huh ze zijn toch nog op zoekquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
BNW gaat weg
Geen (geschikte nieuwe) moderator over
eh nee doeiquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wel
ik kijk naar echte beautykarakteristieken
jij kijkt alleen naar make-up
[ afbeelding ]
jonge je durft niet eens oogcontact te makenquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wel
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh ze zijn toch nog op zoek
zou wel jammer zijn, is een van de vermakelijkste fora om te lurken
Dit exemplaar knalt sowieso zonder make-up. Doorgaans wel eens met dit maar deze is gewoon mooi. Alleen die 15 achter haar naam is verwarrend.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wel
[ afbeelding ]
ze is gwn mooi zonder make up hoorquote:
Ze is niet lelijk nee, maar toch best een verschil vind ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ze is gwn mooi zonder make up hoor
maar wrm al dat geld uitgeven aan make up om minimale transformatie te zien noh man
ja dat is het doel van makeup ;squote:Op maandag 17 oktober 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk nee, maar toch best een verschil vind ik
Als je dit al mooi vindt.. Ik ken de insta van zo'n meisje hier in de buurt, die is echt 10/10 modellooks. Daar verbleekt dat meisje op youtube bij.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit exemplaar knalt sowieso zonder make-up. Doorgaans wel eens met dit maar deze is gewoon mooi. Alleen die 15 achter haar naam is verwarrend.
Pics.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je dit al mooi vindt.. Ik ken de insta van zo'n meisje hier in de buurt, die is echt 10/10 modellooks. Daar verbleekt dat meisje op youtube bij.
blond meisjequote:Op maandag 17 oktober 2016 12:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je dit al mooi vindt.. Ik ken de insta van zo'n meisje hier in de buurt, die is echt 10/10 modellooks. Daar verbleekt dat meisje op youtube bij.
klinkt als een übermenschquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:35 schreef Crip het volgende:
[..]
blond meisje
blauwe ogen
mainstream
called it
Nope.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:35 schreef Crip het volgende:
[..]
blond meisje
blauwe ogen
mainstream
called it
ah ben je over treinmeisje obsessie heenquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nope.
Getint, bruine ogen. Meer spaans achtig.
kweeni manquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ah ben je over treinmeisje obsessie heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |