Dat moest ik even opzoeken, maar dat gaat bij mij gelukkig heel snel.quote:
Ik hoop echt dat je dit over een paar jaar leest en denkt, hoe heb ik dit ooit kunnen posten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan zo omschakelen voor in dit geval een belangrijke afspraak, en dan word ik na het douchen langzaam aan wakker, en na 10 minuten in de auto met het raam open ben ik als ik op de afspraak ben al redelijk fris en aanspreekbaar
Maar als het een afspraak is ergens rond het begin van de middag en ik hoef niet zo erg te haasten dan doe ik altijd lekker rustig aan. (En dan is het ook wel chiller ontwaken hoor, want dan val je ook niet terug in zo`n half slapend gat wat vaak wel gebeurd als ik zo snel wakker en aanspreekbaar ben)
Jezus, een kwartier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Jezus, anderhalf uur. Ik sta half 8 op en stap kwart voor 8 in de auto en dan ben ik rond half 9 op mijn werk. Ik hecht veel waarde aan mijn slaap en als ik minder dan 8 uur slaap dan voel ik mij kut
Iedere minuut is mij dierbaar in de ochtend. Aankleden, tanden poetsen, haar doen en dan stap ik alweer in de auto. Maar ik word dan ook wakker in de auto aangezien ik nog +- 45 minuten moet rijden.quote:
Je moet wel ontbijten, hoor! Tsk tsk tsk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedere minuut is mij dierbaar in de ochtend. Aankleden, tanden poetsen, haar doen en dan stap ik alweer in de auto. Maar ik word dan ook wakker in de auto aangezien ik nog +- 45 minuten moet rijden.
Dat doe ik op mijn werk. Dan krijg ik er tenminste nog geld voor ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet wel ontbijten, hoor! Tsk tsk tsk.
Ik schrok vannacht ook wakkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Voel me echt nog een beetje![]()
Lag om 1 uur in bed, om kwart voor 2 viel er wat om in m`n kamer toen schrok ik wakkerEn vervolgens duurde het tot half 4 voor ik weer in slaap viel
Heb je wat op je geweten, sneaky?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik schrok vannacht ook wakkerAlleen slaap ik dan weer binnen tien minuten
Nee, gewoon een nare droom of zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je wat op je geweten, sneaky?
Las eerst natte droomquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, gewoon een nare droom of zo
Waar lees jij dat ik afspraken het liefst in de middag heb? Ik zeg dat ik het chiller vind als het in het begin van de middag is omdat ik dan bijtijds kan opstaan en goed kan ontwaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dit over een paar jaar leest en denkt, hoe heb ik dit ooit kunnen posten.
Je zit in de bloei van je leven, maar toch is alles te veel moeite. Afspraken het liefst in de middag want moeite in een gezonde levensstijl steken is te veel moeite.
Je zegt het hier toch zelf ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik afspraken het liefst in de middag heb? Ik zeg dat ik het chiller vind als het in het begin van de middag is omdat ik dan bijtijds kan opstaan en goed kan ontwaken.
Ik heb na 1 uur ook niet meer geslapen en ben vanaf 7 uur aan 't werk. Dus ik ben hier niet heel erg van onder de indruk.quote:Maar hey, ik ben sinds 10 uur wakker vanochtend na een brakke nacht en ben gewoon op m`n afspraak verschenen, dus pls.
Ging best goed, veel banen zijn afgekeurd thoughquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:53 schreef sneakydesert het volgende:
Ieder z'n ding toch. Hoe was je afspraak Braddie?
Zoals m`n jobcoach zou zeggenquote:Je hebt technisch inzicht; het aansluiten van witgoed heeft jouw interesse.
Je bent communicatief sterk en kunt goed samenwerken.
Je beschikt over spierballen. Je tilt samen met je collega af en toe namelijk wasmachines van 100 kg. Moet je naar de zolder? Dat is voor jou geen probleem.
quote:Hier valt het af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |