Mensonterend stukje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gegroeid in vijftig jaar historie..
en allang geen wedstrijd meer.
Dit is elf tegen 11..[ afbeelding ]
uit naam van miljoenen.
In het voetspoor van de groten..
een stap verwijderd van eeuwige roem..
is dit passie, sfeer, emotie..
in een magisch roemrijk decor.
Hier wordt niet gespeeld..
maar fel gestreden.
Om veel meer dan de punten..
voor de eer en glorie van de club.
Dit is geen wedstrijd..
DIT.. is de klassieker.
Kuipers fluit.quote:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 12:00:57Björn Kuipers fluit zondag de Klassieker tussen @Feyenoord en @AFCAjax: https://t.co/O9zapoZwZv https://t.co/LcwU86bGGL reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:39 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord begint een brij clubje, Ajax komt ineens uit een momentje voor, Feyenoord knokt zich terug, 1-1.
Klaassen scheurt z'n hamstring in 6 stukken, en Ajax verliest de komende 3 wedstrijden.
Verwacht ook een redelijk gelijk opgaande wedstrijd die vol staat van de zenuwen en slordigheden.quote:
walgelijke tekst ditquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gegroeid in vijftig jaar historie..
en allang geen wedstrijd meer.
Dit is elf tegen 11..[ afbeelding ]
uit naam van miljoenen.
In het voetspoor van de groten..
een stap verwijderd van eeuwige roem..
is dit passie, sfeer, emotie..
in een magisch roemrijk decor.
Hier wordt niet gespeeld..
maar fel gestreden.
Om veel meer dan de punten..
voor de eer en glorie van de club.
Dit is geen wedstrijd..
DIT.. is de klassieker.
Ik zeg 2-2. Met geluk 1-2 maar gezien Celta denk ik dat ze weer een punt zullen inleveren. Hoe dan ook: Ajax pakt gewoon minstens een punt in De Kuip en de thuisclub is dan ook weer met beide benen op de grond.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:32 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord > Zyech dus Ajax wint, 0-2
Flamboyant figuur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijgt die drol van een Guidetti steeds spreektijd in de media?
Een vernedering van Ajax anders ook. In het belang van de competitie (lees PSV) mag het van mij echter ook gelijk worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:21 schreef tompsv18 het volgende:
0-4, 4x Ziyech. Een vernedering van Feyenoord zou genot zijn.
Jazeker amice. Daar ben ik niet vies vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Heb je nou serieus net jezelf een compliment gegeven over je eigen woordkeuze?
Heel naarquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker amice. Daar ben ik niet vies van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier kunnen ze nog eens anoniem zijn ook!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Narcisten kom je overal tegen zie je wel.
Ajacieden met een hekel aan Guidettiquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is de enige spelers van Feyenoord die in afgelopen 10 klassiekers een rol van betekenis heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan kan hij toch ook eens iets anders ophangen dan dat Ajax met 4-0 gaat verliezen of zo? Ik ga jou toch ook niet interviewen over FOK! om vervolgens aan te moeten horen dat jij ooit een keer een weddenschap won van Tompsv18 en deze niet nakwam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de enige spelers van Feyenoord die in afgelopen 10 klassiekers een rol van betekenis heeft gespeeld.
Goed voorbeeld Stijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan hij toch ook eens iets anders ophangen dan dat Ajax met 4-0 gaat verliezen of zo? Ik ga jou toch ook niet interviewen over FOK! om vervolgens aan te moeten horen dat jij ooit een keer een weddenschap won van Tompsv18 en deze niet nakwam?
Echt, dit is geen journalistiek.
Eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan hij toch ook eens iets anders ophangen dan dat Ajax met 4-0 gaat verliezen of zo? Ik ga jou toch ook niet interviewen over FOK! om vervolgens aan te moeten horen dat jij ooit een keer een weddenschap won van Tompsv18 en deze niet nakwam?
Echt, dit is geen journalistiek.
Je hebt gewoon nog gelijk ook. Misschien zelfs in de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de enige spelers van Feyenoord die in afgelopen 10 klassiekers een rol van betekenis heeft gespeeld.
En daarna nooit meer wat gepresteerd heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij had griep dus vandaar!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En daarna nooit meer wat gepresteerd heeft
Er was toch zo'n debiel die een tattoo van Guidetti op zijn been had gezet?quote:
Dat is Pascalusquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er was toch zo'n debiel die een tattoo van Guidetti op zijn been had gezet?
En daar had 'ie nog een schwalbe voor nodig ook...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, spelers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het eeuwige leven zoals jij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
Het radio nieuws sloot net af met het nieuws dat alle ajax spelertjes last van hun rug hebben omdat ze op zo'n zwaar veldje hebben gespeeld
Boehoehoehoehoehoeeeee
Gelukkig is er in de Klassieker geen normaal gesproken. Feyenoord heeft misschien mindere spelers en in de competitie al een tijdje niet meer van ze gewonnen, maar de laatste keer dat Ajax makkelijk won in De Kuip is nog langer geleden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:36 schreef MichelWuyts het volgende:
Ajax heeft op iedere positie een betere speler m.u.v Karsdorp t.o.v. Veltman, maar als Tete in de basis stond was het ongeveer gelijk en miss Kongolo in vergelijking met Viergever of Sinkgraven
De enige die verder nog kans maakt op een basisplaats bij Ajax is Elia, maar die is toch niet fit.
Dit word dus normaal gesproken een makkie voor Ajax.
Ach, dit vind ik altijd zo'n gelul. Andersom zou ik ook alleen Sanchez en Ziyech bij Feyenoord in de basis willen. Dat zegt allemaal niet zo veel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:36 schreef MichelWuyts het volgende:
Ajax heeft op iedere positie een betere speler m.u.v Karsdorp t.o.v. Veltman, maar als Tete in de basis stond was het ongeveer gelijk en miss Kongolo in vergelijking met Viergever of Sinkgraven
De enige die verder nog kans maakt op een basisplaats bij Ajax is Elia, maar die is toch niet fit.
Dit word dus normaal gesproken een makkie voor Ajax.
EN als je Barcelona met feyenoord vergelijkt zegt het ook niks?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach, dit vind ik altijd zo'n gelul. Andersom zou ik ook alleen Sanchez en Ziyech bij Feyenoord in de basis willen. Dat zegt allemaal niet zo veel.
Kwaliteitsverschil enorm? Nee dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
EN als je Barcelona met feyenoord vergelijkt zegt het ook niks?
het kwaliteitsverschil is gewoon enorm tussen de basis. Dan hebben we het nog niet eens over de bank. Ik denk dat zelfs het B-team van Ajax sterker is dan dit Feyenoord en misschien zelfs Jong Ajax.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het B-team van Ajax sterker is dan dit Feyenoord en misschien zelfs Jong Ajax.
Hij is Peter Bosz niet, of wel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:53 schreef Boma het volgende:
[..]
Had Jong Ajax gewoon met Ajax 1 verwisseld, hadden jullie nu ongeslagen gedeeld eerste gestaan in de Eredivisie.
Je weet dat het nogal kut is om in een wedstrijd waar je als middenvelder 10 kilometer rent het nogal erg kut is om constant op te moeten staan? Neemt niet weg dat de radio dat nieuwtje compleet uit verband trok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
Het radio nieuws sloot net af met het nieuws dat alle ajax spelertjes last van hun rug hebben omdat ze op zo'n zwaar veldje hebben gespeeld
Boehoehoehoehoehoeeeee
Mooi dat je dat denkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
EN als je Barcelona met feyenoord vergelijkt zegt het ook niks?
het kwaliteitsverschil is gewoon enorm tussen de basis. Dan hebben we het nog niet eens over de bank. Ik denk dat zelfs het B-team van Ajax sterker is dan dit Feyenoord en misschien zelfs Jong Ajax.
Hoe oud is dit plaatje inmiddels? Jaartje of 40/45 denk ik toch wel.quote:
Er zitten mensen te slapen ja. Even rustig doen rond dit tijdstip.quote:Op zondag 23 oktober 2016 04:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je had beloofd dat niet door te vertellen, klootzak.
Stad Rotterdam Verzekeringen shirtsquote:Op zondag 23 oktober 2016 04:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoe oud is dit plaatje inmiddels? Jaartje of 40/45 denk ik toch wel.
zou leuk zijnquote:
Die goal van Grygera in de Kuip.quote:
Even oud als het laatste kampioenschap van Feyenoord xDquote:Op zondag 23 oktober 2016 04:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
40-45 jaar kan wel kloppen dan xDquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Even oud als het laatste kampioenschap van Feyenoord xD
Want Gudelj is normaal keeper?quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:45 schreef Brammess het volgende:
Gudelj speelt niet mee, mijn voorspelling gaat van 1-2 naar 0-3.
Gudelj verneukt vijf aanvallen met zijn idiote langeafstandsschoten.quote:
Stamt uit de tijd dat Feyenoord voor het laatst kampioen is geworden. Ze hebben hem daarna nog in moeten kleuren, zo lang geleden is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 04:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:11 schreef superniger het volgende:
Lekker voorbeschouwen met Poep Schreuder
Niks mis meequote:Op zondag 23 oktober 2016 13:14 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Schöne vervangt Gudelj t.o.v Donderdag.
Bank is ook primaquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:14 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Schöne vervangt Gudelj t.o.v Donderdag.
Kuijt scoort een eigen doelpuntquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:24 schreef Evertjan het volgende:
wat zal het grote incident worden van deze wedstrijd??
Nou ik hoef niet meer te kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:41 schreef Dakterras het volgende:
Feyenoord 1-3 Ajax
Goals:
Dolberg 0-1
Dolberg 0-2
Kuyt 1-2
Younes 1-3
Dirk schopt met respect Davey Klaassen het ziekenhuis in.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:24 schreef Evertjan het volgende:
Rood El Ahmadiquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:24 schreef Evertjan het volgende:
*Stuurt nu email naar het anti-semitisme front*quote:
niet zo zuur, buurmanquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overspannen gedoe bij die supportertjes.
Vind je het gek met zoveel cokequote:Op zondag 23 oktober 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al die supporters staan strak Hansiequote:Op zondag 23 oktober 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen Kuyt, maar die rent ook ultramarathons in de ochtend voor zijn plezier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:37 schreef Melting het volgende:
Feyenoord smijt in het begin met krachten. Dat houden ze geen 90 minuten vol.
Omdat de Fox-hype over is geslagen naar FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
Waarom niet gewoon in het liveropic trouwens?
De Klassieker heeft altijd z'n eigen topic.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
Dikkequote:Op zondag 23 oktober 2016 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat de Fox-hype over is geslagen naar FOK!
ben je nieuw op FOK!?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
Op zondag naar de winkel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar de winkel, normaal gesproken wordt er dan gescoord.
Staat de weddenschap nog?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:43 schreef timmmmm het volgende:
Zou GGMM hem al knijpen met dit wedstrijdverloop?
Nou zojuist een beetje ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:43 schreef timmmmm het volgende:
Zou GGMM hem al knijpen met dit wedstrijdverloop?
Iz neo-post-turbotaal boi.quote:
Hoe gaat Feyenoord scoren dan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:46 schreef Sunri5e het volgende:
Ajax echt dramatisch slecht tot nu toe. Kan wel eens 4-0 worden.
Wauw, wat een begrijpelijke post.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Weer die kut Hai. Wisselen nu. Dijks erin.
sport365 zoekenquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Niemand hier die een brother kan helpen aan een goede stream?
wat is de voorspelling van @aad300?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Weer die kut Hai. Wisselen nu. Dijks erin.
Beste livestream van allemaal.quote:
Die man speelt zo mogelijk nog beroerder dan De Jong.quote:
Zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:48 schreef skysherrif het volgende:
Schakel net in op fok, maar het lijkt erop dat ajax gewoon 1e helft wil overleven om met meer conditie over in de 2e helft wil gaan stormen?
Onzinquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
dat stomme met de bal rondspelen met de keeper gebeurt ook alleen in de eredivisie.
wat heeft het nou voor zin iedereen staat als een blok op het middenveld en daar achterquote:
Dat klopt, dus er is nog hoop.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ook maar 1 keer. De rest van de wedstrijd was het niets.
Of ik tik gewoon heel langzaam met mijn lul.quote:
Het is wel duidelijk welk team bovenaan staat en welk team niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef Oldground het volgende:
Ajax valt best tegen, had er meer van verwacht
Psv - Sparta was gisteren beter?quote:
quote:
Nergens. Vandaar dat ik het vraag.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:03 schreef timmmmm het volgende:
GGMM is zijn kontje al aan het verkopen om de weddenschap te kunnen honoreren denk ik
wat is de weddenschap?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:03 schreef timmmmm het volgende:
GGMM is zijn kontje al aan het verkopen om de weddenschap te kunnen honoreren denk ik
Niet gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stuttgart - 1860 Muenchen was gisteren beter?
Jij ook zeker?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook wel duidelijk wie dezelfde kapster hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |