadden we het gisteren nog over :3
hij vond dit zelfs voor het personage dima te ver gaanquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef deadprez het volgende:
gvdwat is het nut ook van zoiets wegeditten
vooruitziende blikquote:
"Ze kunnen dit niet weten, haha, heb ik ze even goed te pakken!"quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:41 schreef Myrr het volgende:
Oh hahaha ik verzin nu dit en dat leukman. En als ze het geloven heb ik ze voor de gek gehouden llw00le0o0lo0ol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |